Originally posted by BMW525Xda
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auton "rakentelulaki" uudistuu, Uhka vai mahdollisuus.
Collapse
X
-
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostEn löydä myöskään mistään tuota +30% mainintaa. Ahtimen asennuksessa teho pitää lisääntyä 20%
S62b50 turbo e34 sedanissa tuolla 30% lisäyksellä menisi mahdottomaksi. 20% lisäyksellä saadaan painon kanssa kikkailemalla mikä taitaa jo tulla painavalla vaihdelaatikolla ja muilla painoa lisäävillä "laitteilla"
Comment
-
-
Originally posted by MH motorsport View PostEpäammattimaista jos pitää sääntöjä soveltaa mielivaltaisesti. Jos kaikki on kirjoitettujen säädösten mukaan niin mitä siinä tarvii ruveta itse niitä kiristämään oman mielen mukaan.
Originally posted by _ville View PostOli muistaakseni tuo 30 % ensimmäisessä luonnoksessa, joka siten lieveni varsinaiseen lakiin.
Mutta miksi
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJa pitäisi voida käyttää myös autoa itseään vertailumallina, jos tehohommat ei tuu ongelmaksiBmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Onko tälläisen katsastaminen enää nykyään mahdollista? Siis korimuutosten osalta. Ja vakiokoneella. Ja onko auton iällä merkitystä? Eli sedanista avolavaksi: https://www.nettiauto.com/volvo/740/12380336
Kuva Nettiautosta vain "viitteenä". Eli kuvien auto ei ole muuta kuin mallina.
Comment
-
-
Originally posted by ThemeJ View PostAutoa itseään ei periaatteessa voi käyttää vertailumallina ellei sitten ole mallisarjan tehokkain, ja periaatteessa sitä tehokkaintakaan ei lain mukaan voi käyttää mutta eihän sellaisessa tapauksessa ole muuta vaihtoehtoa.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOnko tälläisen katsastaminen enää nykyään mahdollista? Siis korimuutosten osalta. Ja vakiokoneella. Ja onko auton iällä merkitystä? Eli sedanista avolavaksi: https://www.nettiauto.com/volvo/740/12380336
Kuva Nettiautosta vain "viitteenä". Eli kuvien auto ei ole muuta kuin mallina.Bmw E30
Bmw 2000Touring Scrap
Ex. Bmw E30 316
Ex. Bmw E36
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostTrafi kuulemma vaatii että minimi ahto on 0.5bar. Mutta missään ohjeessa tätä ei taida lukeaeikai missään tehdas ahdetussakaan käytetä alle puoli Bar?
E:
Originally posted by ThemeJ View PostAutoa itseään ei periaatteessa voi käyttää vertailumallina ellei sitten ole mallisarjan tehokkain, ja periaatteessa sitä tehokkaintakaan ei lain mukaan voi käyttää mutta eihän sellaisessa tapauksessa ole muuta vaihtoehtoa.Last edited by naikou; 13-09-2021, 20:40.E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostSe on edelleenkin kuulemma vähän semmoinen kirjoittamaton sääntö, katsurit voi ihan ite valita millaisen tekniikan meinaa muutoskatsastaa ja asiakas voi vaihtaa konttoria jos on palveluun tyytymätön jne.eikai missään tehdas ahdetussakaan käytetä alle puoli Bar?
Siitähän sitä sitten voisi nostaa 1bar..1.5bar jne.Last edited by BMW525Xda; 13-09-2021, 20:43.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMinulla on sellainen iloinen juttu omassa että k03 ahtimen max ahto on 0,5bar, siis kun ahdin on 1.8t moottorin kyljessä. Nyt se ahtaa 1.3 kyljessä 0.45bar. Pitääkö hakea biltemasta turboruuvi ja nostaa ahdot 0.55bar
Siitähän sitä sitten voisi nostaa 1bar..1.5bar jne.Tässä tulee vielä sekin eteen että mikäköhän penkkipaja suostuu kirjottamaan sen pöytäkirjan turboauton muutoskatsastukseen missä on ahtopainetta vain nimeksi? Ainakin ne paikat joihin olin itse varaamassa aikoja sanoivat jo puhelimessa että vähintään 0,5 ahtopainetta
E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostOmallakin kohdalla ahtoi vain 0,3 ilman mitään venttiiliä, piti hakee hätäpäissään piltteemasta vuotoruuvi ennen tehonmittaustaTässä tulee vielä sekin eteen että mikäköhän penkkipaja suostuu kirjottamaan sen pöytäkirjan turboauton muutoskatsastukseen missä on ahtopainetta vain nimeksi? Ainakin ne paikat joihin olin itse varaamassa aikoja sanoivat jo puhelimessa että vähintään 0,5 ahtopainetta
Tämä siis mun bemmissä.
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Posteikai missään tehdas ahdetussakaan käytetä alle puoli Bar?
Mutta siellähän on se pykälä että jos vaihtaa oem-valmistajan tunnetun moottorin sellaisenaan niin silloin käy pienemmät paineetkin.
Comment
-
Comment