Originally posted by GOOFY
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by racing02 View PostSiksi kun tukivarret tehdään hermeettisesti tiiviiksi. Näinollen siellä ei ole vettä, eikä juuri happea, joten ne ei ruostu sisältäpäin. Suojakaasua vähän epäilen mutta voihan siellä sellainenkin olla..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Hyvä että jotain tälläistä tietoa tuli, meinaa ihmettelin, kun otin se tulpan pois, niin toinen missä ei ollut ruoste reikää, niin vähän poksahti ja se tulppa hyppäsi sieltä. Kyllä siinä hetken ihmetteli että mitähän nyt tapahtuu, kun toissa oli taas jousen kohdalla tyypillinen reikä, niin ei mitäänEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Ennen ku lähen tilailemaan kysellääs eihän oo jäänyt kenenkään nurkkiin pyörimään kahta kappaletta?
eDIRTYkliks
Comment
-
-
......Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
325 levyjarrut
Kuuluisiko e30 olla takajarrulinjassa sellainen paineensäädin/ rajoitin levyjarrujen kanssa ? Auto siis ilman abseja. Kun tuntuu että vakio 320 missä rummut takana on tehokkaammat jarrut kuin tuossa turboautossa levyjarruilla. Vakio tehostin käytössä ja alipaineletkussa takaiskuventtiili.E91 320d -07
E30 316 2d -88
E30 320 4d -85
E28 524 td -84
Comment
-
-
Originally posted by m20power View PostKuuluisiko e30 olla takajarrulinjassa sellainen paineensäädin/ rajoitin levyjarrujen kanssa ? Auto siis ilman abseja. Kun tuntuu että vakio 320 missä rummut takana on tehokkaammat jarrut kuin tuossa turboautossa levyjarruilla. Vakio tehostin käytössä ja alipaineletkussa takaiskuventtiili..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
tuollainen siellä pitäisi olla, osa numero 8, e
https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=34_0152
https://www.turnermotorsport.com/p-1...regulator-e30/
Pitäisi löytyä jarrutehostajan alta, siinä runko palkin päälläEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
Oli siellä sittenkin tuo osa, kun tarkemmin katsoi. Mietin että oisko jarrujen tehottomuus voinu johtua tuon osan puutteesta. Onko ideoita mistä se sitten vois johtua, vai onko ne vaan tollaset ? Poljinta saa painaa melko lailla että pysähtyy, katsastuksessa kyllä toimineet ok.E91 320d -07
E30 316 2d -88
E30 320 4d -85
E28 524 td -84
Comment
-
-
Mulla tulee mieleen, ilmaa järjestelmässä, onko letkut ok, onko esim jarru putki/letku liitoksissa ne peli läpsyt, ettei linja pääse liikkumaan, onko jarruputket ehjät, siis ettei ole kiertynyt tms. Tuon tarkempaa kokemusta ei ole ollut itsellä, voihan se olla että tehostajassa vikaa, näin yleisesti. Tähän itsekkin voisin kuunnella lisää vaihtoehtojaEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
E30 toukan pyyhkijät päällä koko ajan.
Kiitos!Last edited by mike the poika; 22-03-2021, 15:01.T&P
Comment
-
-
Originally posted by mike the poika View PostMoro kaikil.
Pyyhkijät rupesi tossa talven ulkona seisonnassa olon jälkeen sekoilee ja menee suoraan päälle kun käynnistää auton. Nyppäsin nyt sulakkeen pois. Onko tietoa mikä sen aiheuttaa?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Mittaristo / kierroslukumittari
"Korjattu", ms1 lähtö oli väärä.
Voi poistaa..
Mittaristo (VDO) oli muutaman vuoden irti ja nyt rotteloa kasaillessa ei kierroslukumittari enää toimi. Tinailin ensitöiksi boardiin uudet patterit. Huoltovalot pelaa, lämpömittari, pa mittari jne pelaa.
Johto-yhteys: Motronic #6 -> C101 #9 -> C1 #7 on kunnossa.
G200 maapiste tsekattu, on puhdas ja tiukalla.
Toista mittaristoa ei ole millä testata :G
Edit: Mittaristo testattu toisessa autossa: Toimii hyvin, vika ei ole siinä.
Virrat kun kääntää päälle "herää" C1 #7 mutta sinne tulee käydessä stabiili +12 :think ?
Eikai sinne ny tuommosta tasasta kuulu?
Edit: Toisinaan, kun auton sammuttaa heilahtaa kierroslukumittari vähän
-88 auto, orggis johtosarja koneessa
Muuttujia: Vauhtivaunun kasaama ms1, Boschin hukkakipinä. Tunerstudio kyllä näyttää kierrosluvun joten ööö, nyt on sormi perseessäAjossa: Citroën Jumper h1l2
Tallissa: E30 325 M-Tech 2 & E36 325 Coupé
Ex:
1x F30
1x E60
5x E36
1x E34
1x E46
2x E30
2x Toyota
1x Ford
1x Honda
Comment
-
Comment