Originally posted by Tikki-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Menopelit - 116 F20, Yamaha YZF-R6, Suzuki VZ800 Marauder
ex 325 e30, 316ti e46
-
-
Originally posted by Lundersson View PostKorjaus vielä edelliseen listaani eli osa nro 5 (oikea sivu on http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_3191) on siis öljynsuodatinrungon ja öljynjäähdyttimen välinen tiiviste 11427508970 joka on luovuttanut melko usein
Comment
-
-
Kertokaahan hieman facelift E46:sta
Mitä kannattaa ottaa huomioon näitä katsoessa?
Ensisijaisesti olen etsinyt faceliftiä (eli 02-->) ja 6-koneella. Todennäköisesti 320 (2.2l M54B22) ja manuaali ehdottomasti.
Kilometrejä 170-230tkm. Onko remonttia mahdollisesti tiedossa?:thinkLast edited by QUASIMODO; 27-06-2017, 22:24.sigpic
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostKertokaahan hieman facelift E46:sta
Mitä kannattaa ottaa huomioon näitä katsoessa?
Ensisijaisesti olen etsinyt faceliftiä (eli 02-->) ja 6-koneella. Todennäköisesti 320 (2.2l M54B22) ja manuaali ehdottomasti.
Kilometrejä 170-230tkm. Onko remottia mahdollisesti tiedossa?:think
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostTähän kaipaisin vastauksia perusteluin:think
Hinnan puolesta tuo houkuttelee eniten 6-koneisista.Takavetoinen on erinomainen talviauto, kunhan kuljettajalla on kädet.
325d e91 -08 M-Sport, vaimolla 118d e87 -05,
Ex. 316i e46 Sedan -00, 320i touring M-Sport -04
Comment
-
-
Originally posted by QUASIMODO View PostOnko remonttia mahdollisesti tiedossa?:thinkE39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Zanddu View Post-99 vuoden nelikutosessa on semmonen ongelma, että lämpöä ei tuu hyttiin, ei sitten yhtään. Nestevajautta oli aluksi, mutta lisätty täyteen ja ilmattu. Ei vaikutusta. Auto käyttäytyy muutenkin vähän haasusti omasta mielestä. Ajamaan kun lähtee niin lämmöt nousee normaaliin max kahden kilometrin ajon aikana, mutta ajossa pysyy myös normaalissa lukemissa(103-107 tilanteesta riippuen). Ainoastaan kerran tyhjäkäynnillä on lämmöt käynyt 115 asteessa, mutta se johtunee siitä ettei flekti pyöri(ei ainakaan oo kertaakaan minun aikana pyöriny). Mikähän siinäkin on vikana? Ja tosiaan lämpöäkin olisi kiva saada auton sisälle, kun tulee aamuisin viileällä liikuttua ja sateellakin on aika kylmä. Kiitoksia jo etukäteen!
Edittiä: Noin 4,5tkm sitten on edellisen omistajan toimesta vaihdettu kansipahvi ja termostaatti.
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostAivan varmasti on jos mitään ei ole tehty. Ainakin DISA, Vanos, nokkakehdon tiiviste, öljynsuodatinjalan tiiviste, haitariletkut, alipaineletkut, vesiletkut ja -pumppu, jäähdyttimen paisari, huohotin letkuineen, hihnat kiristimineen, polttoainesuodatin ja laatikkoöljyt sekä alusta puslineen täytyy käydä läpi. Pelottelinko jo tarpeeksi? Luotettavia autojahan nämä pohjimmiltaan ovat, mutta harmillisen usein varsinkin ns. Suomiautot ovat olleet luokattoman huonolla pidolla.
Comment
-
-
Originally posted by Zanddu View PostOsaisko kukaan auttaa tässä?
Tämä "Edittiä: Noin 4,5tkm sitten on edellisen omistajan toimesta vaihdettu kansipahvi ja termostaatti" tietysti osuu silmään eli millainen remonttireiska on ollut asialla :think Ja melko nopeasti rempan jälkeen myyty...
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostToimiko auto ostettaessa vai oliko ongelmia jo silloin ?
Tämä "Edittiä: Noin 4,5tkm sitten on edellisen omistajan toimesta vaihdettu kansipahvi ja termostaatti" tietysti osuu silmään eli millainen remonttireiska on ollut asialla :think Ja melko nopeasti rempan jälkeen myyty...
Comment
-
-
Originally posted by Zanddu View PostEn tajunnu silloin heti testata, kun oli niin pirun lämmin päivä mutta tuskin on toiminut silloinkaan. Tuo remppa on tehty lämpöongelmien takia ja kannen välistä oli vuotanu öljyäkin, niin siinä toinen syy siihen kannentiivisteen vaihtoon. Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita, koska eihän se vika välttämättä iso ole(ainakaan toivottavasti).e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSylintereille jos tekisi vuototestin (leak down), niin tietäisi oli se kansipahvin vaihto onnistunut. Kun on noin äkkiä pahvin vaihdon jälkeen myyty, niin itseäni ainakin epäilyttäisi hieman.
Niistä päästöistä ei varmaan pysty mitään spekuloimaan?
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostJos kutonen pitää olla niin ehdottomasti 3.0 M54 koneella.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
Comment