Originally posted by KPRacing
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Taas on vähän pyöritelty erillaisia kokoonpanoja turbokäyttöön, lähtökohtana m20 lohko,b25 kansi,etan kampiakselilla ja suunnitelmissa m50 veivit+männät,mutta mitkä männät? Ilmeisesti m50 männissä ei ole varaa laesta pois paljoa ottaa,jos ollenkaan? tietysti korkeammalla kansipahvilla saa puristuksia tiputettua mutta saako tarpeeksi? tai tottakai saa,mitä korkeampi..
Vanos männillä matallemmat puristukset kuin ei-vanos männillä? vai jollain muilla männillä kuin m50? Puristukset tarvisi saada siihen 8-8.8:1 about ja pikkupaineilla tulossa,ei siis maksimaalisia tehoja hakusessa.
Comment
-
-
Originally posted by Juzbe View PostTaas on vähän pyöritelty erillaisia kokoonpanoja turbokäyttöön, lähtökohtana m20 lohko,b25 kansi,etan kampiakselilla ja suunnitelmissa m50 veivit+männät,mutta mitkä männät? Ilmeisesti m50 männissä ei ole varaa laesta pois paljoa ottaa,jos ollenkaan? tietysti korkeammalla kansipahvilla saa puristuksia tiputettua mutta saako tarpeeksi? tai tottakai saa,mitä korkeampi..
Vanos männillä matallemmat puristukset kuin ei-vanos männillä? vai jollain muilla männillä kuin m50? Puristukset tarvisi saada siihen 8-8.8:1 about ja pikkupaineilla tulossa,ei siis maksimaalisia tehoja hakusessa.
Comment
-
-
Originally posted by Juzbe View Postno pikkupaineilla tarkotin ~0,7bar maksimissaan,eikä tuo puristussuhde lukkoon ole lyöty, kun tosiaan pikkupaineilla rakentamassa ollaan.
Kunhan nyt heitin ajatusta ilmoille että minkäsuuntaista vehjettä rakennetaan,mikään ei ole lukkoon lyöty vielä,mietitään rauhassa..
Comment
-
-
Originally posted by Juzbe View PostTällä hetkellä ei ole kuin b25 kansi,etan kampura sekä muut kamppeet,ainoastaan sisuskalut puuttuu että millä kasataan.
Moottoriohjauksena tulee olemaan vakio motronic tai megasquirt.
Comment
-
-
5kappaletta 130mm kankia löytyy jo tallista,kun yksi katkesi..
Mites kestävyys? Jos otetaan huomioon että seokset yms kohdallaan. Muistaakseni rajoittuu tuohon ~350hp?mitä tuskin edes tullaan ikinä ylittämään,ei ainakaan mielellään vakio sisuksilla..
Minkälaiset puristukset noilla 9.0:1 männillä tulee tuon b25 kannen kanssa?
megan kanssa onkin jo hiukan kokemusta,sekä tuttavapiiristä kyllä tekijöitä löytyy ja myös tietoa ja taitoa..
Comment
-
-
Originally posted by Juzbe View Post5kappaletta 130mm kankia löytyy jo tallista,kun yksi katkesi..
Mites kestävyys? Jos otetaan huomioon että seokset yms kohdallaan. Muistaakseni rajoittuu tuohon ~350hp?mitä tuskin edes tullaan ikinä ylittämään,ei ainakaan mielellään vakio sisuksilla..
Minkälaiset puristukset noilla 9.0:1 männillä tulee tuon b25 kannen kanssa?
megan kanssa onkin jo hiukan kokemusta,sekä tuttavapiiristä kyllä tekijöitä löytyy ja myös tietoa ja taitoa..
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostEnpä tuohon lähtisi. En muista oonko jo kysyny, mutta minkälaiseen käyttöön kone tulee ja minkälaisella budjetilla? :think
Comment
-
-
Originally posted by turvenuija View Postkertokaas viisammat et onko mitää eroa alpinan c2 lohkolla verrattuna normi m20b25 lohkoon:think?
Käsittääkseni porauskin on sama 84 mikä b25:ssa. Vai?
Eikös se ole ihan perus 2.7 alakertaa vastaava, alpinan männillä höystettynä.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
Comment