Originally posted by MR-
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ovaali View PostNo minähän en näistä pimmereista paljoakaan tiedä mutta foorumilta löytyy kyllä paljon juttua m5X koneiden imuvuodoista ja separaattorista ja vanoksen tiivisteistäkin, eli searchia käyttäen eteenpäin. Vikakoodien luku olisi varmasti suotavaa?
Comment
-
-
Originally posted by Tuiske View PostOnko nimenomaan öljy mikä palaa.. Itellä antautu suutin ja savutti vaaleeta savua melkosesti tyhjäkäynnilläkin. Mut huomaa kyllä siitä että savu haisi diiseliltä.E46 330d touring '03
Comment
-
-
Originally posted by Sansq View Postmeniköhän kannentiiviste vai mitäköhän...? auto siis 330d 150kw. kesken ajon alkoi täristää alakierroksilla todella voimakkaasti, ~2000 kierroksessa tärinä vähenee huomattavasti muttei ole siltikään normaalin oloista. myös öljyä palaa dieselin seassa mukavaa kyytiä... ei kuulunut mitään kilinää eikä kolinaa tuon tärinän alkaessa.
Toinen vaihtoehto on kampiakselin hihnapyörä eli vibration damper, siinä on kumia välissä, joka on ehkä porsinut, osa 1 täältä: KLIK.
Comment
-
-
Originally posted by MR- View PostOnko kenelläkään tiedossa onko Kuopiossa korjaamoa joka käyttää savukonetta millä voi kahtoo imuvuodot? Luulis, että tolla sais 100% varmuuden mahdollisesta vuodosta.
Meinaa kohta huumori loppua ton auton kanssa. Tyhjäkäynti seilailee joskus kylmänä ja joskus lämpimänä ja sitten vinkuu tietyllä kaasun asennolla plus vielä täydessä kiihdytyksessä kovemmilla kierroksilla viheltää mikä taitaa olla merkki imuvuodota.
Itse en ole löytänyt vuotoja, niin siks kyselen tosta koneesta enkä kehtaa liikkeeseen 80€/tunti hinnalla viedä, että suihkutteleevat kliineriä sinne tänne.
Comment
-
-
Originally posted by Hampsu View PostHeipä hei!
Tälläinen pikku ongelma on että:
Missä sijaitsee auton ovi auki tunnistin?
Kyseessä on touring ja oikean takaoven merkkivalo ei syty kojetaulussa , eikä sisävalo syty kun kyseisen oven aukaisee.
Kaikkien valojen pitäisi toimia kojetaulus testin mukaan.
Switches
The switches are designed as contactless switches with Hall-effect elements. All switches feature a common ground (terminal 31) connection.
- Door contact
The position of the rotary latch detected by a switch in order to determine the door position (open or closed). - Door lock switch
The door lock switches determine the position of the lock cylinder (locked or unlocked)
Anturi on leivottu lukkomekanismin sisälle: KLIK, sivu 16:
"The new style actuators are sealed, self contained units with noreplaceable parts. The door lock actuators use hall effect
sensors in place of pin contacts and microswitches to provide:
• Door lock key position (driver’s door only),
• Door open/closed status (replaces door jamb switch)"
Sensoreita ei voi vaihtaa erikseen: KLIK.
Tarkista ensin kaapelointi ja liittimet, myös suojakumisukan sisältä ettei ole hankautunut poikki tai oikosessa.
Comment
- Door contact
-
Moro, vähän erilaista ongelmaa pukkaa.. Elikkäs itellä tällä hetkellä kiinni jo kolmas pari sulkia, eka oli valeot, boschit ja nyt orkkis sulat. Ongelma on siinä että jättää suoraan naaman eteen kolmion muotoisen alueen (kuskin pyyhkijän keskelle) josta ei pyyhi ollenkaan. Tuntuu kuin hyppäisi sen alueen yli. Luulin ensin et vika olis sulissa, ostin uudet ja ongelma jatkuu.. Kaikkia mahollisia tököttejä oon hinkannu lasiin että mahdollinen lika tms. Lähtis pois. Vieläkin sama homma jatkuu vaikka orkkis sulat kiinni.
Comment
-
-
Sama ongelma kuin Caparkillakin sulkien kanssa...
...mutta vanhat muuten jo kuluneet Boschin rungottomat eivät tehneet tuota. Vaihdon uudet, jotkut halpisrungottomat, ja jättää kuskin näkökenttään juuri kuvailemasi kaltaisen läntin. Pistin silloin syyn halpojen sulkien piikkiin. Väsyvätköhän pyyhkimenvarsien jouset niin etteivät enää jaksa painaa sulkaa kunnolla lasiin? Ja vanhat sulat kuluvat/painuvat aikanaan niin että ottavat myös keskeltä?E91 325d '07 M Sport
E46 320d '04
Alfa Romeo 75 '89
Ford Thunderbird '91
Mitsu Colt '86
MF 135
Saab 900 '95
Comment
-
-
Originally posted by eeneljäkutonen View PostSama ongelma kuin Caparkillakin sulkien kanssa...
...mutta vanhat muuten jo kuluneet Boschin rungottomat eivät tehneet tuota. Vaihdon uudet, jotkut halpisrungottomat, ja jättää kuskin näkökenttään juuri kuvailemasi kaltaisen läntin. Pistin silloin syyn halpojen sulkien piikkiin. Väsyvätköhän pyyhkimenvarsien jouset niin etteivät enää jaksa painaa sulkaa kunnolla lasiin? Ja vanhat sulat kuluvat/painuvat aikanaan niin että ottavat myös keskeltä?
Comment
-
Comment