Se on totta että M50-sarja on sekä liian lyhyt että iso. Omaan ajoon hyödyt kuitenkin voittaa haitat. Valitettavasti sekä AC Schnitzer että Alpina imusarjat ovat jo kauan olleet unobtainiumia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m52b28 virityshaaveiluja ja pari muuta..
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Remotion View PostSe on totta että M50-sarja on sekä liian lyhyt että iso. Omaan ajoon hyödyt kuitenkin voittaa haitat. Valitettavasti sekä AC Schnitzer että Alpina imusarjat ovat jo kauan olleet unobtainiumia.
Comment
-
-
Noista supa:n penkityksistä voi hyvin todeta miten se m50 imusarjalla saatava tehopiikki hyötykin häviää jyrkemmillä nokilla.
Tuossahan oli usa m3 nokat.
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=618
Comment
-
-
Originally posted by EMP View PostNoista supa:n penkityksistä voi hyvin todeta miten se m50 imusarjalla saatava tehopiikki hyötykin häviää jyrkemmillä nokilla.
Tuossahan oli usa m3 nokat.
http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...&postcount=618
Tuossa vielä yksi logista tehty käppyrä, jonka löysin olevan samalla setupilla mitä mulla:
Että ei tuo MAF:n loppuminen kesken koske minua pelkästään. Toki kyseisellä henkilöllä ei ole ongelmaa pätkimisen kanssa, mut tuohan nyt aiheuttaa silti seoksen vetämisen laihalle.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEttä ei tuo MAF:n loppuminen kesken koske minua pelkästään. Toki kyseisellä henkilöllä ei ole ongelmaa pätkimisen kanssa, mut tuohan nyt aiheuttaa silti seoksen vetämisen laihalle.
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostEi tule mitään säätöongelmaa jos vaparissa MAF-menee tappiin kierroslukualueen viimeisen 10% aikana, esimerkiksi just S52B32 vetää sen MAF:in tappiin ihan vakiona ja asia on hanskattu parinkymmenen prosentin täyskaasurikastuksella. Täyskaasuseossuhteet saisi ihan riittävällä tarkkuudella alueelle ilman koko ilmamassamittariakin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Milläs tuo M52b25 on kuristettu vrt m50b25, kun tehot ovat laskenee 192->170?
Tuli luettua topikki läpi, mutta ehkä liianmonta muutakin topikkia, nii pää aivan pyörällä.
Muistelisin että jollain oli ongelmia b28 koneella saada noilla m3 nokilla tyhjäkäyntiä kuntoon/katsastus lailliseksi päästöt.
Nyt vähän mietinnässä etttä ostaako m54b30 imunokan tuohon vai m3sen hieman rajumman.
Koneena olisi m52b25.
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostMilläs tuo M52b25 on kuristettu vrt m50b25, kun tehot ovat laskenee 192->170?
Tuli luettua topikki läpi, mutta ehkä liianmonta muutakin topikkia, nii pää aivan pyörällä.
Muistelisin että jollain oli ongelmia b28 koneella saada noilla m3 nokilla tyhjäkäyntiä kuntoon/katsastus lailliseksi päästöt.
Nyt vähän mietinnässä etttä ostaako m54b30 imunokan tuohon vai m3sen hieman rajumman.
Koneena olisi m52b25.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostTuota minäkin funtsin, et vois kyl kompensoida nostamalla bensakartta oikeesta paikasta. Mutta se nyt ei auta siihen et tuo ruiskutusaika vetää ihan häränpyllyä siinä vaiheessa kun maf loppuu kesken. Voihan tossa softassa olla ihan bugi, koska ei vakio koneessa ikinä niin pääse käymään.
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostMilläs tuo M52b25 on kuristettu vrt m50b25, kun tehot ovat laskenee 192->170?
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostMilläs tuo M52b25 on kuristettu vrt m50b25, kun tehot ovat laskenee 192->170?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Jarspi View PostMilläs tuo M52b25 on kuristettu vrt m50b25, kun tehot ovat laskenee 192->170?
Tuli luettua topikki läpi, mutta ehkä liianmonta muutakin topikkia, nii pää aivan pyörällä.
Muistelisin että jollain oli ongelmia b28 koneella saada noilla m3 nokilla tyhjäkäyntiä kuntoon/katsastus lailliseksi päästöt.
Nyt vähän mietinnässä etttä ostaako m54b30 imunokan tuohon vai m3sen hieman rajumman.
Koneena olisi m52b25.
Ja katsastuksesta saa läpi ongelmitta paljon rajummillakin nokilla kuin M3US:n 256-asteisilla, nokat voi ajoittaa vakiota myöhäisemmälle/ tyhjäkäyntisyttyennakoita pudottaa jolloin tyhjäkäyntitäytös suurenee ja palamattomat hiilivedyt menevät alas.
Comment
-
-
Originally posted by naukkis View PostMaksaako edes vaivaa vaihtaa M54B30:n 240-asteinen keppi 228-asteisen tilalle, ei juuri tilanne muutu?
Ja katsastuksesta saa läpi ongelmitta paljon rajummillakin nokilla kuin M3US:n 256-asteisilla, nokat voi ajoittaa vakiota myöhäisemmälle/ tyhjäkäyntisyttyennakoita pudottaa jolloin tyhjäkäyntitäytös suurenee ja palamattomat hiilivedyt menevät alas.
ps. Mielestäni M52B25 ilmoitettu teho on 18 eikä 170. Pilk nus.
Comment
-
Comment