Ostin tollasen 323 '99 M52B25 moottorilla. Tehtiin tien päällä termarin poisto kun neste ei tuntunut kiertävän ja alkoi porisemaan tyhjäkäynnillä kun syylärin korkki oli auki.
Matkalla kotiin sitten saatiin jollainlailla järjestelmä ilmattua ilmeisesti kun hetkeksi sisälle tuli lämmintä, nyt sellaista haaleaa ilmaa. Alavesiletku oli useampaan otteeseen aika haalea/kylmä, eli olisiko siellä vesipumppu kaput siis?
Ei matkalla tuntunut ainankaan öljykorkkiin katsomalla sotkevan nesteitä kuitenkaan. Edellinen omistaja vaihtanut syylärin kesällä, kun talvella pökkästy penkkaan, ja sen jälkeen alkanut nostelemaan lämpöjä, eli ei ole ajettu kuulemma punarajalla mut mistäs sitä tietää.
Matkalla kotiin sitten saatiin jollainlailla järjestelmä ilmattua ilmeisesti kun hetkeksi sisälle tuli lämmintä, nyt sellaista haaleaa ilmaa. Alavesiletku oli useampaan otteeseen aika haalea/kylmä, eli olisiko siellä vesipumppu kaput siis?
Ei matkalla tuntunut ainankaan öljykorkkiin katsomalla sotkevan nesteitä kuitenkaan. Edellinen omistaja vaihtanut syylärin kesällä, kun talvella pökkästy penkkaan, ja sen jälkeen alkanut nostelemaan lämpöjä, eli ei ole ajettu kuulemma punarajalla mut mistäs sitä tietää.
Comment