Originally posted by AlBou
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M20 ylikoko-topic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by AlBou View PostNiiin, Tuo tuntuu olevan aika kaks piippunen asia.. Kun tässä on tullut kyseltyä vähän sieltä täältä ja osa sanoo että pelkkä hoonaus ja toinen puolisko taas porauksen puolella, tiedä sitten!?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Jylppy-- View PostSaako paskasta suklaata vaikka kuinka paljon veivaa Se kokonaan uusilla osilla ja porattu on varmasti tiukempi kuin yksikään vanhaMahtiala kustom - No connectionBmw E21 320A -81 "330i"Bmw e30 318is
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostJos kysyisit sieltä koneistamolta, että onko sylinterit porauskunnossa? Sitä tuskin kukaan täältä tietää...E3o 318i Touring-89
E3o
ex/318i----- ----89
ex/318i touring --90
E34
ex/525TDS----- -91
ex/525iA---------89
Comment
-
-
Kone on siis 320i ja piti vetää apuakselin hihnapyörä monettiin 40Nm kun sain sen momenttiin ja pyöritin sitä se pyöri takkuillen. Kuuluuko sen pyöriä sulavasti vai takkuillen?E30 M50B25 Alpinweiss - Mtech 1
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=278300
Comment
-
-
Originally posted by laurimikola View PostKone on siis 320i ja piti vetää apuakselin hihnapyörä monettiin 40Nm kun sain sen momenttiin ja pyöritin sitä se pyöri takkuillen. Kuuluuko sen pyöriä sulavasti vai takkuillen?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKyllähän sen käsin pitää pyöriä suht. herkästi. Ei nyt ihan niin kuin polkupyörän rengas, öljypumppu (ja virranjakaja l-jet koneissa) vähän vastustaa.
Oli jakopäänkotelon pultti edessä, joten ei pyöriny kunnolla. Toinen kysymys ois vielä liityen tohon ohjaustehostimen pumppuun mihin se tulee koneessa kiinni? Ei ole paljon kokemusta tuosta e30 kymppisen tehostimesta. Varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta kysympäs kuitenkin.E30 M50B25 Alpinweiss - Mtech 1
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=278300
Comment
-
-
Originally posted by laurimikola View PostOli jakopäänkotelon pultti edessä, joten ei pyöriny kunnolla. Toinen kysymys ois vielä liityen tohon ohjaustehostimen pumppuun mihin se tulee koneessa kiinni? Ei ole paljon kokemusta tuosta e30 kymppisen tehostimesta. Varmaan ihan tyhmä kysymys, mutta kysympäs kuitenkin.
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostPumppu tulee kiinni laturin jalkaan, erilainen osa kuin se jalka mikä on alunp. ilman tehostajaa olevassa autossa.E30 M50B25 Alpinweiss - Mtech 1
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=278300
Comment
-
-
Originally posted by laurimikola View PostEli mitäs kaikkea palikkaa tarvitaan autoon jossa ei ole ennestään ohjaustehostinta? Kone siis m20 320i ja auto E30 -86.
-Ohjausakselin ja hammastangon välinen nivelakseli tehostetusta mallista.
-Pumppu.
-Teline ja säätötanko edelliseen.
-Öljysäiliö
-Letkut pumpun- ja säiliön/hammastangon väliin.
-Tuplahihnapyörä kampiakselille.
-Pumpun käyttöhihna.
-Muutamia pultteja, muttereita ja prikkoja pumpun, hammastangon, nivelakselin, letkujen ja öljysäiliön kiinnittämiseen.
-Pari olutta, kenties muutama Nortti, tai parit kahvikupposet.Last edited by T3; 02-03-2013, 23:20..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
puristus suhde ongelmia
no niin elikkä on tekeillä m20b25 turbo motti ja siihen on jo hommattuna eaglen 135 veivit ja wisecon männät m50b25 koneeseen tarkotetut (KE115M845) ja kyseiset osat oli tarkoitus laittaa vakio kampuran kanssa nippuun jolloin puristussuhteeksi jää ilmeisesti se vähän alle 9 mutta nyt nurkkiin jäi pyörimään m52b28 alakerta ja tuli mieleen että siitähän sais pidempi iskuisen kampuran omaan projektiin niin nyt kysymys kuuluu että saisiko kyseisillä osilla mitään järkevää kokoon panoa aikaiseksi? Järkevillä turbo koneen puristus suhteilla. Männät on vissiin ainakin liian korkeat mutta kuinka paljon matalemmat männät pitäisi olla tai mitä muita vaihtoehtoja on vai onko edes mitään järkeä koittaa laittaa kyseistä kampuraa koneeseen. Ja niin koneeseen tulee cometicin 1.8 mm kansi pahvi.Last edited by Belegone; 13-04-2013, 13:38.
Comment
-
-
Originally posted by Belegone View Postno niin elikkä on tekeillä m20b25 turbo motti ja siihen on jo hommattuna eaglen 135 veivit ja wisecon männät m50b25 koneeseen tarkotetut (KE115M845) ja kyseiset osat oli tarkoitus laittaa vakio kampuran kanssa nippuun jolloin puristussuhteeksi jää ilmeisesti se vähän alle 9 mutta nyt nurkkiin jäi pyörimään m52b28 alakerta ja tuli mieleen että siitähän sais pidempi iskuisen kampuran omaan projektiin niin nyt kysymys kuuluu että saisiko kyseisillä osilla mitään järkevää kokoon panoa aikaiseksi? Järkevillä turbo koneen puristus suhteilla. Männät on vissiin ainakin liian korkeat mutta kuinka paljon matalemmat männät pitäisi olla tai mitä muita vaihtoehtoja on vai onko edes mitään järkeä koittaa laittaa kyseistä kampuraa koneeseen. Ja niin koneeseen tulee cometicin 1.8 mm kansi pahvi.
Ryökäse tonne lukemia omasta kokoonpanosta. Kokeile lohkoon laittaa kampiakseli + kiertokanki mäntäyhdistelmä ja pyörittele. Sitte kun laitat vielä kannentiivisteenkin hepukkaan niin rupee aukenemaan homma käytännössä. Tossa laskuri mitä kannattaa hyödyntää.
Comment
-
-
-
Originally posted by Throttle View PostOsuuko venttiilit mäntiin jos laittaa 272 nokan b25 moottoriin jossa on b23 kampiakseli?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment