Juu juu . Mutta siellä tukin päässä on metalli letkua ja joku pieni säiliö? Pitääkö se johto kouru siitä tuulilasin alta ottaa pois? Saako sen koko tukin pois vai pelkät suuttimet? Tukki siis kokonaan irti imusarjasta mutta ku en vaan saa sitä mahdutettua kokonaan pois.. Taitaa olla asentajassa nyt vikaa
Jaa joo...eiköhän se jotenkin kokonaankin siitä irti lähde, ite en kyllä muistaakseni saanu enkä jaksanu tutustua sen irrottamiseen sen enempää. Taisin laittaa jollain mustekalalla/narulla roikkumaan sen nokkapellin reunasta niin että se oli mahdollisimman hyvin pois tieltä ja että pääsi sen viimeisen pultin sieltä irrottamaan.
Missäs näissä sijaitsee perässä se pieni huohotusreikä? Olis varmaan hyvä saada se auki tuosta perästä en löytänyt sitä mistään kun se näytti siltä että se ois upotettu johki saveen niin ja auto on tuo sigun 320
Nykyinen:
BMW e36 323i Touring :think
Ex:
BMW e36 328ia coupe
BMW e36 320i sedan
Originally posted by Miltzu
Joku mikä on toiselle kasa muovia ja peltiä on toiselle erittäin rakas harrastus ja kolmannelle jotain siltä väliltä.
Juu juu . Mutta siellä tukin päässä on metalli letkua ja joku pieni säiliö? Pitääkö se johto kouru siitä tuulilasin alta ottaa pois? Saako sen koko tukin pois vai pelkät suuttimet? Tukki siis kokonaan irti imusarjasta mutta ku en vaan saa sitä mahdutettua kokonaan pois.. Taitaa olla asentajassa nyt vikaa
Jaa joo...eiköhän se jotenkin kokonaankin siitä irti lähde, ite en kyllä muistaakseni saanu enkä jaksanu tutustua sen irrottamiseen sen enempää. Taisin laittaa jollain mustekalalla/narulla roikkumaan sen nokkapellin reunasta niin että se oli mahdollisimman hyvin pois tieltä ja että pääsi sen viimeisen pultin sieltä irrottamaan.
Oikeilla työkaluilla ei oo mikään paha rasti.
Suuttimien kanssa se tukki mun mielestä helpoin irroittaa. Tiukastihan se on kun siellä on O-renkaat suuttimissa mitkä ollut vuosia paikallaan. Siellä päässä taitaa olla paineensäädin.
Jos vain imusarjan vaihto niin turhaa irroittaa kokonaan. Kuten manzneri tehnyt niin eikun ylös roikkumaan pois edestä.
Ajattelin vaihtaa termostaatin kopan uuteen, kannattaako sinne nyt laittaa alumiininen? Käykö alumiiniseen samanlaiset kumitiivisteet kuin muovisessa kopassa? Kuvissa oli myös paperitiiviste, jolle ei kuitenkaan osanumeroa löytynyt.
Hyvin se toimii se muovinenkin jos on uusi. Kyllähän se tietysti 15 vuoden jälkeen voi olla hyvä vaihtaa mutta siinä vaiheessa moni e36:nenkin on jo sulatettu
Missäs näissä sijaitsee perässä se pieni huohotusreikä? Olis varmaan hyvä saada se auki tuosta perästä en löytänyt sitä mistään kun se näytti siltä että se ois upotettu johki saveen niin ja auto on tuo sigun 320
Hmm kuinkas monta maadoitusjohtoa on M50B25:ssa? Tarkoitan lähinnä tuota tulppien/puolien seutua. Kun vaihtelin venttiilikopan tiivisteitä niin ei ollut kuin yksi johto (kuvassa merkitty punaisella ympyrällä). Kuuluuko ollakin vain tuo yksi vai puuttuuko jostain.
Ja toinen kysymys: Mites pystyy edelleen M50B25:seen vaihtamaan koneen kumityynyt? Pystyykö konetta nostamaan sen verran että mahtuu vaihtamaan vai miten tollanen/tollaset osat vaihdetaan.
Ajattelinpas nyt kysyä täältäkin. Voiko tosiaan olla että misterautosta saa m3 3.2 tukivarren vain 59e kappalehintaan. Mietin vaan ettei tarjoa normi e36:sen tukivartta. :think
Ajattelinpas nyt kysyä täältäkin. Voiko tosiaan olla että misterautosta saa m3 3.2 tukivarren vain 59e kappalehintaan. Mietin vaan ettei tarjoa normi e36:sen tukivartta. :think
Ajattelinpas nyt kysyä täältäkin. Voiko tosiaan olla että misterautosta saa m3 3.2 tukivarren vain 59e kappalehintaan. Mietin vaan ettei tarjoa normi e36:sen tukivartta. :think
Hmm kuinkas monta maadoitusjohtoa on M50B25:ssa? Tarkoitan lähinnä tuota tulppien/puolien seutua. Kun vaihtelin venttiilikopan tiivisteitä niin ei ollut kuin yksi johto (kuvassa merkitty punaisella ympyrällä). Kuuluuko ollakin vain tuo yksi vai puuttuuko jostain.
Ja toinen kysymys: Mites pystyy edelleen M50B25:seen vaihtamaan koneen kumityynyt? Pystyykö konetta nostamaan sen verran että mahtuu vaihtamaan vai miten tollanen/tollaset osat vaihdetaan.
Ainakin omassa m52b28 on muistaakseni toinen samanlainen maadoitusjohto sitten tuossa vanoksen puoleisessa päässä. Joku muu voi korjata jos olen väärässä.
Tästä seuraavastakaan ei varmaa tietoa itselläni ole, mutta käsittääkseni pystyy nostamaan ja vaihtamaan kumityynyt niin ettei tarvitse sen "isommin" mitään purkaa.
Kaksi maadoitusjohtoa mutta tärkein nyt kuitenkin että on joku edes jotta venakoppa ja sitäkautta puolat maadottuu kun venakopan ja kannen välissä on kumitiivistys.
Comment