Originally posted by JR82
View Post
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by TPM1 View PostPeruuttaessa pelkääjän puoleinen peili kääntyilee välillä miten sattuu. Onko tämä ainoastaan pakkaskelien juttu, vai sattumaa... Siis ei palaudu takaisin samaan asentoon tai välillä jättää kääntymättä kokonaan pakittaessa.
ota tuo toimito pois käytöstä talvellaex:316i99,320dt-03,323ci-99 hamann,320dat-01,e91 330d -06 lemon,e39 528i-96, X5 e53 3.0ia
Comment
-
-
Tuossa kesällä olisi ajankohtaista säätää taas kulmat omasta autosta kun jouset vaihtuvat matalempiin. Jossain topicissa oli käsitelty tuo etupään campperin säätö e9x malleihin, mutta ei vaan puusilmä nyt löydä sitä mistään.Onko jollain ohjeita siihen miten se onnistuu?
NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
-
Valitset siitä peilin valintanappulasta säädettäväksi kyseisen peilin ( nappi oikealle)
Ite luulin rikkoneeni sen systeemin kunnes ohjekirjasta löysin et pitää olla nappi vasemmalla et kyseinen ominaisuus toimii.Last edited by Mani88; 09-02-2013, 13:14.Bmw -06 330d manuaali
ex: Evolution IX, Evolution X, Audi s4 b5 stage III
Comment
-
-
jotain irti/löysällä?
helou arvon asiantuntijat,
ongelman kiesinä on e92 330d. Jutun juoni on se, että auton alusta on kutakuinkin uusittu, keulasta itseasiassa on vaihdettu kaikki hammastankoa myöden. Itse alusta vaikuttaisi siis olevan reilassa, ihan jo sitä käännelleiden ja väännelleiden useammankin asentajan mielestä. Luulin jo, että hammastangon vaihdon myötä äänet katosi, mutta ei kaikki hävinnytkään...
Nyt siis ihan hitaassa vauhdissa mukulaivellä, röykkyisellä pinnalla, kuten nimismiehenkiharalla tai pienemmillä teillä joillain ajankohtaan sopivaa röykkyä on, kuuluu vieläkin ontto kolahtelu jatkuvasti. Itse väittäisin että jotain on irti ja nimenomaan keulassa kun etupyörien tavatessa töyssyn ääni alkaa.
Tuleeko mieleen mitään mitä voisi vielä kokeilla?
Comment
-
-
Originally posted by Mani88 View PostValitset siitä peilin valintanappulasta säädettäväksi kyseisen peilin ( nappi oikealle)
Ite luulin rikkoneeni sen systeemin kunnes ohjekirjasta löysin et pitää olla nappi vasemmalla et kyseinen ominaisuus toimii.Kaikkea sitä oppii...
Comment
-
-
Meneekö tuohon e92 335d:seen 17" vanteet?
Nyt tavivanteina 18" ja aika pieneltä rako näyttää.
Mielessä ratavanteet ensikesän ajoihin.sigpic
E46 2d 330 -02
EX.
E36 2d 328 -97
e92 335d -07
330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
Audi S4 -99 (324hp/497nm)
Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
Bmw 325 iA 2D -93
Bmw 325 4d -92
Comment
-
-
Originally posted by 2fast2furious View Posthelou arvon asiantuntijat,
ongelman kiesinä on e92 330d. Jutun juoni on se, että auton alusta on kutakuinkin uusittu, keulasta itseasiassa on vaihdettu kaikki hammastankoa myöden. Itse alusta vaikuttaisi siis olevan reilassa, ihan jo sitä käännelleiden ja väännelleiden useammankin asentajan mielestä. Luulin jo, että hammastangon vaihdon myötä äänet katosi, mutta ei kaikki hävinnytkään...
Nyt siis ihan hitaassa vauhdissa mukulaivellä, röykkyisellä pinnalla, kuten nimismiehenkiharalla tai pienemmillä teillä joillain ajankohtaan sopivaa röykkyä on, kuuluu vieläkin ontto kolahtelu jatkuvasti. Itse väittäisin että jotain on irti ja nimenomaan keulassa kun etupyörien tavatessa töyssyn ääni alkaa.
Tuleeko mieleen mitään mitä voisi vielä kokeilla?
No varmaan kannattaa ensin miettiä mitä sinne ei ole vaihdettu? Koiranluut? Iskarit? Iskarin yläpään laakerit?
Comment
-
-
Tarkasta tämä rattiakselilta tuleva niveltanko ohjausvaihteelle. Saattaa hieman kolistaa ku siitä vetelee ulospäin...http://realoem.com/bmw/showparts.do?...16&hg=32&fg=30
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostNo varmaan kannattaa ensin miettiä mitä sinne ei ole vaihdettu? Koiranluut? Iskarit? Iskarin yläpään laakerit?
- hammastanko
- koiranluut
- vakaajan puslat
- reaktiotangot
- tukivarret
- raidetangot (sisemmät ja ulommat)
- iskarit
- iskarin yläpäät
siksipä kysymys onkin, että mikä siellä jatkuvan mölyn aiheuttaa?
Pitää tuota rattiakselia vielä näpertää.
Comment
-
-
Originally posted by 2fast2furious View Postkun laitoin että kaikki on vaihdettu niin se pitää sisällään siis:
- hammastanko
- koiranluut
- vakaajan puslat
- reaktiotangot
- tukivarret
- raidetangot (sisemmät ja ulommat)
- iskarit
- iskarin yläpäät
siksipä kysymys onkin, että mikä siellä jatkuvan mölyn aiheuttaa?
Pitää tuota rattiakselia vielä näpertää.
Mites jostain konehuoneen puolelta? Esim. moottorin tai vaihteiston kiinnitykset.
Comment
-
-
Originally posted by 2fast2furious View Postkun laitoin että kaikki on vaihdettu niin se pitää sisällään siis:
- hammastanko
- koiranluut
- vakaajan puslat
- reaktiotangot
- tukivarret
- raidetangot (sisemmät ja ulommat)
- iskarit
- iskarin yläpäät
siksipä kysymys onkin, että mikä siellä jatkuvan mölyn aiheuttaa?
Pitää tuota rattiakselia vielä näpertää.450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Comment
-
-
Originally posted by TPM1 View PostPeruuttaessa pelkääjän puoleinen peili kääntyilee välillä miten sattuu. Onko tämä ainoastaan pakkaskelien juttu, vai sattumaa... Siis ei palaudu takaisin samaan asentoon tai välillä jättää kääntymättä kokonaan pakittaessa.Otetaanko pajavasaralla peili pois?
Comment
-
Comment