Originally posted by Bm-w
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bm-w View PostIdeoita? Teki tänään taas tämän, nyt vielä alko vakkari päällä itsestään kiihdyttämään samalla kun valot lävähti sekunniksi tauluun...Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
-
e90 vm 2010 jäi avain takakonttiin ja ovet lukossa. ei toista avainta.
Ehdotuksia miten edetä?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by poke View Poste90 vm 2010 jäi avain takakonttiin ja ovet lukossa. ei toista avainta.
Ehdotuksia miten edetä?
https://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Hae...asi-4D/Kaikki/ Valkkaa halvimmman lasin:thinkBMW F25 xDrive 20d
ex BMW e91 320dA
ex BMW e36 325i
- SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Comment
-
-
Originally posted by MikeDry View PostHeitän ihan mutuna..Missä kunnossa on virta johto sulakerasialla tai sitten mittariston johdotus tms. Mites vikakoodien luku mahdollisuutta:think
Comment
-
-
Originally posted by _Pietu_ View PostJoku sivulasi alas ja sitte jos on kääntyvät penkit ni sieltä avaimen hakuun. Jos ei, ni ovien lukituksen poistoa sisältä?
https://www.varaosahaku.fi/fi-fi/Hae...asi-4D/Kaikki/ Valkkaa halvimmman lasin:think
Miten selkänojat saa kaatumaan ohjaamosta päin, eikö vivut takaluukussa?
Comment
-
-
Originally posted by Juice View PostTai huono tuulilasi, lasivakuutus ja pieni omavastuu ?
Miten selkänojat saa kaatumaan ohjaamosta päin, eikö vivut takaluukussa?
Comment
-
-
Originally posted by Bm-w View PostEi oikein vikakoodeista saa sellkoo sun sinne lävähtää aina tuhat muutakin vikakoodia. Pitää tuo sulakerasia katsella lävitte. Akulta virtakaapeli okNo turbo shit - just real shit
e92 335i
Comment
-
-
Originally posted by poke View Poste90 vm 2010 jäi avain takakonttiin ja ovet lukossa. ei toista avainta.
Ehdotuksia miten edetä?-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostPitkällä kepillä oven karmin välistä painat kojetaulussa olevaa keskuslukitus nappia.
Auton omistaja päätyi tilaamaan Laakkoselta ns. kylmän avaimen. jääpähän sitten vara-avaimeksi jatkossa.
Toivotaan, että lukkopesä ovessa on ehjä ja toimii avaimella.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Eikös näissä kattoluukullisissa kuuluisi mennä auki asennosta kiinni asentoon automaattisesti vain nappia hetken painamalla? Näin ainakin omassa vitosessa pelaa eli kosketus riittää ja aukeaa tai menee kiinni, kolmosessa taas aukipäin toimii pikaisella kosketuksella, mutta kiinni ei mene ilman kokoajan nappia pitämällä. Kalibrointi ajettu eikä vaikuttanut, oiskohan tuo itse nappi viallinen?Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Originally posted by Shatter View PostEikös näissä kattoluukullisissa kuuluisi mennä auki asennosta kiinni asentoon automaattisesti vain nappia hetken painamalla? Näin ainakin omassa vitosessa pelaa eli kosketus riittää ja aukeaa tai menee kiinni, kolmosessa taas aukipäin toimii pikaisella kosketuksella, mutta kiinni ei mene ilman kokoajan nappia pitämällä. Kalibrointi ajettu eikä vaikuttanut, oiskohan tuo itse nappi viallinen?
Opening, closing
Press the switch back to the resistance point.
The glass sunroof and the sliding visor open together for as long as you hold the switch in position.
Press the switch back past the resistance point.
The glass sunroof and the sliding visor open automatically.
Briefly press the switch again to stop the opening movement.
You can close the glass sunroof in a similar manner by sliding the switch forward.
Kokeilin ihan piruuttani, omasta menee kiinni & auki myös auto.
Tosin CAS:ssa taisi olla jotain comfort, tipp, one touch asetuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Juice View PostE90 manual:
Opening, closing
Press the switch back to the resistance point.
The glass sunroof and the sliding visor open together for as long as you hold the switch in position.
Press the switch back past the resistance point.
The glass sunroof and the sliding visor open automatically.
Briefly press the switch again to stop the opening movement.
You can close the glass sunroof in a similar manner by sliding the switch forward.
Kokeilin ihan piruuttani, omasta menee kiinni & auki myös auto.
Tosin CAS:ssa taisi olla jotain comfort, tipp, one touch asetuksia.
SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_AUF - Auki
SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_HEB - Nosto
SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_SENK - Lasku
SCHIEBEHEBEDACH_TIPP_ZU - Kiinni
Kaikki olivat kylläkin jo aktiv joten vika ei siellä ollut, täytyy varsin kokeilla toisella katkaisijalla jossain välissä vaikuttaako.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
E91 330dA xDrive M-Sport '09
VW Golf mk4 1.6 '03
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67 x2
Comment
-
-
Sigun E92 sytytti äsken ASB-merkkivalot tauluun samalla sekunnilla kun olin painamassa napista DSC:n pois päältä, eli nappi oli jo ollut pohjassa sen pari-kolme sekuntia minkä tarttee että DSC deaktivoitu. Ei liene kuitenkin syytä olettaa että liittyy tähän jotenkin?
Ite en nyt saa vikakoodeja luettua, mikä tietysti tarvitaan pian selventämään tilannetta, mutta ihmettelen vain tuota ajoituksen outoutta.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Valvetronic ja DSC häikkää
Kokeillaas tietäisikö joku täällä vastata tarkemmin kysymykseeni. Eli välillä tulee se keltainen puolikas merkkivalo tauluun (ei jostain syystä kuitenkaan rajoita tehoja), mikä poistuu joksikin aikaa näkyvistä nollauksen ansiosta. Antoi nyt myös ihan sen keltaisen vikavalonkin tauluun, mikä myös katosi nollaamalla. Lisäksi jokin DSC valo ja käsijarruvalo palavat keltaisella jatkuvasti, eivätkä katoa nollaamalla. Kuskin puolen takajarru myös lämpenee ajossa erityisesti.
Vikakoodit antaa seuraavista:
51B0
2A6B
2A61
1061
101B
Eli kaksi eri vikaa olisi, valvetronicissa ja ilmeisesti jotain jarruihin liittyvää. Miten vikoja kannattaisi lähteä korjaamaan?e90 320i 2007
Comment
-
Comment