Jb4 omistajana. 3v ei oikeastaan mitään ongelmaa ollu, kerran puolta ja tulpat vaihdettu. 526hp matalilla paineilla 👍
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Millä jengi on toteuttanu dumpille isomman letkulähdön vai onko tarpeellinen? Tial vaatii kai 6mm sisähalkasijalla letkun ja se vakio nippa on mun mielestä liian pieni (ei saa kiinni isompaa). Jos alkuperäsen tulppaa ja tekee imusarjaan uudelle nipalle paikan, niin onko väliä minne? :think-E90 335i 2008
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View PostMillä jengi on toteuttanu dumpille isomman letkulähdön vai onko tarpeellinen? Tial vaatii kai 6mm sisähalkasijalla letkun ja se vakio nippa on mun mielestä liian pieni (ei saa kiinni isompaa). Jos alkuperäsen tulppaa ja tekee imusarjaan uudelle nipalle paikan, niin onko väliä minne? :think
Ja on tarpeellinen se 6mm setti. Ajoin ite hetken normi lähdöllä niin parani tolla adapaterilla. Mutta siis porauksella imusarjaan saat tehtyä itse vaan isomman nipan. Netti täynä ohjeita siihen ratkasuun.Kolhujen oikasut maalaamatta.
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View PostMillä jengi on toteuttanu dumpille isomman letkulähdön vai onko tarpeellinen? Tial vaatii kai 6mm sisähalkasijalla letkun ja se vakio nippa on mun mielestä liian pieni (ei saa kiinni isompaa). Jos alkuperäsen tulppaa ja tekee imusarjaan uudelle nipalle paikan, niin onko väliä minne? :think
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Dusty View PostIte laitoin tommosen ni ei tarvinu porailla mitään.
Ja on tarpeellinen se 6mm setti. Ajoin ite hetken normi lähdöllä niin parani tolla adapaterilla. Mutta siis porauksella imusarjaan saat tehtyä itse vaan isomman nipan. Netti täynä ohjeita siihen ratkasuun.Last edited by majgul; 15-10-2018, 03:05.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostItsellä päivitetty ahtoputki ja turbosmartin raceport dumppi. Vakioletkulla ja nipalla asennettu ja itse en ainakaan mitään huonoa huomannut... Onko jotain hyötyä laittaa isompi letku???Kolhujen oikasut maalaamatta.
Comment
-
-
Originally posted by Dusty View PostNo mulla tuntu et se toimi sil orkkis linjalla vähän oudosti ja tiali vaatii sen 6mm linjan. Adapterin myötä tuli dumpista paljon herkempi.
Tämä tapahtuu siis osakaasulla, nakkaa herkästi myös isompaa silmään vaikka kaasua olis sen verran että mielestäni ei pitäisi. Voi toki vaikuttaa laatikko softa joka on "optimoitu" pitäs se xhp hommata...Last edited by majgul; 15-10-2018, 16:45.
Comment
-
-
JB4 asennettu, ja map1:lla heittää vikakoodia: 29CF Misfirings, cylinder 3. Puola vaihtoon?
Ja miksihän tuntuu että map4:lla olis enempi vetoja kuin map1:llä, kun eikös se pitäis olla vakiohko. Pitää vaihtaa tuo puola ja käydä ajelemassa logia eri kartoilla.BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by Georgios Terziakis View PostJB4 asennettu, ja map1:lla heittää vikakoodia: 29CF Misfirings, cylinder 3. Puola vaihtoon?
Ja miksihän tuntuu että map4:lla olis enempi vetoja kuin map1:llä, kun eikös se pitäis olla vakiohko. Pitää vaihtaa tuo puola ja käydä ajelemassa logia eri kartoilla.
