Etuiskarit pitäs vaihtaa. Olen kerennyt jo aiemmin vaihtamaan bilsteinit taakse ja haluaisin ne mieluusti myös eteen. Autodoc ja aeromotors myivät eioota vasemmalle puolelle. Mistä muualta nuo järkeään hintaan/aikatauluun vois saada tai oisko jotain muuta järkevää suositella. Entiset taitaa olla sachsit jos oikein muistan. Paskana ne nyt kuitenkin on.
Auto tuo sigun 328i
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mihinkäs näistä kuuluisi lähteä alipaineletkut. M52b28 moottorilla varustettu e36. Kone ollut puolivuotta pukissa ja ei enää mitään muistikuvaa mitä letkuja menee minne :think
Onko joku perehtyny enemmän e36 pyyhkijöiden ohjainmoduuleihin? Tyypillisesti pyyhkijät pyyhkii taukoamatta normaali nopeudella ja viiksestä toimii vain viiminen vieläkin nopeampi asento. Viimeiselle asennolle laittaessa rele liikkuu, mut eikö tuon vasemman puoleisen pitäisi myöskin liikkua 0-1 asentoa vaihtamalla? Koitin purkaa ja putsailla kosketuspinnat, mutta ei vaikutusta.
Onko joku perehtyny enemmän e36 pyyhkijöiden ohjainmoduuleihin? Tyypillisesti pyyhkijät pyyhkii taukoamatta normaali nopeudella ja viiksestä toimii vain viiminen vieläkin nopeampi asento. Viimeiselle asennolle laittaessa rele liikkuu, mut eikö tuon vasemman puoleisen pitäisi myöskin liikkua 0-1 asentoa vaihtamalla? Koitin purkaa ja putsailla kosketuspinnat, mutta ei vaikutusta.
Varmaan vaan uutta purkkia tilalle?
En ole perehtynyt mutta tuossa sigun autossa on joku vuosi sitten tullu sellainen funktio itsestään että 1 asento on edelleen se normaali tihku asento, tai ehkä jopa hitaampi kuin yleensä. Sitten ensimmäinen jatkuva moodi muuttui nopeammaksi "tihku" asennoksi. Vain nopea jatkuva asento toimii jatkuvana.
Vaihdoin tuon wiper moduulin, releen sekä viiksenkin mutta se ei muuttanut tilannetta mitenkään. Enkä ole jaksanut asiaa nyt vuosiin sitten selvitelläkään enää kun harvemmin sateessa pitempiä matkoja enää tulee ajettuakaan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
En ole perehtynyt mutta tuossa sigun autossa on joku vuosi sitten tullu sellainen funktio itsestään että 1 asento on edelleen se normaali tihku asento, tai ehkä jopa hitaampi kuin yleensä. Sitten ensimmäinen jatkuva moodi muuttui nopeammaksi "tihku" asennoksi. Vain nopea jatkuva asento toimii jatkuvana.
Vaihdoin tuon wiper moduulin, releen sekä viiksenkin mutta se ei muuttanut tilannetta mitenkään. Enkä ole jaksanut asiaa nyt vuosiin sitten selvitelläkään enää kun harvemmin sateessa pitempiä matkoja enää tulee ajettuakaan.
Kuullostaapa jännältä. Itsellä tosiaan ongelma, että pyyhkijät ei sammu ollenkaan, niin sen kanssa ei oikein pysty elämään edellinen on tehny väliin katkasijan, niin sillä onneks nyt väliaikasesti saa sammumaan, mut tarkotus olisi saada tuo toimimaan. Toisella viiksellä myös kokeilin, mutta ei vaikutusta. Pissapoika sentään toimii viiksestä
En ole perehtynyt mutta tuossa sigun autossa on joku vuosi sitten tullu sellainen funktio itsestään että 1 asento on edelleen se normaali tihku asento, tai ehkä jopa hitaampi kuin yleensä. Sitten ensimmäinen jatkuva moodi muuttui nopeammaksi "tihku" asennoksi. Vain nopea jatkuva asento toimii jatkuvana.
Tämä normaalitilanne e36:ssa, perseestä mutta minkäs sille voi eikä enää haittaa koska ei ole autoakaan.
Tämä normaalitilanne e36:ssa, perseestä mutta minkäs sille voi eikä enää haittaa koska ei ole autoakaan.
Meidän auton tapauksessa auton nopeudella ei ole vaikutusta tuohon ylimääräiseen tihkutoimintoon.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Meidän auton tapauksessa auton nopeudella ei ole vaikutusta tuohon ylimääräiseen tihkutoimintoon.
Näin oli myös ex-36:ssa, jatkuva hitaampi muuttui auton pysähtyessä tihkuksi. Valoissa seisoessa jos vettä satoi reilusti niin ei riittänyt, nopeampaa jatkuvaa hölmöä pitä parkissa päällä... Mikä lie saksalainen aivopieru vai eikö siellä ole liikennevaloja
Nyt ilmeni sen verran mystinen ominaisuus että tarvii kysyä viisaammilta apuja.
Auto siis cabriolet.
Ajelin alkukesän kovakatto päällä ilman probleemeja. Nyt kun vihdoin sain nostettua kovan katon tallinperälle, alkoi auto ravistamaan kohtalaisen voimakkaasti n. 100-105km/h mittarinopeudessa. Toki se on hiukan ravistanut aiempinakin kesinä, mutta vaikka tämän aina unohtaa niin nyt ilmiö tuntuu pahemmalta kuin ennen ja nyt yhdistin sen tuohon kovaan kattoon. Eli ilmeisesti kovakatto kuitenkin tukee koria sen verran että ei sen kanssa ravista?
Mistäs tätä nyt alkaisi ensimmäisenä selvittelemään? Vai onko kori jo niin väsynyt/mällätty joskus mutkalle. Alustana tuossa toki on joku iänkaikkinen peeaa-technix :think
Comment