Tottakai voi kunhan sulla on tuettuna se moottori yläpuolelta. palkilla/moottorinosturilla tmv.
Sytytyspuolat vaikka irti ja sahuuttaa parikytä sekkaa. (näin itse tehnyt)
BMW 335i (N54) viritys part IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Krampus View PostHölmö kysymys, mutta voiko moottorin käynnistää tai yleensä pyörittää startilla moottoria(öljyt turboihin)turbojen vaihto-operaatiossa ilman apurungon kiinnitystä :think ? Ei kiinnostaisi uudelleen ottaa apurunkoa irti, jos öljy- tai jäähdytyslinjat vuotaa jostain, vaikka kaikki tiivisteet on uusittu. Muuten alkaa kaikki nippelit olemaan pikkuhiljaa paikallaan paitsi apurunko ja siihen liittyvät kikkareet.Last edited by tryffis; 21-01-2021, 18:34.
Leave a comment:
-
-
Hölmö kysymys, mutta voiko moottorin käynnistää tai yleensä pyörittää startilla moottoria(öljyt turboihin)turbojen vaihto-operaatiossa ilman apurungon kiinnitystä :think ? Ei kiinnostaisi uudelleen ottaa apurunkoa irti, jos öljy- tai jäähdytyslinjat vuotaa jostain, vaikka kaikki tiivisteet on uusittu. Muuten alkaa kaikki nippelit olemaan pikkuhiljaa paikallaan paitsi apurunko ja siihen liittyvät kikkareet.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikaell View PostMikä on budjetti välijäähdyttimen suhteen?
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by tommylee View PostMihin hintaan sait vrsf 5"? Tuleeko kaikki tarvittava messissä? Letkut klemmarit jne? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juikee View PostMulla on juurikin tuo Kanadasta tilattu 7". Asiallisen oloinen jäähy, kuin myös ne letkut ja klemmarit mitä mukana tuli. Vähän piti silpoa muoveja puskurin takaa, jäivät piiloon. Ja mikä tärkeintä, pysyy lämmöt kurissaMistähän sitte seuraavaksi alkais katteleen, oisko se Vrsf 5” stepped seuraava vaihtoehto:think
Last edited by temeee.; 09-01-2021, 01:41.
Leave a comment:
-
-
Trebilan flashin kun ajaa mhd:lla sisään niin sieltähän voi valita nakuantureiden "epäherkistyksen" En tiedä sitten miten käytännössä toimii, ettei mene liian epäherkiksi eikä tunnista vaarallista nakutusta..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jo&Po View PostNo olen niin huono kirjotteleen. Koneeseen tuli closed deck Porin special Motor engineering teki. Cp carrillo kanget venymättömät pultit, Cp carrillo tako männät. Männät pinnotutin Nf Metals firmassa. Vahvemmat männän tapit. Männät vakio porauksella 84 mm. Syliterit mitattiin suoriksi. Athena liekkirengas kannen tiiviste. Kannelle tehtiin perus jutut. Masatan imusarja 750 cc pi suuttimilla tulossa. Ni meni siihen satoja uusia pultteja ja tiivisteitä. Siinä silleen suurin piirtein. Korona on vaan siirtäny tätä valmistumista mut kyl se keväällä liikkuu. E85 fuilina.
Hieno paketti tulossa. Ohjataanko edelleen orkkis ECUlla? Kuka tekee softan?
Näillä spekseillä kun tehdään, niin tahtoo syntyä melua selkeesti enemmän ja naku anturit työntää false knockia turhankin ilkeesti. Jos orkkis ECUlla tehdään säädöt, niin joudut varmaan säätään sytkän jonkun osaavan penkissä, jolla kunnolliset nakutusanturit kiinni ja orkkikset pitää softan puolelta vaimentaa, ettei tule turhaa sytkänkorjausta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Roope135i View PostMitä ootte tehny ylimääräisillä katillisilla downpipeillä? Maksaako joku niistä sen verran, että kannattaa myydä pois?
Lohjan Reteko Oy antoi parhaan tarjouksen. Nää siis selvennykseksi vielä N54 kaksi kattia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jo&Po View PostNo olen niin huono kirjotteleen. Koneeseen tuli closed deck Porin special Motor engineering teki. Cp carrillo kanget venymättömät pultit, Cp carrillo tako männät. Männät pinnotutin Nf Metals firmassa. Vahvemmat männän tapit. Männät vakio porauksella 84 mm. Syliterit mitattiin suoriksi. Athena liekkirengas kannen tiiviste. Kannelle tehtiin perus jutut. Masatan imusarja 750 cc pi suuttimilla tulossa. Ni meni siihen satoja uusia pultteja ja tiivisteitä. Siinä silleen suurin piirtein. Korona on vaan siirtäny tätä valmistumista mut kyl se keväällä liikkuu. E85 fuilina.
Leave a comment:
-
Leave a comment: