Eikai tuossa laturihommassa oo mitään ihmeellistä, kun hakee vaikka motonetistä laturin, lyö paikalleen ja vie vanhan vaihdossa. Eikä maksa 200€ Ite taisin paikallisesta tarvikeliikkeestä vinkua vielä boschin vaihtolaitteen, enkä mitään x firman korjaamaa vanhaa.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
Originally posted by deemu79 View PostMitenkäs ois tästä: http://profiteile.de/generator-0-986...00-30?tid=4627Originally posted by Pazi88 View PostEikai tuossa laturihommassa oo mitään ihmeellistä, kun hakee vaikka motonetistä laturin, lyö paikalleen ja vie vanhan vaihdossa. Eikä maksa 200€ Ite taisin paikallisesta tarvikeliikkeestä vinkua vielä boschin vaihtolaitteen, enkä mitään x firman korjaamaa vanhaa.
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että kuinka paljon tuota 211€ halvemmalla saat aidon Boschin?
Omat kokemukset mistään muista kuin uusista Boscheista tai Valeoista on ollu todella huonoja istuvuuden ja toiminnankin puoleen. Esim. tälläisellä laturin korvikkeella ei saa kuin harmaita hiuksia: atl Seuraavan kerran kun tarvii kyseisiä kapistuksia uusia, laitan suosiolla alkuperäisen marmorilta n.350€:n hintaan. Sama show oli tarvike ohj.teh.pumpun kanssa, ei käy paikoilleen, patentoimista ym. ja koko auton alkuperäisyys saa taas "kolhun". Halvemmalla ja nopeammin olis laittanut suoraan oem:mää, mikä sinne sitten lopulta tulikin eli Luk marmorilta.Last edited by deemu79; 27-12-2014, 20:55.sigpic
328i Coupe M-Sport -95
Comment
-
Hyvät lukemat. Onko nokat hiotut, valmiit virinokat vai bemarin omat?Originally posted by Maili View PostTuli tuo oma kiesi penkitettyä ja 234hv ja 288nm löytyi. Ihan tyytyväinen olin, jos siihen vertaa , että auto on joskus ollu dynossa ja 194hv on silloin ollut. Toki autolla sen jälkeen ajeltu 150tkm ja ei penkistä tietoa. Ainoastaan huoltokirjassa tuo merkintä. Autossa 252/244 nokat, m50 imusarja ja schmiedmanin käärmeenpesät.
Ilman putsari oli vakio paneelilla,kait joku polle olis vielä vapari paneelilla tullut. Omalla eculla on ja ei tarvi päästöjä katsastuksissa jännitellä. Aikalailla samalta näyttää,mitä parilla edellisellä katsastus kerralla. Autosta tuli omaan mieleen mukava ajaa.
Comment
-
Nokat on schrickin. Hintavat, mutta aina taattua tavaraa.Originally posted by Skarpa View PostHyvät lukemat. Onko nokat hiotut, valmiit virinokat vai bemarin omat?E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
Onnea virityksen onnistumisesta. Itsellä on omaani vähän nokat mietinnässä, ehkäpä hieman normaalia M3 nokka viritystä jyrkemmät maistuisivat, ei vain netistä tahdo löytyä infoa muista kun shrick/M3 nokka viritetyistä. No sen näkee kun saa kaikki osat pulttailtua paikoilleen ja alkaa miettimään haluamaansa vetoaluetta.
