Announcement

Collapse
No announcement yet.

M20 ylikoko-topic -yhdistetty

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ZoMbiE
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2003
    • 2583
    • Lohja, Virkkala

    Originally posted by Jasu View Post
    Hieno homma. Tosin turbo on kyllä aivan liian pieni. Suuttimet saisi olla vähintään sen 350cc/min.
    Kai sen isolla hukkiksella saa toimimaan, ja jopa riittää tonne 300, jos ei oo kaikkein pienin T3. T3/4 ois kyl parempi. Ja vaikka ylhääl ehkä ahistaa, ni pitäis ainaki herätä ajoissa .

    Comment

    • Jasu
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2002
      • 2110
      • Tampere / Isojoki

      Originally posted by ZoMbiE View Post
      Kai sen isolla hukkiksella saa toimimaan, ja jopa riittää tonne 300, jos ei oo kaikkein pienin T3. T3/4 ois kyl parempi. Ja vaikka ylhääl ehkä ahistaa, ni pitäis ainaki herätä ajoissa .
      No joo, 4wd Cossun turbolla saa parhaimmillaan vähän päälle 300hv mutta en sitä kyllä laittaisi näin tuottavaan koneeseen. Mieluummin heti reippaasti isompi turbo niin ei tarvi kovia paineita käyttää. Mutta kukin tyylillään.
      Volvo S80 V8
      Mercedes C250d
      M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

      Comment

      • ZoMbiE
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 2583
        • Lohja, Virkkala

        Originally posted by Jasu View Post
        No joo, 4wd Cossun turbolla saa parhaimmillaan vähän päälle 300hv mutta en sitä kyllä laittaisi näin tuottavaan koneeseen. Mieluummin heti reippaasti isompi turbo niin ei tarvi kovia paineita käyttää. Mutta kukin tyylillään.
        No näinhän se on kyllä.

        Comment

        • M.Kytölä
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2008
          • 226
          • Lehtimäki/Seinäjoki

          Tuo onki t3/t4, imu .63 A/R ja pako .63 A/R ja suht. isolla hukkaportilla.. Onko hyvän kokone tuolle koneelle?
          e30 318i -> 320i tic -> 325tic -> 335tic
          e34 535i & e30 316i (varaosa autot)
          e21 315i

          ex:
          e36 318is -94
          / e39 540iA -97 / e32 735i -87 / e34 525i

          Comment

          • Jasu
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2002
            • 2110
            • Tampere / Isojoki

            Originally posted by _-Mika-_ View Post
            Tuo onki t3/t4, imu .63 A/R ja pako .63 A/R ja suht. isolla hukkaportilla.. Onko hyvän kokone tuolle koneelle?
            Pistäpä imusiiven koko. Ja jos kiinteällä portilla niin ei se iso ole.
            Volvo S80 V8
            Mercedes C250d
            M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

            Comment

            • M.Kytölä
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2008
              • 226
              • Lehtimäki/Seinäjoki

              Originally posted by Jasu View Post
              Pistäpä imusiiven koko. Ja jos kiinteällä portilla niin ei se iso ole.
              Siis erillisellä hukkaportilla, voisin vaikka pistää kuvaa siitä viikonloppuna.. En ihan tarkkaa tiedä siipien kokoa mutta jotain 50mm ainaki? 3" tuo putsarin/imuputken halkasia ja turbosta ulos 2":sta.
              e30 318i -> 320i tic -> 325tic -> 335tic
              e34 535i & e30 316i (varaosa autot)
              e21 315i

              ex:
              e36 318is -94
              / e39 540iA -97 / e32 735i -87 / e34 525i

              Comment

              • Jasu
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2002
                • 2110
                • Tampere / Isojoki

                Originally posted by _-Mika-_ View Post
                Siis erillisellä hukkaportilla, voisin vaikka pistää kuvaa siitä viikonloppuna.. En ihan tarkkaa tiedä siipien kokoa mutta jotain 50mm ainaki? 3" tuo putsarin/imuputken halkasia ja turbosta ulos 2":sta.
                Pistä vain kuva. Ok, jos tuon kokosella siivellä niin riittänee sinne 400 heppaan.
                Volvo S80 V8
                Mercedes C250d
                M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                Comment

                • M.Kytölä
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2008
                  • 226
                  • Lehtimäki/Seinäjoki

