Miten sähkökattoluukku katkaisee liikkeen jos luukkua käytetään vaikkapa kiinnilaitosta nostoon tai haluaa luukun kiinni? Onko siellä joku mikrokytkin tms..?
Miten harvinainen lisävaruste on ollut sport getrag 325i (cabrio) malleissa?
Ei ole tietoa mutta eipä noita M20 ja sport Getrieben yhdistämiseen sopivia kytkinkoppia ainakaan oo paljo vastaan tullu.
Sen tiedän että on tehty mutta ei varmasti hirveen paljoa.
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Ei ole tietoa mutta eipä noita M20 ja sport Getrieben yhdistämiseen sopivia kytkinkoppia ainakaan oo paljo vastaan tullu.
Sen tiedän että on tehty mutta ei varmasti hirveen paljoa.
Ameriikan huutokaupassa liikkuu aika usein. Oman M20/265 kytkinkopan ostin myös sieltä.
"I'm sure this will fit the M20 engine. I pulled this from
a 1982 BMW 528e. This car
came with the getrag 265 one year only(1982) US
models. All the 80's 528e's where powered by
the M20. 100% sure this will
work on the M20."
Ei ole tietoa mutta eipä noita M20 ja sport Getrieben yhdistämiseen sopivia kytkinkoppia ainakaan oo paljo vastaan tullu.
Sen tiedän että on tehty mutta ei varmasti hirveen paljoa.
Näin. Veljen 325i:n cabrion varustelistassa vaan pisti silmään S206
FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE, harmi kun ei ole enää sellaista.
Mun 325i:n varustelistassa kans lukee niin,eikä siinä laatikossa ainakaan irrotettavaa koppaa ole.
Eikös näissä se "sport" aski ole ihan vain normaali 260 eri välityksillä, toisin sanoen ei sillä ole mitään tekemistä 265 laatikon kanssa. Ainoastaan tossa 528e mallissa on ollut 265 pohjanen laatikko. Sekin ymmärtääkseni normi kaaviolla.
Taas remppaamaan.
Oma bemari alkoi nykimään inhottavasti. Eli aikaisemmin tehnyt ainoastaan siten, että 4tuhannen kiekan kohdalla täyskaasulla pätkäissyt kerran ja matka jatkunut.
Nyt ilmeni hiukan pahempi vika, eli kun ajaa tasakaasulla pitempään niin kone alkaa nykimään. Vaihteella ei ole väliä ja kierroksien ollessa +3t nykiminen on vähempää, mutta "pikkukierroksilla" nykiminen on toistuvaa.
Tulpat vaihdettu. Ei varsinaisesti apua. Bensanpaineensäätimen letku uusittu, luulin olleen syy, mutta nyt viikon jälkeen vika palasi.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Koneen tietoja ;
- m20b25 lohko
- b23 kuningas kampiakseli
- sorvatut b25 9.7 puristeiset männät
- b25 kanget
- b25 imusarja ja muut motronic ruisku hilppeet
- kansi on b20 josta kanavat muotoiltu ja avarrettu
- R-seetit
- puristukset n. 10.5:1
- shrick 284/272 nokka, uudet keinut
Bensa / Kipinä- puoli? Jotain varmaa tapaa todentaa asia?
Oma rupes kanssa pätkimään, kunnes sammu kokonaan ja ecusta paloi transistori. Vika oli puolassa. Kokeileppa uudella puolalla, jos se jeesaa.
Yrittäessäni ottaa M20 visko pois, erehdyin ottamaan kiilapyörän irti..
Millä kikoilla saa viskon irti
32mm:n kiintoavain viskon mutteriin, pidät samalla jollain kiinni, ettei vesipumppu pääse pyörimään mukana ja kevyt riuhtaisu/napautus kumivasaralla avaimeen ja johan aukeaa. Muistathan, että viskossa on sitten nurinkurinen kierre, eli aukeaa myötäpäivään ja kiristyy vastapäivään.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Nyt kävi silviisii hassusti et leima on ylihuomenna ja jarrupalojen kuluneisuusvalo alko palamaan tänään. En nyt paloja saa tuohon hätään vaihdettua, niin onko mahdollista repiä se jarruvalojen kuluneisuusvalon polttimo jotenkin sieltä mittarin alakautta irti (kun kaveri tämmöistä höpötti) vai pitäiskö ottaa koko mittari käteen?
Ei herättäisi niin hirveästi huomiota leimamiehen silmässä se punainen varoitusvalo mittaristossa Jarrut on muute ok ne on dynolla käytetty, mutta toi valo vaan mietityttää että jos se (mulkku? leimamies) siitä alkaa valittamaan että ovat kuluneet liikaa...
Sitten tosta akusta, mulla ei ole minkäänlaista kiinnitystä sille niin miten porukal on akku kii? Ois tossa tommonen remmi kyllä millä sitä vois yrittää patentoida paikalleen... Tosiaan orkkis kiinnitys sydeemistä ei mulla ole mitään käsitystä
Ei vaikuta leiman saantiin jarrupalojen kuluneisuusvalo.
Jos haluat kuitenkin sen loistamasta, niin vaihdat ehjän anturin ( ja palat tietenkin jos on kuluneet), nyppäät polttimon pois tai yhdistät rikkinäiselle anturille menevät johdot.
32mm:n kiintoavain viskon mutteriin, pidät samalla jollain kiinni, ettei vesipumppu pääse pyörimään mukana ja kevyt riuhtaisu/napautus kumivasaralla avaimeen ja johan aukeaa. Muistathan, että viskossa on sitten nurinkurinen kierre, eli aukeaa myötäpäivään ja kiristyy vastapäivään.
Haittaako jos laittaa flektin pois toiminnasta, eli hitsaa flektin mutteriin kiinni, pyörisi kierrosnopeuden mukaisesti? Ei ole millään tilaa pihdeille millä pitäisi akselin pysymään..
Comment