-----
BMW 335i (N54) viritys part III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by mmie View PostMulla aikanaan civicissä tökki muistaakseni juurikin hc arvo, joka oli lähellä ylärajaa. Asentaja kysyi, että koska on öljyt vaihdettu, olivat n. 10tkm ajetut. Öljynvaihdon jälkeen arvot romahti. Liittyi kaiketi öljynhuohotukseen imusarjaan.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostEikös BEF lähde pois päältä, jos 4 valikosta laittaa päälle kolmosen eli JB4 oem flash?
Ecun karttaa voit vaihtaa vain flässäämällä.E92 335i CiA M-Sport '08 Sparkling Graphite
| JB4 G5 ISO + BT | Trebila Performance custom tune | 65% RE85 | BMS dual cone intake | VRSF 3" downpipes | VRSF 7" intercooler | VRSF upper charge pipe | VRSF lower charge pipe | Turbosmart Race Port | Stage 2 LPFP "Pluto" | xHP Stage 3 | N20 3.5bar TMAP | RB PCV valve | OCC | BMS cowl delete filters | BMS TB BOV vacuum adapter | NGK Iridium | H&R Monotube coilovers |
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostEi ole jenkeissä, mutta euroopassa/suomessa on vielä tuo. Löytyy WMI välisivulta ja pitää aktivoida jb4 interfacen kautta
Comment
-
-
Originally posted by Wibu View PostVoisko joku mahdollisesti selventää miten ton saa aktivoitua? Ärsyttää kun sytyttää sillon tällön aina vikavalon noitten kattien takia.
Koitappa sitäG26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by marko l View PostOlisiko vinkkejä kun n54 335ix uusilla huolletuilla ahtimilla ahtaa tasesti n 22psi?Jb4 löytyy ja katittomat dp,kartiot,charge pipe vaihdettu isompaa.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Originally posted by marko l View PostHeittää mappi 4 koko ajan sen takia kun ahtaa sen 22psi.
- boost safety -asetus on paljonko
- onko autossa backendflash (BEF)
- millä kartalla ajelet
ihan muutamia taustatietoja...G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
-
Kannattaa tosiaan katsoa se syy mappi 4 heittämiselle sieltä last safety kohdasta. Toden näköisesti sun boost safety raja alempi kuin tuo 22psi ja heittää sen takia map4, tarkista myös mihin se raja on asetettu.Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by marko l View PostAjelen map 5 ja se maxi on 21psi kun enempää ei anna laittaa.Syy tosiaa se boost over savety että heittä map4.Ajellu ihan bensalla ja tuolla map5 nyt kun sain auton laatikko remontista pois.
Ootko logista kattonut että ahtaa tosiaan tuon 22psi ?
Ja seuraako toteutunut ahto pyyntiä vai meneekö yli...
edit. 18,5 taisi tarvita BEF
"Map 5: Autotuning map. Boost ranges between 12-17psi"
edit2
tuolta löytyy "N54 JB4 Default Settings" -niistä kannattaa lähteä liikkeelleLast edited by yarski; 30-12-2018, 15:04.G26 i4 M50 supercharged
ex: F36 440i xdrive msport
ex: E91 335 lci xdrive msport
Comment
-
Comment