Originally posted by JonttuPeke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by promille View PostKovasti ovat isot pojat puhuneet ettei motonetin eikä osa KL:n osista toimisi, mutta kyllä minä tuota kokeilisin ainakin.F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostKyllä se Bosch lambda toimii, ostaa sen sitten mistä vaan
Kaikkee kannattaa kokeilla kyllä se sillä selviää toimiiko vai ei
Originally posted by JonttuPeke View PostOkkei pitää käydä kyselemässä tosta isomman kylän varaosa-liikkeestä että oisko, kertosko joku viellä että mitä laatikkoöljyä ja peräöljyä otan samalla?Last edited by MarQu; 28-06-2011, 10:07.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by MarQ83 View PostNiin siis lambda toimii varmasti mutta kyse oli siitä liittämisestä jos tuota liitintä ei ole valmiina.
Kaikkee kannattaa kokeilla kyllä se sillä selviää toimiiko vai ei
Riippuu laatikosta ja perästä Laatikkoo oli kahta eri öljyä ja perään samaten. Laatikon öljynmerkki löytyy laatikon kyljestä/alta ja perään joko lukollisen/lukottoman perän öljyä. Ite ostin taas marmorilta(ei en ole töissä tiskillä vaikka sieltä melkee kaikki osat ostankin) mutta esim motonetistä saa myös nämä.F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
-
Mikähän tuossa omassa vielä aiheuttaa seuraavanlaisia ongelmia:
-Täristää autoa tyhjäkäynnillä
-Kylmänä veto epätasaista, eli pintakaasulla meinaa hieman nykiä ja 3-4k rpm kohdilla tuntuu selvä "tehopiikki", lämpimänä veto tasaisempaa
-putkessa päästä kun kuuntelee niin kuuluu välillä semmonen "puksaus" tjsp.
Tällä hetkellä autoon on vaihdettu kaikki puolat, haitarikumiputki ja ilmamassamittariin ruiskuteltu jotain CRC:n tuohon tarkoitettua tököttiä.
Tulpanreiät katsottu, eikä öljyä ollut puolan ja tulpan välissä.
Lambda uusittu ilmeisesti n vuosi sitten, ja päästöistäkin auto meni läpi katsastusmiehen mielestä kun sinä nyt ihan vasta kävin katsastamassa.
Vikakoodit myös luettu keväällä, eikä mitään löytynyt. Lähtee hyvin käyntiin kylmänä sekä lämpimänä.
:think
Auto siis -91 320i.Last edited by Jontsu00; 28-06-2011, 12:29.
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View PostMikähän tuossa omassa vielä aiheuttaa seuraavanlaisia ongelmia:
-Täristää autoa tyhjäkäynnillä
-Kylmänä veto epätasaista, eli pintakaasulla meinaa hieman nykiä ja 3-4k rpm kohdilla tuntuu selvä "tehopiikki", lämpimänä veto tasaisempaa
-putkessa päästä kun kuuntelee niin kuuluu välillä semmonen "puksaus" tjsp.
Tällä hetkellä autoon on vaihdettu kaikki puolat, haitarikumiputki ja ilmamassamittariin ruiskuteltu jotain CRC:n tuohon tarkoitettua tököttiä.
Tulpanreiät katsottu, eikä öljyä ollut puolan ja tulpan välissä.
Lambda uusittu ilmeisesti n vuosi sitten, ja päästöistäkin auto meni läpi katsastusmiehen mielestä kun sinä nyt ihan vasta kävin katsastamassa.
Vikakoodit myös luettu keväällä, eikä mitään löytynyt. Lähtee hyvin käyntiin kylmänä sekä lämpimänä.
:think
Auto siis -91 320i.
Itselläni ilmeni samanlainen ongelma M52B28 moottoriin kun vaihdoin uudet tulpat. Ennen tulppien vaihtoa toimi normaalisti ja uudet tulpat on samanlaiset kuin vanhat (NGK). Kokeilen tänään/ huomenna vanhoja tulppia takaisin niin voin sitten kertoa johtuiko oma ongelma tulpista vai tuliko tulppienvaihdon aikana joku muu vika..
Kuuluuko sinulla tämä "puksaus" vain tyhjäkäynnillä? Kierroksilla ja ajossa ei mitään ongelmia.
Comment
-
-
Originally posted by @Biimer View PostItselläni ilmeni samanlainen ongelma M52B28 moottoriin kun vaihdoin uudet tulpat. Ennen tulppien vaihtoa toimi normaalisti ja uudet tulpat on samanlaiset kuin vanhat (NGK). Kokeilen tänään/ huomenna vanhoja tulppia takaisin niin voin sitten kertoa johtuiko oma ongelma tulpista vai tuliko tulppienvaihdon aikana joku muu vika..
Kuuluuko sinulla tämä "puksaus" vain tyhjäkäynnillä? Kierroksilla ja ajossa ei mitään ongelmia.
Comment
-
-
Originally posted by Jontsu00 View PostMikähän tuossa omassa vielä aiheuttaa seuraavanlaisia ongelmia:
-Täristää autoa tyhjäkäynnillä
-Kylmänä veto epätasaista, eli pintakaasulla meinaa hieman nykiä ja 3-4k rpm kohdilla tuntuu selvä "tehopiikki", lämpimänä veto tasaisempaa
-putkessa päästä kun kuuntelee niin kuuluu välillä semmonen "puksaus" tjsp.
Tällä hetkellä autoon on vaihdettu kaikki puolat, haitarikumiputki ja ilmamassamittariin ruiskuteltu jotain CRC:n tuohon tarkoitettua tököttiä.
Tulpanreiät katsottu, eikä öljyä ollut puolan ja tulpan välissä.
Lambda uusittu ilmeisesti n vuosi sitten, ja päästöistäkin auto meni läpi katsastusmiehen mielestä kun sinä nyt ihan vasta kävin katsastamassa.
Vikakoodit myös luettu keväällä, eikä mitään löytynyt. Lähtee hyvin käyntiin kylmänä sekä lämpimänä.
:think
Auto siis -91 320i.
Tuosta kuvasta osa nro.3 mikä tulee tulpan puolan väliin. Missä kunnossa?? Kannattaa myös koittaa nuo vaihtaa.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Eipä onnistunut 4pyöräsuuntaus kun oli niin pahasti ruostunut ne takana olevat pultit taka-akseleilta niin mistä uudet pultit+mutterit+rikat ja puslat+ eteen se pusla poweflexinä mikä on tukivarressa takimmaisena(Oli kyllä sekavasti selitetty, mutta jos joku tajuaisi?)? Ainiin ja vaihelootassa oli punanen/oranssi tarra niin mitä öljyä sinne?F06 640D "M6"
E71 X6 35D + E83 X3 3,0SD
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Comment
-
Comment