itellä on muutettu m20 kone 2,5l ja siihen on vaihdettu 323 kampiakseli,83mm vw männät+mahle kansi +muuta sälää,eli onko hyvät hilppeet???(auto oli muutettu edellisellä omistajalla
niin ja niin kun kuvasta näkyy auto on e34 -89
kestääkö turbotuksen??
Riippuu tehotavoitteesta ja puristuksista. IMO voidaan pitää turbotukset muissa topikeissa ja keskityttäisiin täällä m20 perusvirittelyyn vaparina - turbolla saa tehoa sitten kyllä muutenkin.
itellä on muutettu m20 kone 2,5l ja siihen on vaihdettu 323 kampiakseli,83mm vw männät+mahle kansi +muuta sälää,eli onko hyvät hilppeet???(auto oli muutettu edellisellä omistajalla
niin ja niin kun kuvasta näkyy auto on e34 -89
kestääkö turbotuksen??
M-sport -konversio. Lue tämän ketjun n. 50 ensimmäistä viestiä niin olet jo viisaampi.
itellä on muutettu m20 kone 2,5l ja siihen on vaihdettu 323 kampiakseli,83mm vw männät+mahle kansi +muuta sälää,eli onko hyvät hilppeet???(auto oli muutettu edellisellä omistajalla
niin ja niin kun kuvasta näkyy auto on e34 -89
kestääkö turbotuksen??
Mikä on mahle kansi?
“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
En ole lukenut koko juttua eli joku on voinut mainita tämän jo..
Mutta tanskasta saa ainakin kampuroita joissa iskun pituus on 89,6mm ja 94mm jotka sopivat suoraan sinne M20 lohkoon eli vakio 84mm porauksella olis ~3,12 litraa.. ja 84,5mm porauksella ~3,16 litraa.. ja 85mm porauksella (en tiedä jos kestää?) olis ~3,198 litraa..
En ole lukenut koko juttua eli joku on voinut mainita tämän jo..
Mutta tanskasta saa ainakin kampuroita joissa iskun pituus on 89,6mm ja 94mm jotka sopivat suoraan sinne M20 lohkoon eli vakio 84mm porauksella olis ~3,12 litraa.. ja 84,5mm porauksella ~3,16 litraa.. ja 85mm porauksella (en tiedä jos kestää?) olis ~3,198 litraa..
Laitatko linkkiä?
Tulee melkoista "kampikulmaa"... Millaisilla männillä tuommoinen toimii?
itellä on muutettu m20 kone 2,5l ja siihen on vaihdettu 323 kampiakseli,83mm vw männät+mahle kansi +muuta sälää,eli onko hyvät hilppeet???(auto oli muutettu edellisellä omistajalla
niin ja niin kun kuvasta näkyy auto on e34 -89
kestääkö turbotuksen??
Tietääkseni ei suoraan ole hyvä paketti turbotuksee, koska puristukset on suhtkoht korkeat ~10-11.. Itsellä oli kyseinen paketti, tosin e30 korissa ja se kesti ainakin huolettomasti 20-30tkm kunnes myin auton pois.
Jotenkin epäilen noita yli 81mm iskulla olevia kampuroita, varmaan toimivat, mutta mutta... Se eta veivikin ottaa jo oman tilansa -> saa sahata lohkoa varmaan.
[QUOTE=Kyytsis]Riippuu tehotavoitteesta ja puristuksista. IMO voidaan pitää turbotukset muissa topikeissa ja keskityttäisiin täällä m20 perusvirittelyyn vaparina - turbolla saa tehoa sitten kyllä muutenkin.
eli mitäs kaikkee tohon kannattais alkaa tekeen??kireempää nokkaa tai muuta vinkkejä???
Riippuu tehotavoitteesta ja puristuksista. IMO voidaan pitää turbotukset muissa topikeissa ja keskityttäisiin täällä m20 perusvirittelyyn vaparina - turbolla saa tehoa sitten kyllä muutenkin.
eli mitäs kaikkee tohon kannattais alkaa tekeen??kireempää nokkaa tai muuta vinkkejä???
Tossa edellisellä 18 sivulla on asiaa aiheesta melko tavalla.
Comment