Miten tuohon E9X:n saisi järkevällä tavalla iphone 4:n toimimaan seuraavalla tavalla: puhelut hoituvat BMW:n oman bluetooth yhteyden kautta, puhelin on kokoajan latauksessa, puhelin toimii soittimena ja kappaleet näkyvät auton oman soittimen näytössä? Vai millaisia toimivia ratkaisuja jengillä on muuten autoissaan? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On varmaan startti ottanut sen verta virtaa, että jännite käväissyt hetkellisesti liian matalalla. Jos jälkeenpäin ei mitään ilmoituksia ole, niin ei taida olla syytä huoleen. Muistaa pitää talvella vaan akun latauksen täytenä, ellei tule paljoa matka-ajoa.
Seuraile tilannetta.
Moottorinlämmittimen käyttö kyllä helpottaisi kummasti käynnistystä/säästäisi konettakin hieman
Originally posted by dieseljussi View PostPakkasta jotain -30C. Auto (318d 08) lähti hyvin käyntiin, mutta heitti sellaisen keltaisen nosturinkuvan ruutuun ja kello oli tipahtanut ajastaan. Seuraavalla käynnistyksellä viestit hävisivät. Pitäiskö huolestua?
Comment
-
-
Originally posted by n0fear View PostMikä on hehkutulppien vaihtoväli e90 320d -05?
eiköhän niitä sitten vaihdeta, kun palavat.
Comment
-
-
Originally posted by dieseljussi View PostPakkasta jotain -30C. Auto (318d 08) lähti hyvin käyntiin, mutta heitti sellaisen keltaisen nosturinkuvan ruutuun ja kello oli tipahtanut ajastaan. Seuraavalla käynnistyksellä viestit hävisivät. Pitäiskö huolestua?
joka oli 11.95. Lähti kuitenkin hyvin käyntiin. Ajoin kärryllä tunnin verran,
mutta seuraavana aamuna sama homma. Pitää varmaan maanantaina
hakea uusi akku.
Comment
-
-
Originally posted by dieseljussi View PostPuhallin lakkasi toimimasta mukavasti näin pakkasilla
Onko ideoita mikä voisi olla vikana kun manuaalisäätö puhallinnopeudelle ei pyöritä puhallinta lainkaan, mutta huurteenpoistonapilla sen saa kyllä täysille (318d -08)?
Comment
-
-
Originally posted by Squamish View PostOnko E9x -malleissa esiintynyt ongelmia huohottimen jäätymisen kanssa?
Comment
-
-
Originally posted by uijui View PostDieselissä ei ainakaan meillä ole ollut mitään, konetilaa on eristetty ajoviimalta (itse), ja itse huohotin on eristetty (itse). Ei lämmitystä. Ajon jälkeen lämmitin on ihan lämmin...ja melko lämpöisessä paikassa, jos ajoviimalta eristetään.e90 325ia 2009 lci M-Sport SaphireBlack
Ex.
e61 520da 2009 lci M-Sport GarbonBlack
e91 325i 2009 lci SaphireBlack
e91 325i 2005 ArktisMetal
e46 320ci 2001 TobassBlue
e39 523i 1996 AlpinWhite 2
S1000rr 2010 Thunder grey
Comment
-
-
Originally posted by uijui View PostDieselissä ei ainakaan meillä ole ollut mitään, konetilaa on eristetty ajoviimalta (itse), ja itse huohotin on eristetty (itse). Ei lämmitystä. Ajon jälkeen lämmitin on ihan lämmin...ja melko lämpöisessä paikassa, jos ajoviimalta eristetään.Huohotin siis
Comment
-
-
Originally posted by Vesper View PostAkun varaus alhainen? Jos löytyy yleismittari niin mittaa akkun jännite.
Ei kai muutaman vuoden ikäisessä autossa voi vielä olla akku paskana, vai onko nykyelektroniikka vaan niin herkkää jännitteenheittelyille?
Comment
-
-
Originally posted by dieseljussi View PostIllan ajan on akkulaturi ollut kiinni ja nyt näytti 12.36V.
Ei kai muutaman vuoden ikäisessä autossa voi vielä olla akku paskana, vai onko nykyelektroniikka vaan niin herkkää jännitteenheittelyille?
jos siellä on 12.3V nyt, mittaa aamulla ennen kuin käynnistät. Jos on sama lukema edelleen niin ok, mutta jos pudonnut 12V pintaan niin akku alkaa olla lopussa.
Comment
-
-
Asentelin eilen Alpine HiFi Retrofit kitin, aiemminkin tuo kongi on ottanut hermoon mutta nyt se kuuluu vielä entistäkin voimakkaammin
Miksi sen pitää edes varoittaa liukkaasta kelistä, kun pakkasta on enemmän kuin -5, kyllä sen huomaa jo autoon mennessä että vois olla luikasta...
Saako tuota kongin äänenvoimakkuutta mitenkään säädettyä? Jos ei, niin miten sen saa poistettua kokonaan? Tai vielä parempi jos sen saisi poistettua vain tietyiltä toiminnoilta.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
Comment