No etkö sä tiedä? Siellä kampikammion kattovalon vieressä.
Ai että amulla tulee hyviä ideoita.
Kiitos hyvistä vinkeistä! Äänen aiheuttaa kampikammion kattovalon sirisevä polttimo.
Oikea syyllinen liittyy ilmastointiin, kylmäkoneen kun sammuttaa, niin kaikki epämääräiset kohinat ja äänet ovat tiessään. Taitaa olla kylmäaineessa vajausta, kestihän tuo täyttö jo melkein 2 kesää.
Missä e46:sen perän huohottimen pitäisi sijaita? Ei sattunut käsipelissä kopeloimalla perän päältä käsiin.
Kertokaas nyt vastauksia jos tiedätte mitään aiheesta.
-00 320d:stä irrotin akun pariks päivää ja nyt radiosta ei kuulu enää mitään eikä cd:tkään soi. Radio ei pyydä mitään koodia, mutta voiko se silti olla sitä vailla? Samalla kun akku oli irti, vaihdoin apparin etuoven. Voiko sillä olla jotain vaikutusta tähän radio-ongelmaan?
Pjerskele.
Onkohan jotain levinny vai onko vaan asetukset sekasin.
Enää ei dension gateway lite toimi. Soitin ei löydä "cdvaihtajaa",
Dension kyllä osaa luoda mp3 indeksin tikulle kun laittaa uuden tikun siihen kiinni.
Dension ja soittimen välillä liittimissä kulkee virta kyllä.
Joo elikkä nyt on pelkääjän puolella kolissut keväästä lähtien mm. mukulakivillä, pikku montuissa ym pienessä terävässä liikkeessä. Alustaan olen tähän mennessä vaihtanut:
Alatukivarret (Meyle HD) 2010
H&R comfort kit 35/20, yläpäät, kallistuksen vakaajan puslat (powerflex), koiranluut ja raidetangot kokonaisuudessaan 2011
Nyt kun kolina alkoi, kesällä vaihdettu alatukivarsien takapuslat (powerflex), iskarin yläpää ja koiranluu uudestaan.
Mikä perkele siellä vielä kolisee? On nää hyviä autoja. Vai onko Meylen pallonivel antautunut? Ajettu nyt 50k niillä.
Ja onhan näitä vikoja enemmänkin, otetaan nyt yks kerrallaan...
Joo elikkä nyt on pelkääjän puolella kolissut keväästä lähtien mm. mukulakivillä, pikku montuissa ym pienessä terävässä liikkeessä. Alustaan olen tähän mennessä vaihtanut:
Alatukivarret (Meyle HD) 2010
H&R comfort kit 35/20, yläpäät, kallistuksen vakaajan puslat (powerflex), koiranluut ja raidetangot kokonaisuudessaan 2011
Nyt kun kolina alkoi, kesällä vaihdettu alatukivarsien takapuslat (powerflex), iskarin yläpää ja koiranluu uudestaan.
Mikä perkele siellä vielä kolisee? On nää hyviä autoja. Vai onko Meylen pallonivel antautunut? Ajettu nyt 50k niillä.
Ja onhan näitä vikoja enemmänkin, otetaan nyt yks kerrallaan...
Onkos muilla ollut ongelmana sellaista, että kuskinjakkaran turvavyön lukko ei tahdo millään lukittua? Hakua käyttämällä en ainakaan löytänyt osumia. Kyseessä on siis tuolta osa nro. 2. Vaikka miten riuhtoo ja repii, pyörittää ja painelee, ei turvavyön kieli meinaa tarttua pysyvästi lukkoon. Onko tuo lukko, vai kiristinkö lie nimeltään, jotenkin purettavissa vai uutta osaako on laitettava kehiin?
Samaa ongelmaa täällä. Itse ainakin huomannut, että pitää tietyssä kulmassa hiukan painaa niin lukittuu.
Tarkista ne koiranluiden kiinnitykset, monesti se reikä on hiukan väljä ja jos lukitusmutteria ei ole vedetty kunnolla piukkaan, niin alkaa kolisemaan hetken kuluttua uudelleen.
Joo elikkä nyt on pelkääjän puolella kolissut keväästä lähtien mm. mukulakivillä, pikku montuissa ym pienessä terävässä liikkeessä. Alustaan olen tähän mennessä vaihtanut:
Alatukivarret (Meyle HD) 2010
H&R comfort kit 35/20, yläpäät, kallistuksen vakaajan puslat (powerflex), koiranluut ja raidetangot kokonaisuudessaan 2011
Nyt kun kolina alkoi, kesällä vaihdettu alatukivarsien takapuslat (powerflex), iskarin yläpää ja koiranluu uudestaan.
Mikä perkele siellä vielä kolisee? On nää hyviä autoja. Vai onko Meylen pallonivel antautunut? Ajettu nyt 50k niillä.
Ja onhan näitä vikoja enemmänkin, otetaan nyt yks kerrallaan...
BMW F11 535D Xdrive -12
----------------------
BMW E90 325D -09
BMW E46 325Ci -02
Onko 320d -02 autolle tyypillistä että vaihdekeppi, avonainen ovi ja ratti tärisee tyhjäkäynnillä?
Auto oli huollossa ja jätkät sano sielä että kaksoismassavauhtipyörä ois menossa rikki kun noi täristää vaihdekeppiä... Uskoiskohan tuota...
Mulla ainakin tekee samaa, eriasia sitten onko se ihan normaalia..
Itse olen vähän epäillyt, että moottorin tukikumityynyt olis huonossa hapessa, mutta ei ole vielä niin paljon häirinnyt, että olisin jaksanut tarkistaa/vaihtaa..
Joo elikkä nyt on pelkääjän puolella kolissut keväästä lähtien mm. mukulakivillä, pikku montuissa ym pienessä terävässä liikkeessä. Alustaan olen tähän mennessä vaihtanut:
Alatukivarret (Meyle HD) 2010
H&R comfort kit 35/20, yläpäät, kallistuksen vakaajan puslat (powerflex), koiranluut ja raidetangot kokonaisuudessaan 2011
Nyt kun kolina alkoi, kesällä vaihdettu alatukivarsien takapuslat (powerflex), iskarin yläpää ja koiranluu uudestaan.
Mikä perkele siellä vielä kolisee? On nää hyviä autoja. Vai onko Meylen pallonivel antautunut? Ajettu nyt 50k niillä.
Ja onhan näitä vikoja enemmänkin, otetaan nyt yks kerrallaan...
Mulla ainakin tekee samaa, eriasia sitten onko se ihan normaalia..
Itse olen vähän epäillyt, että moottorin tukikumityynyt olis huonossa hapessa, mutta ei ole vielä niin paljon häirinnyt, että olisin jaksanut tarkistaa/vaihtaa..
Moottorin kumityynyt tarkastettiin ja ehjät on. Toivotaan että tuo tärinä on normaalia/tyypillistä. Äänenä tärinä ei kuulu, ainoastaan keppi yms tärrää.
G20 330e M-Sport ’20 Dravitgrey metallic
E46 325ti M-Sport ’03 Sapphireblack metallic
1 x F20
3 x E30
2 x E36
5 x E46
3 x E9X
Comment