325i coupe ei aina suostu avaamaan ovia.
Lukkoon menee, ja lukosta pois mutta ovia ei meinaa saada auki.
Kun kahvasta nostaa, laskeutuu ikkuna hiukan alas mutta siihen jää.
Polvella joutuu aika usein avittamaan, että lähtee auki.
Sisäpuolelta ovet kyllä avautuu heti, mutta ulkopuolella joutuu tappelemaan.
jos ja kun vaihdat niin vaihda samall KAIKKI. ei tarvitse hetkeen vaihdella ja sellainen 120e remppa joten ei paha hinta. käsijarru kengät, takajarrupalat, jarrulevyt ja käsijarrujen korjaussarja (sis. uudet jouset ja kiinnikkeet).
tässä vaiheessa en vaiha vielä muuta ku tarvittavat osat että saa tuon käsijarrun kuntoon ja leiman, eli kengät,vaijerit + mainitsemasi käsijarrujen korjaussarja, kiitos tiedosta
jälestä päin ku olen alustan (coilover + puslat + tukivarret ym.) saanu vaihettua ni laitan joka nurkkaan sitten black diamondin levyt , palat ja letkut. sitten korisarja + uus maali joskus sitten tehä vaikka rojekti/showroom topic tänne foorumille jos jaksaa :think
325i coupe ei aina suostu avaamaan ovia.
Lukkoon menee, ja lukosta pois mutta ovia ei meinaa saada auki.
Kun kahvasta nostaa, laskeutuu ikkuna hiukan alas mutta siihen jää.
Polvella joutuu aika usein avittamaan, että lähtee auki.
Sisäpuolelta ovet kyllä avautuu heti, mutta ulkopuolella joutuu tappelemaan.
No mikä huomautus sieltä tuli eikö pitänyt tarpeeksi vai mikä??
Jos ei niin yksi pyörän pultti vaan pois ja kiristää siellä sisällä on semmonen rulla mitä pyörittää ni kiristyy ja löystyy. Perä ilmaan ja kiristää kumpaakin sillein että vaikka 2 napsausta käsijarru kahvaa ylös niin rupeaa pyörä lukkiutumaan..
Tulipas tas sekavaa teksiä
huomautus oli että käsijarru lähes tehoton, tiedossahan tuo oliki että siitä tulee sanomista, pitää samalla tuulilasi vaihtaa kans kuulemma, vittumaisen hintanen meinaa olla toi kaks värinen sävylasi ja kiitokset vinkeistä
ennemmin et pyörität kummatki niin tiukalle et jarru hirttää ja sitte löysäät sen verran et renkaat pyörii nii sitten se on hyvissä säädöissä. Muista eettä niissä saattaa olla vasenkätisen kierre,jossakin autoissa ainakin on. En ole varma et onko näissä :think
no pitääpä koittaa kiriä sitä ensin, kiitos vinkeistä
Löytyykö E36:een sellaisia Angel Eyes -valoja, jotka olisivat mahdollisimman originaalin näköiset? Kun näkyy olevan paljon sellasia jossa on jotaki ihme ledejä alareunoissa ja osassa vilkut integroituna
Kun nykysistä on jo linssit kellastunu ni tekis mieli laittaa uudet valot. Ne CCFL-rinkulat vois olla ihan asialliset, mutta ovatko hankalat asentaa ja kestävätkö ne käytössä?
Löytyykö E36:een sellaisia Angel Eyes -valoja, jotka olisivat mahdollisimman originaalin näköiset? Kun näkyy olevan paljon sellasia jossa on jotaki ihme ledejä alareunoissa ja osassa vilkut integroituna
Kun nykysistä on jo linssit kellastunu ni tekis mieli laittaa uudet valot. Ne CCFL-rinkulat vois olla ihan asialliset, mutta ovatko hankalat asentaa ja kestävätkö ne käytössä?
ccfl:ät ovat paras vaihtoehto. ja menevät vain alkuperäisiin umpioihin. homma ei sinänsä paha ole, aikaa ja hermoja raastavaa hommaa vain. hinta/laatusuhde on hemmetin halpa verrattuna siihen mihin tuning enkelinsilmistä on, eihän ne edes näy päivällä. kestää käyttöä!
ccfl:ät ovat paras vaihtoehto. ja menevät vain alkuperäisiin umpioihin. homma ei sinänsä paha ole, aikaa ja hermoja raastavaa hommaa vain. hinta/laatusuhde on hemmetin halpa verrattuna siihen mihin tuning enkelinsilmistä on, eihän ne edes näy päivällä. kestää käyttöä!
Okei, mistäs noita rinkuloita saa? Entäs onko Motonetissä myytävät E36-umpiot hyvälaatuisia? Alkuperäiset taitaa olla Boschin valmistamat..Onko muilla valmistajilla yhtä hyvälaatuisia umpioita? Ettei menis kosteus umpion sisään yms...
mittaristo hajoaa 3:een osaan. takana muistaakseni 5 torx ruuvia jotka pitävät yhdessä ja sen jälkeen taisi olla jollain klipsuilla. ne irti ja pleksi osa lähtee mustan muovin mukana irti. jos on tarkoitus laittaa kromirinkulat niin onnistuu pujottamalta pleksin takakautta edellä mainitulla tavalla. jos haluaa pleksin pois muoviosasta joutuu kuumailmapuhaltimen kanssa koittamaan, mutta ei ihan hevin onnistu. plasmapohjaa vaihdettaessa joutuu jokatapauksessa hajottamaan mittariston kolmeen osaan.
Okei, mistäs noita rinkuloita saa? Entäs onko Motonetissä myytävät E36-umpiot hyvälaatuisia? Alkuperäiset taitaa olla Boschin valmistamat..Onko muilla valmistajilla yhtä hyvälaatuisia umpioita? Ettei menis kosteus umpion sisään yms...
kosteuden pitää vähän päästä sisään ja samoin ulos. umpion alla pitäisi olla pieni reikä josta lasi hengittää. jos se on tukossa tai tukittu/peltiä vasten niin kosteus pääsee varmasti sisään, mutta ei ulos.
asiaan. nämä ccfl:ät ja nämä umpiot ja hinta ei ole paha.
tnä tossa ajelin ja hoksasin et joskus siinä 4 tonni kohalla nyhtää ennenku rupeaa vetämään kunnolla,voiskohan se johtua tosta prkl:een "vaparista"?, ei entisellä omistajalla ollu enää tallessa vakio suodantinta Oisko kellää ylimääräisenä?:think
nykynen:e46 328
ex:e30 316i
ex:e30 318is
ex:e36 325 coupe
Comment