Ps. Jos M54B30 moottoreita purussa, ottakaa yhteyttä vaikka privalla.E36 323ti Compact JOKKIS-D, E36 325i Coupe Driftmissile, E61 535d Touring, Passat 3bg 1.9tdi veronkiertopaku, Scania 124 Topline 6x2/4
Follow us on Facebook! https://www.facebook.com/panicrevdrift/
Comment
-
Jos minun laturissa rupeaa laakerit ääntämään, tai niihin tulee välys taikka hiilet loppuu, niin itse sen ennemmin pyrin huoltamaan kuntoon mitä maksaisin 200€ huollettu bosch kestää vähintään sen mitä uusikin, diodisilta jos menee niin se on kyllä niin tuurista kiinni missä vaiheessa laturin elämänkaarta ne menee, monesti on tullut vastaa niitä hyllystä otettujakin uusia jotka eivät lataa tai hajoavat hyvin lyhyen ajan sisään, harvoin nykyään meneekään laturi paikalleen ennenkuin on testi penkissä käynyt, varsinkaan jos on yhtään vittumaisemmassa paikassa.Originally posted by Pazi88 View PostEikai tuossa laturihommassa oo mitään ihmeellistä, kun hakee vaikka motonetistä laturin, lyö paikalleen ja vie vanhan vaihdossa. Eikä maksa 200€ Ite taisin paikallisesta tarvikeliikkeestä vinkua vielä boschin vaihtolaitteen, enkä mitään x firman korjaamaa vanhaa.
mutta nyt loppu ot
Comment
-
Aluksi oli meininki vähän jyrkempää nokkaa laittaa. Tulin toisiin aatoksiin, kun nämä nokat meni vielä vakio jousilla ja nostajilla ja tuota ecuakin saa vielä näille muokattua. Toki voimaakaan ei älyttömästi tule. Myös päästöt tahtoo noilla jyrkkemmillä karata. Näyttää kyllä varaakin olevan ,koska näillä arvot on lähes samat.. Nuorempana kun on joskus tullut jumpattua katsastuksiin aina toinen kone, mutta siihen ei enää oikein löydy aikaa.Originally posted by ///JATKE View PostOnnea virityksen onnistumisesta. Itsellä on omaani vähän nokat mietinnässä, ehkäpä hieman normaalia M3 nokka viritystä jyrkemmät maistuisivat, ei vain netistä tahdo löytyä infoa muista kun shrick/M3 nokka viritetyistä. No sen näkee kun saa kaikki osat pulttailtua paikoilleen ja alkaa miettimään haluamaansa vetoaluetta.
Ps. Jos M54B30 moottoreita purussa, ottakaa yhteyttä vaikka privalla.Last edited by Maili; 28-12-2014, 08:38.E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
Pistetään nyt tänne tuo oma setti ja penkki tulos kesältä.
Eli e30+m52b28. Koneeseen vaihdettu m50 imusarja. Vakio pakosarjat. 2,5" putkisto.
Ja tuo valmis viriohjelmallinen ecu. http://www.ebay.co.uk/itm/151507303320
Kone ei ole parhaassa iskussa. Ajettu ainakin 280tkm. Varmuutta lukemasta ei ole. Kuluttaa öljyä jonkinverran ja venttiilinnostimet ääntää.
Comment
-
Originally posted by Maili View PostAluksi oli meininki vähän jyrkempää nokkaa laittaa. Tulin toisiin aatoksiin, kun nämä nokat meni vielä vakio jousilla ja nostajilla ja tuota ecuakin saa vielä näille muokattua. Toki voimaakaan ei älyttömästi tule. Myös päästöt tahtoo noilla jyrkkemmillä karata. Näyttää kyllä varaakin olevan ,koska näillä arvot on lähes samat.. Nuorempana kun on joskus tullut jumpattua katsastuksiin aina toinen kone, mutta siihen ei enää oikein löydy aikaa.
Kuka teki uuden softan eculle? ja mitä makso? Lähinnä nyt mielenkiinnosta kysyn, koska pitäs toi oma m50b28 260/260 olevilla nokilla penkittää ja tehä eculle uus softa. Onnittelut muuten myös virityksen onnistumesesta!
Comment
-
Hmm..:think Samoja lukemia voi siis omasta odottaa. Hyvä puoli että tuo ecu korjaa tuon väännön vakion tasolleOriginally posted by EMP View PostPistetään nyt tänne tuo oma setti ja penkki tulos kesältä.
