Hieno homma. Tosin turbo on kyllä aivan liian pieni. Suuttimet saisi olla vähintään sen 350cc/min.
Kai sen isolla hukkiksella saa toimimaan, ja jopa riittää tonne 300, jos ei oo kaikkein pienin T3. T3/4 ois kyl parempi. Ja vaikka ylhääl ehkä ahistaa, ni pitäis ainaki herätä ajoissa .
Kai sen isolla hukkiksella saa toimimaan, ja jopa riittää tonne 300, jos ei oo kaikkein pienin T3. T3/4 ois kyl parempi. Ja vaikka ylhääl ehkä ahistaa, ni pitäis ainaki herätä ajoissa .
No joo, 4wd Cossun turbolla saa parhaimmillaan vähän päälle 300hv mutta en sitä kyllä laittaisi näin tuottavaan koneeseen. Mieluummin heti reippaasti isompi turbo niin ei tarvi kovia paineita käyttää. Mutta kukin tyylillään.
No joo, 4wd Cossun turbolla saa parhaimmillaan vähän päälle 300hv mutta en sitä kyllä laittaisi näin tuottavaan koneeseen. Mieluummin heti reippaasti isompi turbo niin ei tarvi kovia paineita käyttää. Mutta kukin tyylillään.
Pistäpä imusiiven koko. Ja jos kiinteällä portilla niin ei se iso ole.
Siis erillisellä hukkaportilla, voisin vaikka pistää kuvaa siitä viikonloppuna.. En ihan tarkkaa tiedä siipien kokoa mutta jotain 50mm ainaki? 3" tuo putsarin/imuputken halkasia ja turbosta ulos 2":sta.
Siis erillisellä hukkaportilla, voisin vaikka pistää kuvaa siitä viikonloppuna.. En ihan tarkkaa tiedä siipien kokoa mutta jotain 50mm ainaki? 3" tuo putsarin/imuputken halkasia ja turbosta ulos 2":sta.
Pistä vain kuva. Ok, jos tuon kokosella siivellä niin riittänee sinne 400 heppaan.
Muistaakseni joku tuon suurentamisen ongelmaksi mainitsi uuden läpän teon. olikohan ettei se ollut täysin pyöreä vai oliko siinä viisteet jotenkin vai... Ei voi muistaa.
Tai mites sitten suoraan m30b34/5 kaasuläpän sovitus.
Tällä sivulla on kuva missä on m20b25 imusarjassa 635i:stä 65mm kaasuläppä -> http://www.nieminenracing.org/moottori.htm Eli eikai aivan mahdoton sovittaa.
Muistaakseni joku tuon suurentamisen ongelmaksi mainitsi uuden läpän teon. olikohan ettei se ollut täysin pyöreä vai oliko siinä viisteet jotenkin vai... Ei voi muistaa.
Tai mites sitten suoraan m30b34/5 kaasuläpän sovitus.
Tällä sivulla on kuva missä on m20b25 imusarjassa 635i:stä 65mm kaasuläppä -> http://www.nieminenracing.org/moottori.htm Eli eikai aivan mahdoton sovittaa.
Oho, olipas suolainen hinta.
Ei tuo ongelma ole sovittaa m30 läppää kiinni, mutta mites vaijerin kiinnitys ja alipaineletkut?
Comment