Announcement

Collapse
No announcement yet.

m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deemu79
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2011
    • 453
    • Helsinki

    Onko muita "helppoja" vaihtoehtoja isommalle kaasuläpälle kuin tuo jenkkipajan modattu vakiokotelo? Esim. jostain kasista yms?
    sigpic
    328i Coupe M-Sport -95

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      Originally posted by deemu79 View Post
      Onko muita "helppoja" vaihtoehtoja isommalle kaasuläpälle kuin tuo jenkkipajan modattu vakiokotelo? Esim. jostain kasista yms?
      4l kasin läppä on luokkaa 80mm. Sopii varmaan kun vaan sovittaa.
      Aprilia RSV4

      Comment

      • Pazi88
        Moderator
        • Jan 2007
        • 11079
        • Oulu

        Katteleppa ihan ebay.co.uk:n puolelta. Maksoin tyyliin 60€ omasta poratusta kaasuläppäkotelosta, eikä tarvinnu lähettää canhaa mukaan. Joku puolalainen tyyppi niitä teki.

        Nyt ois muuten m54b30 ja m50nv imunokat tullu perille asti. Seuraavaksi koneistukseen ja paikalleen. Keväämmällä laitan sit dynolappua esille, kun on m50 imusarja, bbtb, m54b30 + m50nv nokat ja kiinalaisten pakosarjat kiinni. Noita aiempia käyriä katsoessa pitänee rajotin vielä nostaa 7000, kun nousee vetoalue jo sen verran ylemmäs.

        EDIT tuossa käppyrä pelkällä m50 imusarjalla ja pakosarjoilla. Voi toki olla hieman optimistinen tulos, mutta samana päivän penkitettiin vakio koneita ja ne anto tehtaan ilmottamat lukemat tai alle, että tuskin hirveästi on pielessä. Lisäksi tulokseen vaikuttanee juuri tehty koneen täys remontointi ja tuliterä maf.
        Last edited by Pazi88; 03-02-2015, 13:51.

        Instagram, YouTube kanava
        ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

        Comment

        • Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15225
          • Ajamisen Iloa



          Nyt ruvetaan olemaan sillä tontilla mitä oma persdyno kertoo kun ajaa omalla M50 imari-BBTB-peltisarja-kisakatti-eisenmann kombolla koneessa missä kaikki anturit, ilmamassamittarit yms on ihan uusia ja toimivia..
          Z3 coupé individual

          F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

          Comment

          • Remotion
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2003
            • 15225
            • Ajamisen Iloa

            Originally posted by Joba View Post
            Suosittelen viemään ammattilaiselle. Porttauksella ja seetitöillä muuten vakiossa koneessa hyötyy sen noin 10-15hp mutta jos vähän vaihtaa samalla nokkia yms. niin hyöty kasvaa kokoajan. Vaikkapa noin 260/260 asteiset nokat , m50-imusarja, vähän hifistelty kansi ja peltisarjat niin kyllä sieltä lähemmäs 250-260hp tulee.
            Ei se vielä raketti silloin ole, mutta moottori saa vähän luonnetta ja on hauskempi ajaa.
            On se vähän yli 1100kiloisessa lyhytakselivälisessä kopassa ihan riittävästi mulle.
            Z3 coupé individual

            F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
            E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

            Comment

            • Carbonfiber
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2005
              • 5226
              • Hki 43

              Originally posted by Remotion View Post
              On se vähän yli 1100kiloisessa lyhytakselivälisessä kopassa ihan riittävästi mulle.
              Eikö vajaa 1300 ole lähempänä totuutta? Roadster sen 1335 kg ja coupe vähän keveempi?
              Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
              Z3 Roadster 2.8 '98
              isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
              ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
              Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
              Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



              - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

              Comment

              • Remotion
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 15225
                • Ajamisen Iloa

                Originally posted by Carbonfiber View Post
                Eikö vajaa 1300 ole lähempänä totuutta? Roadster sen 1335 kg ja coupe vähän keveempi?
                Laitan sulle privalla punnitukset ettei mee offariks
                Z3 coupé individual

                F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
                E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

                Comment

                • Busch
                  BTCF Member
                  • Sep 2011
                  • 271
                  • Seinäjoki/Lapua

                  Onko kellään suosituksia mistä kannattais jyrkempiä venajousia ettiä?

                  Comment

                  • pazq
                    BTCF Member
                    • Jan 2008
                    • 3166
                    • 47200

                    Originally posted by Busch View Post
                    Onko kellään suosituksia mistä kannattais jyrkempiä venajousia ettiä?
                    :think

                    Miks pitäis saada jytympää? Onko nyt m50nv vai mitkä?

                    Comment

                    • Busch
                      BTCF Member
                      • Sep 2011
                      • 271
                      • Seinäjoki/Lapua

                      Nyt on ihan normi vanoksellisen venajouset. Onko noi nonvanoksen venajouset sitte jäykemmät paljokin?

                      Comment

                      • jr66
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2006
                        • 16419
                        • Asikkala

                        Miksi pitää saada jäykemmät ?

                        Comment

                        • Busch
                          BTCF Member
                          • Sep 2011
                          • 271
                          • Seinäjoki/Lapua

                          Koska nyt venat sekoaa 7000rpm jälkeen. Sais laittaa jyrkempää nokkaa ja enemmän nostoa viel... Vois jopa haaveilla tollasista tuloksista http://bmw-passion.com/?page_id=3

                          Comment

                          • jannmann
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2003
                            • 5856
                            • Joccis City

                            Originally posted by Busch View Post
                            Koska nyt venat sekoaa 7000rpm jälkeen. Sais laittaa jyrkempää nokkaa ja enemmän nostoa viel... Vois jopa haaveilla tollasista tuloksista http://bmw-passion.com/?page_id=3
                            Millaset nostimet sulla on?
                            Aprilia RSV4

                            Comment

                            • Busch
                              BTCF Member
                              • Sep 2011
                              • 271
                              • Seinäjoki/Lapua

                              Originally posted by jannmann View Post
                              Millaset nostimet sulla on?
                              Hydrauliset ne käy vielä ainakin noille 260/260. Kovat nostajathan pitää olla jos meinaa oikeen jyrkätnokat.

                              Comment

                              • Joba
                                BTCF Member
                                • Sep 2007
                                • 556

                                7000rpm on kyllä hytikoillekin aika limiteillä, kovat olisi paremmat. Eikä ne pidä jäykistä venajousista.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