Eli e30+m52b28. Koneeseen vaihdettu m50 imusarja. Vakio pakosarjat. 2,5" putkisto.
Ja tuo valmis viriohjelmallinen ecu. http://www.ebay.co.uk/itm/151507303320
Kone ei ole parhaassa iskussa. Ajettu ainakin 280tkm. Varmuutta lukemasta ei ole. Kuluttaa öljyä jonkinverran ja venttiilinnostimet ääntää.
E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
Aj-tech teki ja penkitti. Hintaa kertyi hinnaston mukaisesti eli tuon 450e kaikkineen. Tuota valmista enkku ecua meinasin ebaystä, mutta näyttäis olevan kyllä ihan samat pollet ,kun tuota ylempänä olevaa penkki lappoa vertaa ja lisää tuon nokkien ilon, eli sen n.13hv. Noilla sun nokilla voikin tulla jo ihan mukavat lukemat.Originally posted by Busch View PostKuka teki uuden softan eculle? ja mitä makso? Lähinnä nyt mielenkiinnosta kysyn, koska pitäs toi oma m50b28 260/260 olevilla nokilla penkittää ja tehä eculle uus softa. Onnittelut muuten myös virityksen onnistumesesta!
E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
Ai pystyykö toi AJ-Tech tekeen myöskin tuon softan. Itse aattelin lähinnä viedä valkeakoskelle hariselle/hestec kun säätänyt noita bemareita monta vuotta. Niin ralli käyttöön kun myös siviili käyttöön. :thinkOriginally posted by Maili View PostAj-tech teki ja penkitti. Hintaa kertyi hinnaston mukaisesti eli tuon 450e kaikkineen. Tuota valmista enkku ecua meinasin ebaystä, mutta näyttäis olevan kyllä ihan samat pollet ,kun tuota ylempänä olevaa penkki lappoa vertaa ja lisää tuon nokkien ilon, eli sen n.13hv. Noilla sun nokilla voikin tulla jo ihan mukavat lukemat.
Joo saa nähä kuinka pitkälle noilla päästään vakio m50b25tu.hun lupailevat 252hp (sis peltisarja ja ohjelma)
Comment
-
Last edited by Remotion; 28-12-2014, 21:02.
Comment
-
No veikkaisin kyllä ,että harinen saisi vielä paremmat käppyrät ja enemmän tohoa. Kattoo tuota vanhaa sillin topicin käppyröitä, niin ei siinä moottorissa voi noin paljon eroa olla samoilla kilkkeillä. Tuolle hariselle aluksi kans meinasin, mutta en viittiny autoa sinne asti kiikuttaa.Originally posted by Busch View PostAi pystyykö toi AJ-Tech tekeen myöskin tuon softan. Itse aattelin lähinnä viedä valkeakoskelle hariselle/hestec kun säätänyt noita bemareita monta vuotta. Niin ralli käyttöön kun myös siviili käyttöön. :think
Joo saa nähä kuinka pitkälle noilla päästään vakio m50b25tu.hun lupailevat 252hp (sis peltisarja ja ohjelma)
E61 523lci -08, E36 328i touring-97, X3 E83 2.0D -07, Fiat 100-90 Turbo
Ex kalustoa: E39 520ia touring, E36 323 touring, E36 316, E30 316 , E30 318, E21 316 , E21 323 , Nissan 200SX S14A ym.
Comment
-
Joo niinpä niinpä... Kyllähän se täytyy varmaan sinne viedä katotaan nyt :thinkOriginally posted by Maili View PostNo veikkaisin kyllä ,että harinen saisi vielä paremmat käppyrät ja enemmän tohoa. Kattoo tuota vanhaa sillin topicin käppyröitä, niin ei siinä moottorissa voi noin paljon eroa olla samoilla kilkkeillä. Tuolle hariselle aluksi kans meinasin, mutta en viittiny autoa sinne asti kiikuttaa.
Comment
Comment