                  Originally posted by _-Mika-_ View Post
                  Tuo onki t3/t4, imu .63 A/R ja pako .63 A/R ja suht. isolla hukkaportilla.. Onko hyvän kokone tuolle koneelle?
                  Korjaan tuo imu onki 50 A/R..
                  e30 318i -> 320i tic -> 325tic -> 335tic
                  e34 535i & e30 316i (varaosa autot)
                  e21 315i

                  ex:
                  e36 318is -94
                  / e39 540iA -97 / e32 735i -87 / e34 525i

                  Comment

                  • Jasu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Dec 2002
                    • 2110
                    • Tampere / Isojoki

                    Onkos kukaan suurentanut m20b25:sen läppäkoteloa? Käsittääkseni sen voi "porata" 64 milliseksi.
                    Volvo S80 V8
                    Mercedes C250d
                    M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                    Comment

                    • FroZ
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2003
                      • 298
                      • jkl

                      Originally posted by Jasu View Post
                      Onkos kukaan suurentanut m20b25:sen läppäkoteloa? Käsittääkseni sen voi "porata" 64 milliseksi.
                      Tässä 64.5mm versioita myynnissä -> http://www.westcoastriots.com/htmlfiles/Products.html

                      Muistaakseni joku tuon suurentamisen ongelmaksi mainitsi uuden läpän teon. olikohan ettei se ollut täysin pyöreä vai oliko siinä viisteet jotenkin vai... Ei voi muistaa.

                      Tai mites sitten suoraan m30b34/5 kaasuläpän sovitus.
                      Tällä sivulla on kuva missä on m20b25 imusarjassa 635i:stä 65mm kaasuläppä -> http://www.nieminenracing.org/moottori.htm Eli eikai aivan mahdoton sovittaa.

                      Comment

                      • Jasu
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2002
                        • 2110
                        • Tampere / Isojoki

                        Originally posted by FroZ View Post
                        Tässä 64.5mm versioita myynnissä -> http://www.westcoastriots.com/htmlfiles/Products.html

                        Muistaakseni joku tuon suurentamisen ongelmaksi mainitsi uuden läpän teon. olikohan ettei se ollut täysin pyöreä vai oliko siinä viisteet jotenkin vai... Ei voi muistaa.

                        Tai mites sitten suoraan m30b34/5 kaasuläpän sovitus.
                        Tällä sivulla on kuva missä on m20b25 imusarjassa 635i:stä 65mm kaasuläppä -> http://www.nieminenracing.org/moottori.htm Eli eikai aivan mahdoton sovittaa.
                        Oho, olipas suolainen hinta.
                        Ei tuo ongelma ole sovittaa m30 läppää kiinni, mutta mites vaijerin kiinnitys ja alipaineletkut?
                        Volvo S80 V8
                        Mercedes C250d
                        M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                        Comment

                        • M.Kytölä
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2008
                          • 226
                          • Lehtimäki/Seinäjoki

                          Onkos tuo miten tärkeä/hyötyä vaihtaa/suurentaa? Melkeen pitäisin tuon vakion?
                          e30 318i -> 320i tic -> 325tic -> 335tic
                          e34 535i & e30 316i (varaosa autot)
                          e21 315i

                          ex:
                          e36 318is -94
                          / e39 540iA -97 / e32 735i -87 / e34 525i

                          Comment

                          • Jasu
                            Bimmer Enthusiast
                            • Dec 2002
                            • 2110
                            • Tampere / Isojoki

                            Originally posted by _-Mika-_ View Post
                            Onkos tuo miten tärkeä/hyötyä vaihtaa/suurentaa? Melkeen pitäisin tuon vakion?
                            Turbossa se riittää, vaparissa voipi jäädä pieneksi.
                            Volvo S80 V8
                            Mercedes C250d
                            M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                            Comment

                            • Racink
                              Bimmer Fanatic
                              • Dec 2004
                              • 840
                              • Jkl

                              Originally posted by Jasu View Post
                              Onkos kukaan suurentanut m20b25:sen läppäkoteloa? Käsittääkseni sen voi "porata" 64 milliseksi.
                              Kyllä, 64mm sorvasin ja hienosti toimi... Paljoa suuremmaks ei pysty orkkista tekemään tai menee puhki.

                              Comment

                              • Jasu
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2002
                                • 2110
                                • Tampere / Isojoki

                                Originally posted by Racink View Post
                                Kyllä, 64mm sorvasin ja hienosti toimi... Paljoa suuremmaks ei pysty orkkista tekemään tai menee puhki.
                                Teitkö itse vai teetitkö muualla? Mistä läppä?
                                Volvo S80 V8
                                Mercedes C250d
                                M: Ishihara-Johnson crank scraper M20B25

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