Originally posted by EMP
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
S50/S52/M52/M50-moottori E30:iin
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Pazi88 View PostJoo kyllä sitä pitää vähän jyrsiä, mut ei se estä niiden releiden mahtumista sisälle. En vaan kyllä nyt muista onko ne meillä siellä telineissä, vai vaan survottu sisälle
Leave a comment:
-
-
Originally posted by EMP View PostM50 imusarjalla mulla ei ainakaan mahtunut, mutta m52 imusarjalla mahtui heittämällä. Kun tuon m50 imusarjan joutuu koloamaan siihen muoviin.
Mutta jos tulee myös tuo akun tilaan tuleva muovi niin sinne taakse mahtuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKyllä ne sinne mahtuu. Toki mulla on ne turbossa kojelaudan sisässä mittariston alla, kuten johtosarjan liitinkin, dme jne. että sheivattu konehuone olisi siistimpi.
Mutta jos tulee myös tuo akun tilaan tuleva muovi niin sinne taakse mahtuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemssi View PostMihinkä porukka on piilottanut nuo koneen 3 erillistä relettä (bensa,päävirta ja joku)? Mahtuuko tuonne m3 johtosarjan muovin sisälle? Multa puuttuu se alaosa ja en pääse kokeilemaan. Konetila siis sheivattu ja sitä alkuperäistä telinettä ei löydy enää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ruupanen View Post
Last edited by Skarpa; 26-01-2016, 15:00.
Leave a comment:
-
-
Mihinkä porukka on piilottanut nuo koneen 3 erillistä relettä (bensa,päävirta ja joku)? Mahtuuko tuonne m3 johtosarjan muovin sisälle? Multa puuttuu se alaosa ja en pääse kokeilemaan. Konetila siis sheivattu ja sitä alkuperäistä telinettä ei löydy enää.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ruupanen View Post
Jos alipaineletku niin tuohon alipaineletkuun kun vaihtaa e46 takaiskuventtiilin suoraan tehostimen kylkeen ja käyttää 90 asteen kulmalla olevaa letkua tulee lisätilaa reilusti.
Ja e36 m3 ja e34 525ix on sellanen vinopäinen säiliö.
Tuossa mun vanhassa cäbissä oli kummatkin käytössä mihin linkki tossa alla.
Leave a comment:
-
-
-
M50 kone laitettu toukkaan. Käytetty E32:sen (730ia) jarrutehostinta.
E30 316i jarrutehostimen säiliössä ei käy jako E32:sen tehostimiseen ja E32:sen oma on liian iso, eikä mahdu olemaan paikoillaan.
Mistähän mallista mahtas käydä säiliö, tai mistä irtosäiliö?
Leave a comment:
-
-
Laitettaessa M50 imusarja M52 koneeseen imusarjaan jää ylimääräisiä letkulähtöjä, muitahan ei tarvinnut kuin separaattorin, tyhjäkäyntimoottorin ja pienen letkulähdön bensanpaineensäätimelle?
eli toisen pienen ja sen vieressä olevan noin 10mm letkulle voi hitsata umpeen?
EDIT: ne ylimääräisethän on tietenkin takapöntön läpälle ja aktiivihiili pöntölle.Last edited by Axum; 18-01-2016, 00:20.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Miksu8600 View PostEli E30 316 -87 mihin vaihdettiin kesällä M50B20 mootori. E30 omala jäähdyttimellä ja sähkö flektillä. Toimi moitteettomasti kunnes nyt kovilla pakkasilla alkoi ongelmat. Nostaa lämpöjä ja meinaa keittää ja sisälle autoon ei tule lämmintä ilmaa muuten kun kaasua painettaessa...
Leave a comment:
-
-
Eli E30 316 -87 mihin vaihdettiin kesällä M50B20 mootori. E30 omala jäähdyttimellä ja sähkö flektillä. Toimi moitteettomasti kunnes nyt kovilla pakkasilla alkoi ongelmat. Nostaa lämpöjä ja meinaa keittää ja sisälle autoon ei tule lämmintä ilmaa muuten kun kaasua painettaessa...
Leave a comment:
-
Leave a comment: