Äkkiseltään näyttäisi olevan. Mulla oli yhdessä purku e34:ssä vastaava ja ulkonäöstä päätellen oli ollu paikallaan useamman vuoden. Mutta ei näkyny murtumia tai muitakaan probleemoja, että ihan kestävää kamaa on nuokin.
Kiitos vastauksesta. Kävin ostamassa nyt tuon pakosarjan ja myös mutterit. Pinnapultteja en ostanut, räjähtääkö maailmankaikkeus jos käytän vanhoja?
Jospa se ei Voi olla vähän vittumaista vaan saada ne vanhat mutterit pois pinnapulteista, koska monesti se mutteri on melko tiukkaan jämähtäny kiinni siihen. Lähtee siis pinnapultii siinä mukana irti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Onko kellään penkkilappua, vakio kaasuläpällä ja 68mm suurennettuna? Olis tarkoitus kairata, mutta jos hyötyä ei ole, niin ehkä sen vois jättää tekemättäkin
Ei ole dynolappua jossa pelkkä läppä runko vaihdettu. Tuli muitakin muutoksia samalla kertaa. Parasta muutoksessa on kaasun vasteen herkentyminen. Minun mielestä ihan kannattava parannus.
Ei ole dynolappua jossa pelkkä läppä runko vaihdettu. Tuli muitakin muutoksia samalla kertaa. Parasta muutoksessa on kaasun vasteen herkentyminen. Minun kielestä ihan kannattava parannus.
Tuskinpa se kone yhtää herkemmin kaasuun vastaa, samalla kaasukulmalla menee vaan osakaasulla huomattavasti enemmän ilmaa läpi kuin ennen. Hitusen helpompi olisi vain muuttaa vähän sitä kaasuläpän vivuston geometriaa siellä vaijerin päässä ja efekti on sama.
Onko tuolla schmiedmanin käärmeen pesällä muutoksia hyttiin kuuluviin ääniin? Josko tuosta jotain hyötyä olisi m50 imusarjan ja nokkien kera? Tarkoitus ei olisi kumminkaan ääniä suuresti lisätä, siksi tuo vähän arveluttaa..
Onko tuolla schmiedmanin käärmeen pesällä muutoksia hyttiin kuuluviin ääniin? Josko tuosta jotain hyötyä olisi m50 imusarjan ja nokkien kera? Tarkoitus ei olisi kumminkaan ääniä suuresti lisätä, siksi tuo vähän arveluttaa..
Vänkärin jalkatilasta päin alkaa kuulumaan kevyt "naputus" sillä. Mutta ei kyllä juuri itse pakoääniin vaikuta.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Mulle toi avas koko koneen potentiaalin, imusarjat, kaasuläpät ja muu putkisto oli jo tehty. Nyt vasta kerättiin niistäkin marjoja kun laitoin tuon schmiedin pakosarjan.
Orkkis pakosarjassa aivan ihmeellisiä virityksiä sisällä.
Niistä äänistä, itsellä ei muuttunut äänet ainakaan voimakkaammiksi alle 3000rundin, ehkä jopa tietty resonanssi vähän vaimeni siitä 1600-2000rpm paikkeilta, yläkierroksilla sitten todella räväkät saundit!
Eikö tuo kumminkin sovi säteilylämmittimen kanssa ilman rälläköintiä? Nuo lambdan paikat varmaan siirrän paremmalle paikalle. Schmiedmanin sivuilla sanotaan niin hämärästi tuosta lämppäristä, ettei tällänen keskivertoa tyhmempi tajua mitä sillä tarkotetaan. Menee kyllä melko läheltä lohkoa, jos ei säteilylämppärikään sovi olemaan, mutta saahan sen aina sovitettua.
Mulle toi avas koko koneen potentiaalin, imusarjat, kaasuläpät ja muu putkisto oli jo tehty. Nyt vasta kerättiin niistäkin marjoja kun laitoin tuon schmiedin pakosarjan.
Tälläkin on jo moneen kertaan todistettu, että vakiopakosarja on paras vaihtoehto (tai siis tuollaisella virisarjalla ei tule yhtään lisää tehoa), jos käytössä on vakionokat. Sitten, kun overlap & aukioloaika kasvaa pakopulssit alkavat mennä niin, että virisarjalla tehoa oikeasti tulee lisää.
Oletko penkittänyt ennen/jälkeen tuon pakosarjan?
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Tuossa omassa on nokatkin, niin uskoisin pesällä olevan jotain iloa. On aikalailla halkeillu orkkis pakosarja. Ihme ettei päästö lapulla juurikaan näy. Ei vissiin kukaan ole sovittanu säteily lämppärin kera? On niin vähäinen lämmityksen tarve, että ei jaksa tapaakaan vaihtaa ja jokin pitää kumminkin olla :think
Comment