Kummastuttaa aina kun moni jättää tuon tekemättä. Sama kun kaivaisi verta nenästä.E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
| JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |
Comment
-
-
1500km sitten finturbon tekemät turbot, hullu savutus ja öljyä mennyt hitosti. PCV venttiili oli hajalla, se on vaihdettu. Seuraavaksi löytyi että taaemman turbon imuputki on turbot asentaneen korjaamon tai jostain muusta syystä huonosti kiinni. Onko N54 muuta huohotusta, kuin tuo venttiilikopan päällä oleva? Esim lohkon kyljessä? Nyt tuntuu että kampikammio paine siirtyy venttiilikoppaan, johtuuko siitä että imuputki huonosti paikallaan ettei kone ole vakuumissa? En jaksaisi mitenkään uskoa että turbo olisi repinyt siitä olemattomasta reiästä/raosta kiviä/hiekkaa läpi..-E90 335i 2008
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View Post1500km sitten finturbon tekemät turbot, hullu savutus ja öljyä mennyt hitosti. PCV venttiili oli hajalla, se on vaihdettu. Seuraavaksi löytyi että taaemman turbon imuputki on turbot asentaneen korjaamon tai jostain muusta syystä huonosti kiinni. Onko N54 muuta huohotusta, kuin tuo venttiilikopan päällä oleva? Esim lohkon kyljessä? Nyt tuntuu että kampikammio paine siirtyy venttiilikoppaan, johtuuko siitä että imuputki huonosti paikallaan ettei kone ole vakuumissa? En jaksaisi mitenkään uskoa että turbo olisi repinyt siitä olemattomasta reiästä/raosta kiviä/hiekkaa läpi..
Savutus kertoisi enemmän siitä, että turbo falskaisi öljyä ja palaa putkessa sitten.. Downpipejä/cooleria käyttää irti ja toivoa ettei öljyä ole puolta litraa säilössä sittenhän sen voi melkeen jo puhaltaa pelin poikki... :thinkBMW HUOLLOT JA KORJAUKSET
✓ Viritys/aftermarket osien asennukset myös meiltä!
p. 040 166 7576 / Whatsapp
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View Post1500km sitten finturbon tekemät turbot, hullu savutus ja öljyä mennyt hitosti. PCV venttiili oli hajalla, se on vaihdettu. Seuraavaksi löytyi että taaemman turbon imuputki on turbot asentaneen korjaamon tai jostain muusta syystä huonosti kiinni. Onko N54 muuta huohotusta, kuin tuo venttiilikopan päällä oleva? Esim lohkon kyljessä? Nyt tuntuu että kampikammio paine siirtyy venttiilikoppaan, johtuuko siitä että imuputki huonosti paikallaan ettei kone ole vakuumissa? En jaksaisi mitenkään uskoa että turbo olisi repinyt siitä olemattomasta reiästä/raosta kiviä/hiekkaa läpi..-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Snike View PostEnnen kun N54:lle tekee yhtään mitään virityksiä niin kannattaa ihan suosiolla heittää suoraan uudet puolat ja tulpat. Vaikka ne ei olisi oikutelleet vakiotehoilla.
Kummastuttaa aina kun moni jättää tuon tekemättä. Sama kun kaivaisi verta nenästä.
Entäs tulpat, alkuperäiset Boschin ZGR6STE2 vai NGK ILZKBR7B8DG?BMW 335i coupe -06
BMW 330i coupe -00
Ja pari vanhempaa menOpeliä
Comment
-
-
Originally posted by tmpzk View Post1500km sitten finturbon tekemät turbot, hullu savutus ja öljyä mennyt hitosti. PCV venttiili oli hajalla, se on vaihdettu. Seuraavaksi löytyi että taaemman turbon imuputki on turbot asentaneen korjaamon tai jostain muusta syystä huonosti kiinni. Onko N54 muuta huohotusta, kuin tuo venttiilikopan päällä oleva? Esim lohkon kyljessä? Nyt tuntuu että kampikammio paine siirtyy venttiilikoppaan, johtuuko siitä että imuputki huonosti paikallaan ettei kone ole vakuumissa? En jaksaisi mitenkään uskoa että turbo olisi repinyt siitä olemattomasta reiästä/raosta kiviä/hiekkaa läpi..ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
Comment