Päädyin schrickin 252 nokkaan ja tilasin sen, tuskin menee pahasti pieleen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by cook View Postmites kun on noi "budjetti" nokat niin miten ootte lyhentäny tota m54b30 imunokkaa? ihan laikkakoneella, vai ihan sorvissa pyöräyttämälläMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by cook View Postnäin arvelinkin. saas nähä miten muuttuu luonne tossa toukassa, kunhan saa nokat ja pakosarjan kiinni
Comment
-
-
Originally posted by cook View Postmites kun on noi "budjetti" nokat niin miten ootte lyhentäny tota m54b30 imunokkaa? ihan laikkakoneella, vai ihan sorvissa pyöräyttämällä
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMinä otin vaan rälläkällä. Toki otin rattaan irti nokasta ja penkkiporakoneeseen pyörimään, että tulee about suora. Se ratas nyt ei ota mihinkään kiinni päädyn osalta, että ei sen tarvitse olla täysin suora.E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Ei jaksa selata koko topikkia läpi. Kenellä täällä on tehokkain M52B28?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Vapaasti läähättävistä äkkiseltään mitä mieleen tulee niin ~260hp lappu oli jollain, en muista edes nickiäMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostVapaasti läähättävistä äkkiseltään mitä mieleen tulee niin ~260hp lappu oli jollain, en muista edes nickiä
Nick fraattiE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Busch View PostOnko tuosta autosta tai moottorista mitään rakennus topiccia? Tai ymym?
Mutta joo. JJT, Matuh; kiitoksia tästä tiedosta!
-Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Kysytäämpä guruilta, että voiko epäsopivat nokat aiheuttaa pahaa tutinaa moottoriin?
Ongelmana on siis tossa mun e30:ssä oleva turbo m52b28, jonka olen nyt muuten saanut hyvin pelaamaan. Mutta nyt kun kaikki muut ongelmat on selätetty, niin jäljellä on jäänyt paha tutina 2000-4000 alueella. Siis niin paha, että kardaani hakkaa tunneliin ja koko auto tärisee.
Kone on siis periaatteessa vakio lukuunottamatta ahdinta, suuttimia, m50b20nv imunokkaa pakonokkana ja RE85 polttoainetta. Kun ahtimen ottaa pois pelistä ei ongelma katoa mihinkään, mutta jos lähtee 1000rpm asti vedättään isolla vaihteella niin että 2,5k menee jo ylipaineen puolelle, ei tutinaa ilmene. Säädöillä ei tuota tutinaa saa pois, mitä nyt överi paksuilla seoksilla ja 10 astetta myöhäsillä ennakoilla saa sen laimennettua melko miedoksi.
Olen tuota koittanu tutkia, mutta en enään keksi muuta syytä kuin tuo pakonokka. Se kun on 240 astetta ja 9,7 mm, kun imu on 228 astetta ja 9mm. Kaikissa vakionokissa imu on aina järempi, tai samoilla spekseillä kuin pako. Ei edes noissa virinokissa ole pakonokka järempi. Niin voiko tuo nyt aiheuttaa tuon tutinan, kun alkaa loppua ideat kesken?
Noita nokkaspeksejä vielä kertauksena:
m50 imu 240 9,7
m50 pako 228 8,8
m50tu imu 228 9,0
m50tu pako 228 9,0
m52 imu 228 9,0
m52 pako 228 9,0
m54b30 imu 240 9,7
M54b30 pako 228 9.0
s50b30us imu 252 10,3
s50b30us pako 240 9,7
schrickin nokat
m50 imu 256 10,5
m50 pako 244 9,5
m50tu imu 252 10,2
m50tu pako 244 9,5
m52 imu 252 10,2
m52 pako 244 9,5
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment