BMW 335i (N54) viritys part IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mikaell
    replied
    Tottakai voi kunhan sulla on tuettuna se moottori yläpuolelta. palkilla/moottorinosturilla tmv.
    Sytytyspuolat vaikka irti ja sahuuttaa parikytä sekkaa. (näin itse tehnyt)

    Leave a comment:


  • tryffis
    replied
    Originally posted by Krampus View Post
    Hölmö kysymys, mutta voiko moottorin käynnistää tai yleensä pyörittää startilla moottoria(öljyt turboihin)turbojen vaihto-operaatiossa ilman apurungon kiinnitystä :think ? Ei kiinnostaisi uudelleen ottaa apurunkoa irti, jos öljy- tai jäähdytyslinjat vuotaa jostain, vaikka kaikki tiivisteet on uusittu. Muuten alkaa kaikki nippelit olemaan pikkuhiljaa paikallaan paitsi apurunko ja siihen liittyvät kikkareet.
    Aika riskaabelia touhua, ite pyöräytin starttia pikkusen hyppylangalla kun tein imuventtiilien putsausta samalla remontilla niin hyvin se kyllä notkahti jo siinä. Vähintään takapyörät ilmaan ja tuplavarmistus kannattimeen vaikka liinalla. Ja ehottomasti se tohon hommaan tarkotettu hinauskoukku, joko vanhemman bemarin kaposempi malli, tai modattu e9x mallin että on oikeasti jenka pohjassa siinä alumiinikannessa.
    Last edited by tryffis; 21-01-2021, 18:34.

    Leave a comment:


  • Krampus
    replied
    Hölmö kysymys, mutta voiko moottorin käynnistää tai yleensä pyörittää startilla moottoria(öljyt turboihin)turbojen vaihto-operaatiossa ilman apurungon kiinnitystä :think ? Ei kiinnostaisi uudelleen ottaa apurunkoa irti, jos öljy- tai jäähdytyslinjat vuotaa jostain, vaikka kaikki tiivisteet on uusittu. Muuten alkaa kaikki nippelit olemaan pikkuhiljaa paikallaan paitsi apurunko ja siihen liittyvät kikkareet.

    Leave a comment:


  • hpniemi
    replied
    Originally posted by mikaell View Post
    Mikä on budjetti välijäähdyttimen suhteen?
    Laitoin tän muinoin:

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    No ei paha hinta 5"!
    Thanks bro!

    Leave a comment:


  • Dusty
    replied
    Originally posted by tommylee View Post
    Mihin hintaan sait vrsf 5"? Tuleeko kaikki tarvittava messissä? Letkut klemmarit jne? :think

    Leave a comment:


  • tommylee
    replied
    Originally posted by temeee. View Post
    tilasin tuon Vrsf 5” stepped eilen

    Mihin hintaan sait vrsf 5"? Tuleeko kaikki tarvittava messissä? Letkut klemmarit jne? :think

    Leave a comment:


  • temeee.
    replied
    Originally posted by mikaell View Post
    Mikä on budjetti välijäähdyttimen suhteen?


    tilasin tuon Vrsf 5” stepped eilen

    Leave a comment:


  • mikaell
    replied
    Mikä on budjetti välijäähdyttimen suhteen?

    Leave a comment:


  • temeee.
    replied
    Originally posted by Juikee View Post
    Mulla on juurikin tuo Kanadasta tilattu 7". Asiallisen oloinen jäähy, kuin myös ne letkut ja klemmarit mitä mukana tuli. Vähän piti silpoa muoveja puskurin takaa, jäivät piiloon. Ja mikä tärkeintä, pysyy lämmöt kurissa
    Tämä tuli tilattua mutta nyt viikko jälkeenpäin laittoivat rahat takaisin kun eivät saa lähetyskuluja alle 248$ mistään Mistähän sitte seuraavaksi alkais katteleen, oisko se Vrsf 5” stepped seuraava vaihtoehto:think
    Last edited by temeee.; 09-01-2021, 01:41.

    Leave a comment:


  • Venom
    replied
    Trebilan flashin kun ajaa mhd:lla sisään niin sieltähän voi valita nakuantureiden "epäherkistyksen" En tiedä sitten miten käytännössä toimii, ettei mene liian epäherkiksi eikä tunnista vaarallista nakutusta..

    Leave a comment:


  • Jo&Po
    replied
    Joo luin tosta false knock jutusta. Varmaan trebila tekee softan jb4 käytössä.
    Last edited by Jo&Po; 08-01-2021, 12:43. Reason: Muutos

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by Jo&Po View Post
    No olen niin huono kirjotteleen. Koneeseen tuli closed deck Porin special Motor engineering teki. Cp carrillo kanget venymättömät pultit, Cp carrillo tako männät. Männät pinnotutin Nf Metals firmassa. Vahvemmat männän tapit. Männät vakio porauksella 84 mm. Syliterit mitattiin suoriksi. Athena liekkirengas kannen tiiviste. Kannelle tehtiin perus jutut. Masatan imusarja 750 cc pi suuttimilla tulossa. Ni meni siihen satoja uusia pultteja ja tiivisteitä. Siinä silleen suurin piirtein. Korona on vaan siirtäny tätä valmistumista mut kyl se keväällä liikkuu. E85 fuilina.

    Hieno paketti tulossa. Ohjataanko edelleen orkkis ECUlla? Kuka tekee softan?
    Näillä spekseillä kun tehdään, niin tahtoo syntyä melua selkeesti enemmän ja naku anturit työntää false knockia turhankin ilkeesti. Jos orkkis ECUlla tehdään säädöt, niin joudut varmaan säätään sytkän jonkun osaavan penkissä, jolla kunnolliset nakutusanturit kiinni ja orkkikset pitää softan puolelta vaimentaa, ettei tule turhaa sytkänkorjausta.

    Leave a comment:


  • raswa
    replied
    Originally posted by Roope135i View Post
    Mitä ootte tehny ylimääräisillä katillisilla downpipeillä? Maksaako joku niistä sen verran, että kannattaa myydä pois?
    Se on suorastaan tuottoisaa, mikäli myy oikeaan paikkaan. Kyselin PK-seudulta useasta paikasta ja hinta vaihteli 96€ aina 360€ asti.

    Lohjan Reteko Oy antoi parhaan tarjouksen. Nää siis selvennykseksi vielä N54 kaksi kattia.

    Leave a comment:


  • majgul
    replied
    Originally posted by Jo&Po View Post
    No olen niin huono kirjotteleen. Koneeseen tuli closed deck Porin special Motor engineering teki. Cp carrillo kanget venymättömät pultit, Cp carrillo tako männät. Männät pinnotutin Nf Metals firmassa. Vahvemmat männän tapit. Männät vakio porauksella 84 mm. Syliterit mitattiin suoriksi. Athena liekkirengas kannen tiiviste. Kannelle tehtiin perus jutut. Masatan imusarja 750 cc pi suuttimilla tulossa. Ni meni siihen satoja uusia pultteja ja tiivisteitä. Siinä silleen suurin piirtein. Korona on vaan siirtäny tätä valmistumista mut kyl se keväällä liikkuu. E85 fuilina.
    Tästä tulee kyllä kova peli!

    Leave a comment:

Working...
X