Originally posted by M325i
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by arsca77 View PostJa jostain syystä nää 2D sedanit myydään aina coupena
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostMiten harvinainen lisävaruste on ollut sport getrag 325i (cabrio) malleissa?
Sen tiedän että on tehty mutta ei varmasti hirveen paljoa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEi ole tietoa mutta eipä noita M20 ja sport Getrieben yhdistämiseen sopivia kytkinkoppia ainakaan oo paljo vastaan tullu.
Sen tiedän että on tehty mutta ei varmasti hirveen paljoa.
Originally posted by Kytölä View Post"I'm sure this will fit the M20 engine. I pulled this from
a 1982 BMW 528e. This car
came with the getrag 265 one year only(1982) US
models. All the 80's 528e's where powered by
the M20. 100% sure this will
work on the M20."'88 325i cabrio
'90 318is
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEi ole tietoa mutta eipä noita M20 ja sport Getrieben yhdistämiseen sopivia kytkinkoppia ainakaan oo paljo vastaan tullu.
Sen tiedän että on tehty mutta ei varmasti hirveen paljoa.
FUENF-GANG-SPORTGETRIEBE, harmi kun ei ole enää sellaista.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by M325i View PostMun 325i:n varustelistassa kans lukee niin,eikä siinä laatikossa ainakaan irrotettavaa koppaa ole.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Nik-las View PostTaas remppaamaan.
Oma bemari alkoi nykimään inhottavasti. Eli aikaisemmin tehnyt ainoastaan siten, että 4tuhannen kiekan kohdalla täyskaasulla pätkäissyt kerran ja matka jatkunut.
Nyt ilmeni hiukan pahempi vika, eli kun ajaa tasakaasulla pitempään niin kone alkaa nykimään. Vaihteella ei ole väliä ja kierroksien ollessa +3t nykiminen on vähempää, mutta "pikkukierroksilla" nykiminen on toistuvaa.
Tulpat vaihdettu. Ei varsinaisesti apua. Bensanpaineensäätimen letku uusittu, luulin olleen syy, mutta nyt viikon jälkeen vika palasi.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Koneen tietoja ;
- m20b25 lohko
- b23 kuningas kampiakseli
- sorvatut b25 9.7 puristeiset männät
- b25 kanget
- b25 imusarja ja muut motronic ruisku hilppeet
- kansi on b20 josta kanavat muotoiltu ja avarrettu
- R-seetit
- puristukset n. 10.5:1
- shrick 284/272 nokka, uudet keinut
Bensa / Kipinä- puoli? Jotain varmaa tapaa todentaa asia?The will to do - the soul to dare
E93 M3
Comment
-
-
Originally posted by Throttle View PostYrittäessäni ottaa M20 visko pois, erehdyin ottamaan kiilapyörän irti..
Millä kikoilla saa viskon irti.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Nyt kävi silviisii hassusti et leima on ylihuomenna ja jarrupalojen kuluneisuusvalo alko palamaan tänään. En nyt paloja saa tuohon hätään vaihdettua, niin onko mahdollista repiä se jarruvalojen kuluneisuusvalon polttimo jotenkin sieltä mittarin alakautta irti (kun kaveri tämmöistä höpötti) vai pitäiskö ottaa koko mittari käteen?
Ei herättäisi niin hirveästi huomiota leimamiehen silmässä se punainen varoitusvalo mittaristossa Jarrut on muute ok ne on dynolla käytetty, mutta toi valo vaan mietityttää että jos se (mulkku? leimamies) siitä alkaa valittamaan että ovat kuluneet liikaa...
Sitten tosta akusta, mulla ei ole minkäänlaista kiinnitystä sille niin miten porukal on akku kii? Ois tossa tommonen remmi kyllä millä sitä vois yrittää patentoida paikalleen... Tosiaan orkkis kiinnitys sydeemistä ei mulla ole mitään käsitystäG30 530e iPerfomance M-sport -18
Ex: F30 330D M-sport -15
Ex: E90 330D M-sport -06
Ex: e46 325Ci M-Sport II -03
Ex: e30 320i -89
Ex: e30 318iS -90
Comment
-
-
Ei vaikuta leiman saantiin jarrupalojen kuluneisuusvalo.
Jos haluat kuitenkin sen loistamasta, niin vaihdat ehjän anturin ( ja palat tietenkin jos on kuluneet), nyppäät polttimon pois tai yhdistät rikkinäiselle anturille menevät johdot.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by T3 View Post32mm:n kiintoavain viskon mutteriin, pidät samalla jollain kiinni, ettei vesipumppu pääse pyörimään mukana ja kevyt riuhtaisu/napautus kumivasaralla avaimeen ja johan aukeaa. Muistathan, että viskossa on sitten nurinkurinen kierre, eli aukeaa myötäpäivään ja kiristyy vastapäivään.
Comment
-
Comment