Originally posted by KPRacing
View Post
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Enpä tuohon lähtisi. En muista oonko jo kysyny, mutta minkälaiseen käyttöön kone tulee ja minkälaisella budjetilla? :think
-
Taas on vähän pyöritelty erillaisia kokoonpanoja turbokäyttöön, lähtökohtana m20 lohko,b25 kansi,etan kampiakselilla ja suunnitelmissa m50 veivit+männät,mutta mitkä männät? Ilmeisesti m50 männissä ei ole varaa laesta pois paljoa ottaa,jos ollenkaan? tietysti korkeammalla kansipahvilla saa puristuksia tiputettua mutta saako tarpeeksi? tai tottakai saa,mitä korkeampi..
Vanos männillä matallemmat puristukset kuin ei-vanos männillä? vai jollain muilla männillä kuin m50? Puristukset tarvisi saada siihen 8-8.8:1 about ja pikkupaineilla tulossa,ei siis maksimaalisia tehoja hakusessa.
Comment
-
Unohda 135mm veivit.Originally posted by Juzbe View PostTaas on vähän pyöritelty erillaisia kokoonpanoja turbokäyttöön, lähtökohtana m20 lohko,b25 kansi,etan kampiakselilla ja suunnitelmissa m50 veivit+männät,mutta mitkä männät? Ilmeisesti m50 männissä ei ole varaa laesta pois paljoa ottaa,jos ollenkaan? tietysti korkeammalla kansipahvilla saa puristuksia tiputettua mutta saako tarpeeksi? tai tottakai saa,mitä korkeampi..
Vanos männillä matallemmat puristukset kuin ei-vanos männillä? vai jollain muilla männillä kuin m50? Puristukset tarvisi saada siihen 8-8.8:1 about ja pikkupaineilla tulossa,ei siis maksimaalisia tehoja hakusessa.
Comment
-
no pikkupaineilla tarkotin ~0,7bar maksimissaan,eikä tuo puristussuhde lukkoon ole lyöty, kun tosiaan pikkupaineilla rakentamassa ollaan.
Kunhan nyt heitin ajatusta ilmoille että minkäsuuntaista vehjettä rakennetaan,mikään ei ole lukkoon lyöty vielä,mietitään rauhassa..
Comment
-
Mitä osia sulla on valmiina? Ja millä moottorinohjauksella meinaat?Originally posted by Juzbe View Postno pikkupaineilla tarkotin ~0,7bar maksimissaan,eikä tuo puristussuhde lukkoon ole lyöty, kun tosiaan pikkupaineilla rakentamassa ollaan.
Kunhan nyt heitin ajatusta ilmoille että minkäsuuntaista vehjettä rakennetaan,mikään ei ole lukkoon lyöty vielä,mietitään rauhassa..
Comment
-
130mm kanget ja etan 9.0:1 männät megan kera.Originally posted by Juzbe View PostTällä hetkellä ei ole kuin b25 kansi,etan kampura sekä muut kamppeet,ainoastaan sisuskalut puuttuu että millä kasataan.
Moottoriohjauksena tulee olemaan vakio motronic tai megasquirt.
Comment
-
5kappaletta 130mm kankia löytyy jo tallista,kun yksi katkesi..
Mites kestävyys? Jos otetaan huomioon että seokset yms kohdallaan. Muistaakseni rajoittuu tuohon ~350hp?mitä tuskin edes tullaan ikinä ylittämään,ei ainakaan mielellään vakio sisuksilla..
Minkälaiset puristukset noilla 9.0:1 männillä tulee tuon b25 kannen kanssa?
megan kanssa onkin jo hiukan kokemusta,sekä tuttavapiiristä kyllä tekijöitä löytyy ja myös tietoa ja taitoa..
Comment
-
Kestää kyllä noilla tehoilla. Ruttuja en tarkkaan muista mutta noin 8.5:1 pintaan menee.Originally posted by Juzbe View Post5kappaletta 130mm kankia löytyy jo tallista,kun yksi katkesi..
Mites kestävyys? Jos otetaan huomioon että seokset yms kohdallaan. Muistaakseni rajoittuu tuohon ~350hp?mitä tuskin edes tullaan ikinä ylittämään,ei ainakaan mielellään vakio sisuksilla..
Minkälaiset puristukset noilla 9.0:1 männillä tulee tuon b25 kannen kanssa?
megan kanssa onkin jo hiukan kokemusta,sekä tuttavapiiristä kyllä tekijöitä löytyy ja myös tietoa ja taitoa..
Comment
-
vapari käyttöön tulossa, löytyy projekti topickia tuolta projektit puolelta.. bydjetti on mitä on, menny joku 2000€ nyt moottoriin kokonaisuudessaan eikä vielä riitä.. tuli eta 11.0:1 männät ostettua tuossa, ei onneksi tartte sorvaillaOriginally posted by Jasu View PostEnpä tuohon lähtisi. En muista oonko jo kysyny, mutta minkälaiseen käyttöön kone tulee ja minkälaisella budjetilla? :think
Comment
-
Comment
-
Uskaltaisin väittää että ei ole.Originally posted by turvenuija View Postkertokaas viisammat et onko mitää eroa alpinan c2 lohkolla verrattuna normi m20b25 lohkoon:think?
Käsittääkseni porauskin on sama 84 mikä b25:ssa. Vai?
Eikös se ole ihan perus 2.7 alakertaa vastaava, alpinan männillä höystettynä.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment

Comment