Vanos männät jää 3.65mm dekin alle tuolla veivillä.
Sitä muistelinkin koska, 135mm pitkillä veiveillä pitäisi männistä ottaa tavaraa pois ja sitten puristukset olisivat kyllä vähän turhan kovat niinkun sitä ahtamista ajatellen:think
eli olenko ymmärtänyt oikein, että jos haluaisi edes ihan vähän voimaa lisää m20b20 niin halvin tapa olisi luultavasti vaihtaa vain b23 kampura? Paljon iskutilavuus olisi sitten ja onko kangetkin samanmittaiset b20 ja b23 ja tartteeko mitään muuta tehä että tämmöne viritys toimis?
eli olenko ymmärtänyt oikein, että jos haluaisi edes ihan vähän voimaa lisää m20b20 niin halvin tapa olisi luultavasti vaihtaa vain b23 kampura? Paljon iskutilavuus olisi sitten ja onko kangetkin samanmittaiset b20 ja b23 ja tartteeko mitään muuta tehä että tämmöne viritys toimis?
Männät tarvitsee myös vaihtaa b23-koneesta. Kanget on samat ja iskutilavuus tämän jälkeen 2,3l.
E30 316 M42TBO -87 BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Sitä muistelinkin koska, 135mm pitkillä veiveillä pitäisi männistä ottaa tavaraa pois ja sitten puristukset olisivat kyllä vähän turhan kovat niinkun sitä ahtamista ajatellen:think
millä perusteella puristukset olisivat liian kovat?
eli olenko ymmärtänyt oikein, että jos haluaisi edes ihan vähän voimaa lisää m20b20 niin halvin tapa olisi luultavasti vaihtaa vain b23 kampura? Paljon iskutilavuus olisi sitten ja onko kangetkin samanmittaiset b20 ja b23 ja tartteeko mitään muuta tehä että tämmöne viritys toimis?
liittyen m20 ylikokoon, eikös liekkirengas tiivistettä käyttäessä joudu ajamaan jonkun sortin uran lohkoon? vai onko kannentiivisteitä (toimivia) jossa on ns. rengas itsessään eikä tarvitse työstämistä? b20 moottori.
mitä kannentiivisteitä olette käyttäneet, ja todennut ne toimiviksi.
Todennäköisesti tulossa nuo ARP kannen pultit.
liittyen m20 ylikokoon, eikös liekkirengas tiivistettä käyttäessä joudu ajamaan jonkun sortin uran lohkoon? vai onko kannentiivisteitä (toimivia) jossa on ns. rengas itsessään eikä tarvitse työstämistä? b20 moottori.
mitä kannentiivisteitä olette käyttäneet, ja todennut ne toimiviksi.
Todennäköisesti tulossa nuo ARP kannen pultit.
Navalinealla ja Athenalla on tiiviste jonka renkaat ei vaadi koneistusta lohkoon.
Molemmat kestää hyvin tehoa.
eli itsellä on m20b20 kone mut tarkoitus olisi porata lohko 85mm kokoon ja laittaa sinne 145 mm h-profiili kanget ja käytän m20b20 kampiakselia ja kyseiseen autoon tulee myös holset pro55 ahdin ja wisecon takomukit ja 304 nokka.. joten voisiko joku kertoa mulle minkä kokoinen kone on mulle tulossa tai antaa laskenta kaavan millä saan laskettua. ja sitten olisi kysyttävä että käykö m20b25 kiertokangen laakerit m20b20 kangiin?? sillä en löydä mistään sinne kestävämpiä laakereita.
Huom! tarkoitus on ottaa selvää paljonko m20 kone kestää tehoa!
B20 lohko ei kestä tuota porausta. Ai niin, sullahan oli tarkoitus ottaa selvää paljonko se kestää
Laakerit on ihan yhtä kestävät kaikissa M20 koneissa.
E: Jos jo iskutilavuuden laskeminen tuottaa ongelmia niin...
Comment