Vaikka edellisiinkään kysymyksiin en ole saanut kovin montaa vastausta niin rohkenen kysästä jo seuraavan Eli ne kenellä on toi 100 kilowattinen E46 320 diesel kone, kertokaa millä kierrosalueella auton pitäis alkaa liikkumaan? Tarkotan että mulla toi on tosi nuhanen alkuun, mutta 3000 kiekan kohalla se alkaa vetämään "normaalisti". Eli kuuluuko toi koneen luonteeseen vai onko mulla kenties ilmamassamittari skeidana? Kylvetin sitä jo CRC:n air sensor cleanerissä mutta ei auttanut. Miten voin testata ton toiminnan / toimimattomuuden? Piuha irti ja koittaa kulkeeko samalla tavalla? Minkä hintaisia ilmamassamittarit näihin on ja mistä se kannattaa ostaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by keitiim View PostVaikka edellisiinkään kysymyksiin en ole saanut kovin montaa vastausta niin rohkenen kysästä jo seuraavan Eli ne kenellä on toi 100 kilowattinen E46 320 diesel kone, kertokaa millä kierrosalueella auton pitäis alkaa liikkumaan? Tarkotan että mulla toi on tosi nuhanen alkuun, mutta 3000 kiekan kohalla se alkaa vetämään "normaalisti". Eli kuuluuko toi koneen luonteeseen vai onko mulla kenties ilmamassamittari skeidana? Kylvetin sitä jo CRC:n air sensor cleanerissä mutta ei auttanut. Miten voin testata ton toiminnan / toimimattomuuden? Piuha irti ja koittaa kulkeeko samalla tavalla? Minkä hintaisia ilmamassamittarit näihin on ja mistä se kannattaa ostaa?
Comment
-
-
Originally posted by keitiim View PostVaikka edellisiinkään kysymyksiin en ole saanut kovin montaa vastausta niin rohkenen kysästä jo seuraavan Eli ne kenellä on toi 100 kilowattinen E46 320 diesel kone, kertokaa millä kierrosalueella auton pitäis alkaa liikkumaan? Tarkotan että mulla toi on tosi nuhanen alkuun, mutta 3000 kiekan kohalla se alkaa vetämään "normaalisti". Eli kuuluuko toi koneen luonteeseen vai onko mulla kenties ilmamassamittari skeidana? Kylvetin sitä jo CRC:n air sensor cleanerissä mutta ei auttanut. Miten voin testata ton toiminnan / toimimattomuuden? Piuha irti ja koittaa kulkeeko samalla tavalla? Minkä hintaisia ilmamassamittarit näihin on ja mistä se kannattaa ostaa?*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by keitiim View PostHmm okei. Oon kuullut että ilmamassamittarin vaikutus loppuisi nimenomaan about 3000 kierroksen jälkeen, mutta voihan se olla väärää tietoa. Täytyy kokeilla tota piuhan irrottamista..F30 320d
F30 320i
E46 320i
E36 325i
E30 316
Comment
-
-
Minkä laistaa hintaa pitäisitte hyvänä e46 sport penkkille eli siis etu takapenkit. reunat alacantaaroo ja keskeltä sellasta hiilikuidun tapaista kangasta. sähköllä toimii muistipaikatkin on. eli mikä olisi sopiva hinta sellaisille tossa olis meinaan yhellä purkaamolla tarjolla.. ja si toinen kysymys että mitä voisin pyytää mun omista penkeistä etu+taka, coupen penkit sähköllä toimii ja täys nahat- sinistä nahkaa ja penkeissä on sellaset pikku laput mikkä on esim t-paidoissa ja niissä lapuissa lukee andy desing. sellainen hinta että menis kaupaksikin..
edit. tummansinistä. ei ole tullut vielä itellä vastaavia vastaan.Last edited by Eeeemeli; 05-09-2012, 18:24.
Comment
-
-
Autona 320d uudemmalla koneella. Mistä kannattais lähteä etsimään vikaa kun savuttaa mustaa aika rankasti. Tekee sen aina kerran päivässä kun kiihdyttää kunnolla, siitä seuraavalla kerralla ei savuta paitsi sitten kun odottaa tarpeeksi kauan. Tehot ovat mielestäni pysyneet normaalina. On se tuota tehny jo osto hetkestä asti eli sen pari vuotta eikä ole vähentyny tai lisääntynyt savutus. Voiko egr temppuilla ja aiheuttaa tuollasta?
Comment
-
-
Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by jsk View PostAutona 320d uudemmalla koneella. Mistä kannattais lähteä etsimään vikaa kun savuttaa mustaa aika rankasti. Tekee sen aina kerran päivässä kun kiihdyttää kunnolla, siitä seuraavalla kerralla ei savuta paitsi sitten kun odottaa tarpeeksi kauan. Tehot ovat mielestäni pysyneet normaalina. On se tuota tehny jo osto hetkestä asti eli sen pari vuotta eikä ole vähentyny tai lisääntynyt savutus. Voiko egr temppuilla ja aiheuttaa tuollasta?
Edit: tuolla näkyy millainen se huoparulla on vaikka eri kone.
Comment
-
-
Originally posted by shakaali91 View PostEn tiiä mille alueelle tämä kysymys kuuluis..
No kuitenki, autona e46 320d -98 jossa paikallaan webasto thermo top c 5.0kW (vakio, onko?) ajonaikainen lämmitin..
Mistä tiedän pelaako se?
Hakusanaksi vaikka webasto 320d searchiin.
Comment
-
Comment