Onko muita "helppoja" vaihtoehtoja isommalle kaasuläpälle kuin tuo jenkkipajan modattu vakiokotelo? Esim. jostain kasista yms?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Katteleppa ihan ebay.co.uk:n puolelta. Maksoin tyyliin 60€ omasta poratusta kaasuläppäkotelosta, eikä tarvinnu lähettää canhaa mukaan. Joku puolalainen tyyppi niitä teki.
Nyt ois muuten m54b30 ja m50nv imunokat tullu perille asti. Seuraavaksi koneistukseen ja paikalleen. Keväämmällä laitan sit dynolappua esille, kun on m50 imusarja, bbtb, m54b30 + m50nv nokat ja kiinalaisten pakosarjat kiinni. Noita aiempia käyriä katsoessa pitänee rajotin vielä nostaa 7000, kun nousee vetoalue jo sen verran ylemmäs.
EDIT tuossa käppyrä pelkällä m50 imusarjalla ja pakosarjoilla. Voi toki olla hieman optimistinen tulos, mutta samana päivän penkitettiin vakio koneita ja ne anto tehtaan ilmottamat lukemat tai alle, että tuskin hirveästi on pielessä. Lisäksi tulokseen vaikuttanee juuri tehty koneen täys remontointi ja tuliterä maf.
Last edited by Pazi88; 03-02-2015, 13:51.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Joba View PostSuosittelen viemään ammattilaiselle. Porttauksella ja seetitöillä muuten vakiossa koneessa hyötyy sen noin 10-15hp mutta jos vähän vaihtaa samalla nokkia yms. niin hyöty kasvaa kokoajan. Vaikkapa noin 260/260 asteiset nokat , m50-imusarja, vähän hifistelty kansi ja peltisarjat niin kyllä sieltä lähemmäs 250-260hp tulee.
Ei se vielä raketti silloin ole, mutta moottori saa vähän luonnetta ja on hauskempi ajaa.
Comment
-
-
Originally posted by Remotion View PostOn se vähän yli 1100kiloisessa lyhytakselivälisessä kopassa ihan riittävästi mulle.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostEikö vajaa 1300 ole lähempänä totuutta? Roadster sen 1335 kg ja coupe vähän keveempi?
Comment
-
-
Koska nyt venat sekoaa 7000rpm jälkeen. Sais laittaa jyrkempää nokkaa ja enemmän nostoa viel... Vois jopa haaveilla tollasista tuloksista http://bmw-passion.com/?page_id=3
Comment
-
-
Originally posted by Busch View PostKoska nyt venat sekoaa 7000rpm jälkeen. Sais laittaa jyrkempää nokkaa ja enemmän nostoa viel... Vois jopa haaveilla tollasista tuloksista http://bmw-passion.com/?page_id=3Aprilia RSV4
Comment
-
Comment