Originally posted by dabbe
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jr66 View PostIhan mielenkiinnosta niin mikä niissä on vikana, mitoitus, muoto vai molemmat ?e36 Fijigrün 328i
e46 Stalhgrau 325ci
Comment
-
-
Originally posted by däädää View PostEi tunnu rallattelevan millään kierroksilla ja tosiaan vain kuumalla koneella tuntuu starttaavan pitempään.. En tiä, seuraillaan tilannetta..
Lue lisää aiheesta "hammermode" tai käy alan liikkeessä säätämässä ajoitus kohdilleen.E39 530dA M-Sport Individual -03
ex: E46 330d Touring M-Sport II -02, E36 325 tdsA Touring M-Sport -99, E36 325tds Touring -98, E30 324TDIC Touring -89
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostTuommoisen kuvassa näkyvän laitteen aattelin hakea huomenna... http://www.monisiivous.com/muut_palvelut/
Comment
-
-
Originally posted by Nikksu View PostOlisi aikeissa ostaa 325 e36, jolla ajettu 270tkm. Mitä juuri kyseisestä mallista kannattaa tarkistaa?
edit: Muodissa on myös huonosti ilmattu kone, jollon jäähdytysnesteet ei kierrä ja ei puhalla näillä keleillä kunnolla kuumaa kabiiniin, tarkasta myös se. Tarkasta aivan kaikki hilavitkuttimet ikkunoiden ja kattoluukun sähkönostimista siihen et kuinka hyvin vaihteet menee sisään. Tuli tos vaan mieleen et mitä ite kattonu auton vaihtoo et aika monessa on jokin juttu viallinen, ja joukosta löytyy niitäkin jotka "ei oo huomannu" jotain vikaa tai "unohtuu kertoo". Niin joo vielä lisäys, takarenkaiden pintaLast edited by Kylli-Täti; 15-01-2013, 23:35.
Comment
-
-
Originally posted by Hevonen View PostJos et yhtään mitään vanhemmista bemareista tiedä, niin tarkasta moottorin äänet auton ulkopuolelta, säksättääkö, rallattaako, kiliseekö jne. Kato ettei öljyt ja jäähdytysnesteet oo sekasin. Kuuntele etenkin takapäästä kolinoita. Puslat mm. on vittumaisia vaihtaa ja kuluu nopsaa. Kysy onko tehty kansiremppaa ja jos on niin kuinka huolella. Imuvuotoja löytyy aika paljon, joten kato onko putkissa teippipatentteja, tosin putket on aina helppo vaihtaa. Nykiikö auto kun antaa kaasua tai heilahteleeko tyhjäkäynti? Nää nyt heti ekana tuli mieleen mitä melkeen joka bemaristille käy vuoden aikana Onnea valintaan!
edit: Muodissa on myös huonosti ilmattu kone, jollon jäähdytysnesteet ei kierrä ja ei puhalla näillä keleillä kunnolla kuumaa kabiiniin, tarkasta myös se. Tarkasta aivan kaikki hilavitkuttimet ikkunoiden ja kattoluukun sähkönostimista siihen et kuinka hyvin vaihteet menee sisään. Tuli tos vaan mieleen et mitä ite kattonu auton vaihtoo et aika monessa on jokin juttu viallinen, ja joukosta löytyy niitäkin jotka "ei oo huomannu" jotain vikaa tai "unohtuu kertoo". Niin joo vielä lisäys, takarenkaiden pinta
Comment
-
-
Originally posted by Nikksu View PostOlisi aikeissa ostaa 325 e36, jolla ajettu 270tkm. Mitä juuri kyseisestä mallista kannattaa tarkistaa?
Comment
-
-
Originally posted by Boomster View PostVeikkaisin syyksi kotelosuojausta. Itselläni ainakin oli todella pahassa kunnossa. Korjatkoon joku jos oon ihan hatelikossa.
Comment
-
-
Originally posted by Nikksu View PostOlisi aikeissa ostaa 325 e36, jolla ajettu 270tkm. Mitä juuri kyseisestä mallista kannattaa tarkistaa?Originally posted by Juu50 View PostJa tyypillisimpiä ruostekohtia kannattaa myös hieman katella. Pahimmat taitaapi olla takaluukun alareuna, konetilan puolelta etukotelot umpioiden takaa, ja jos tuontiauto niin varmaankin tunkkauskohdat pohjasta.1997 E39 523i Cosmosschwartz
sigpic
Gone with the wind:
1994 VW Passat 2.0
1995 E36 323i
Comment
-
Comment