Originally posted by JJT
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hpniemi View PostMagneettikytkimen voi vaihtaa yleensä erikseen. Voi myös olla, ettei magneettikytkimessä ole vikaa ollenkaan, vaan riittää, että poistaa välilevyn tai pari, mitkä on siinä määrittelemässä kytkimen etäisyyttä.
Comment
-
-
Potilaana 2012 e91 jossa cic business navi pienellä näytöllä, liekö tuohon olisi mitään järkevää kikkaretta jolla saisi lisätty peruutuskameran? Kävi jo mielessä NBT päivitys, mutta on aika hintava pelkän kameran ja isomman näytön takia.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by Keskitalo View PostTerve! Akku kävi tyhjänä jonka jälkeen mittariin tuli keltainen rattilukonkuva eikä anna käynnistyä onko kokemusta tämmösestä?
Oliko tällä vaikutusta asiaan?E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Keskitalo View PostTerve! Akku kävi tyhjänä jonka jälkeen mittariin tuli keltainen rattilukonkuva eikä anna käynnistyä onko kokemusta tämmösestä?
Vikakoodeista saisi enemmän osviittaa. Jos ei ole EWS:ään liittyviä koodeja niin sitten vika on varmaan ELV:eessä tai sen laskurissa.Last edited by alpine3; 12-05-2021, 00:15.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by Keskitalo View PostTerve! Akku kävi tyhjänä jonka jälkeen mittariin tuli keltainen rattilukonkuva eikä anna käynnistyä onko kokemusta tämmösestä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko antaa suosituksia E92 takajarruosien uusintaan? Ongelma jumittava oikean puolen satula, jonka luulen jo aiheuttaneen levyn kieroitumisen koska muutaman kilometrin ajon jälkeen alkaa melkoinen nypyttävä ääni tuntua ajossa, niinkuin olis runkovika renkaassa tms., ja luulen että tuo laahaava jarru on siihen syypää.
Tarkoitus siis olis varmaankin vaihtaa taakse satulat, levyt, palat ja letkut. Varmaan samalla käsijarrun kengätkin kannattaa vaihtaa? Jotain muuta?
Paikallinen korjaamo, missä noita ajattelin vaihdattaa, suositteli ostamaan vain alkuperäislaatuiset jarrulevyt. Onko tähän näkemystä mistä näitä ostais, siis muualta kuin marmorilta? E39:ssä olen käyttänyt halpoja levyjä, muistaakseni ainakin Boschin merkillä, mutta ei ne aina ole ihan suorina pysyneet.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOnko antaa suosituksia E92 takajarruosien uusintaan? Ongelma jumittava oikean puolen satula, jonka luulen jo aiheuttaneen levyn kieroitumisen koska muutaman kilometrin ajon jälkeen alkaa melkoinen nypyttävä ääni tuntua ajossa, niinkuin olis runkovika renkaassa tms., ja luulen että tuo laahaava jarru on siihen syypää.
Tarkoitus siis olis varmaankin vaihtaa taakse satulat, levyt, palat ja letkut. Varmaan samalla käsijarrun kengätkin kannattaa vaihtaa? Jotain muuta?
Paikallinen korjaamo, missä noita ajattelin vaihdattaa, suositteli ostamaan vain alkuperäislaatuiset jarrulevyt. Onko tähän näkemystä mistä näitä ostais, siis muualta kuin marmorilta? E39:ssä olen käyttänyt halpoja levyjä, muistaakseni ainakin Boschin merkillä, mutta ei ne aina ole ihan suorina pysyneet.
Jos käsijarrukengissä on pintaa esim ~puolet, niin miksipä vaihtaa. Jarruletkujen vaihto on turhaa jos ei ole pykimiä taittamalla havaittavissa.
Boschin levyjä ja paloja suosittelisin normiajoon. Ei pölise/vingu. Levyn kesto omalla kohdalla äärimmäisen hyvä, jouduin juurikin jumittavan männän takia ajamaan kotiin xx kilometriä. Pihassa levyssä oli sinertäviä kohtia jo lämmöstä. uusi satula tilalle ja levy oli ok edelleenkin.
...Ihan parkkipaikalla tehtävä homma tuo jarruremppakin.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostMäntä todennäköisesti jumittaa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
Comment