nokka/nokat/vanos pielessä?!
Jatketaan yksinpuhelua... jos pari inpa screenshottia auttais asiaa:
Yksi kuva vuodelta 2014 ja muut tältä päivältä.
Ihmetyksen aihe nokka-akselin asennot? :think
2014: n.17-18 (kuorma/kierros tietoja ei ollut)
2017: n.24-25, kuormalla n.50 (yläkierroksilla taas tuo n.25)
2014: jälkeen on päivitetty ketjut/kiristäjät (+vanos renkaat, sun muuta turhaa), kun oli päässyt jostain syystä hyppäämään (ketjun ohjurin palasia löytyi öljypohjasta).
Tehojen ja väännöön puute vaivaa edelleen. Ei helpolla vaihda pienempää aski eco moodilla kiihdyttäessä. Maantiellä 100km/h vauhdissa taas vaihtaa 4.sta jos on yhtään isompi mäki. Mitä ei tehnyt joskus ennen vanhaan. Radalla tuntuu jotenkin hirveän mopolta (jää aiempien vuosien kierrosajoista).
Lämpötilatiedot näyttäis nyt ainakin olevan kohdallaan myös mittaristolla.
Jatketaan yksinpuhelua... jos pari inpa screenshottia auttais asiaa:
Yksi kuva vuodelta 2014 ja muut tältä päivältä.
Ihmetyksen aihe nokka-akselin asennot? :think
2014: n.17-18 (kuorma/kierros tietoja ei ollut)
2017: n.24-25, kuormalla n.50 (yläkierroksilla taas tuo n.25)
2014: jälkeen on päivitetty ketjut/kiristäjät (+vanos renkaat, sun muuta turhaa), kun oli päässyt jostain syystä hyppäämään (ketjun ohjurin palasia löytyi öljypohjasta).
Tehojen ja väännöön puute vaivaa edelleen. Ei helpolla vaihda pienempää aski eco moodilla kiihdyttäessä. Maantiellä 100km/h vauhdissa taas vaihtaa 4.sta jos on yhtään isompi mäki. Mitä ei tehnyt joskus ennen vanhaan. Radalla tuntuu jotenkin hirveän mopolta (jää aiempien vuosien kierrosajoista).
Lämpötilatiedot näyttäis nyt ainakin olevan kohdallaan myös mittaristolla.
Comment