Niinhän minä totesin, tämä siis oma mielipide, tuntuu vaan ihmeelliseltä että olisi turbot noin surkeaa laatua että hajoavat jo 100tkm kohdalla tai jo aikaisemminkin.
No näin se valitettavasti vain on. Siksi bensavehkeen ostaminen varsinkin pienemmillä ajokilsoilla on hyvinkin perusteltua, harvemmin saa lukea 6-koneen laukeamisista...
Merkkiliikkeen mukaan turbo hyytyi vähän ennen aikojaan, kun kyseessä oli tuontiauto. Asensivat uuden turbon yhteydessä jonkin lämmittimen tuloilmapuolelle.
(huomatkaa syvällinen tekninen orientaationi )
Merkkiliikkeen mukaan turbo hyytyi vähän ennen aikojaan, kun kyseessä oli tuontiauto. Asensivat uuden turbon yhteydessä jonkin lämmittimen tuloilmapuolelle.
Enpä yhtään ihmettelis vaikka olisi, sen verran tuontiautovastasia jotkut liikeet on. "Suomi-auto" on aina kunnossa ja tuontiauto on aina paska, varsinkin jos se sisältää paljon turhaa ja herkästi hajoavaa lisävarustetta.
Löytyykö jossain listattuna BMW:n takaisinkutsuja, esim. E90 puolien vaihdosta?
Idea: Tarvisko alkaa pitää täällä E90 puolella listaa moisista, jos olisi jotain faktaa saatavana jostain mitä on päällä ja voisi porukka huollossa tarkistuttaa ym. ?
Onko tietoa onko mäntien kiinnitys samanlainen 330d:ssä kuin 335d:ssä.
Onko 335i:ssä ja d:ssä kiinnitys samanlainen
Sama kysymys, mutta onko eroa 91-92 mäntien kiinnityksessä.
Levyt on edessä isommat 335d:ssä ja i:ssä, kuin esim 330:ssä
Vähän mietityttää täällä nämä N46- ja N47-moottorien jakopääongelmien yleinen keskustelu. Onko niitä tosissaan ollut monia tapauksia? Vai onko kyse siitä, että parista tapauksesta kuohutaan ja homma paisuu siten, että kaikki pelkää ja yrittää vältellä kyseisiä moottoreita muutaman huonosti käyneen tapauksen vuoksi?
Merkkiliikkeen mukaan turbo hyytyi vähän ennen aikojaan, kun kyseessä oli tuontiauto. Asensivat uuden turbon yhteydessä jonkin lämmittimen tuloilmapuolelle.
(huomatkaa syvällinen tekninen orientaationi )
Suomen rajoituksilla ei turbot joudu koville. Saksassa kun kaasu pohjassa päästetään pidempiä matkoja turbo punaisena, niin kyllähän se on ihan faktaa että kovempaa käyttöä se on kuin suomessa. Vielä kun pysähtyy jonnekin huoltoasemalle suoraan bahnalta ja lyö vehkeet sammuksiin suoraan kuumana.
Vielä kun pysähtyy jonnekin huoltoasemalle suoraan bahnalta ja lyö vehkeet sammuksiin suoraan kuumana.
Toi on varmaan se yksi suurimmista syistä. Loppuu jäähdytysöljy/veden kierto yleensä ( vai onko penarissa toiminto jolla pitää pumppuja päällä hetken aikaan? ).
Sen verran mitä itse siellä ajellut niin en kyllä paljoa minäkään jäähdytellyt ennen samuttamisia.
Saksan autohintatasokin sen verran edullinen, että auto vaihtuu nuorempana joten ei mitään väliä.
Suomen rajoituksilla ei turbot joudu koville. Saksassa kun kaasu pohjassa päästetään pidempiä matkoja turbo punaisena, niin kyllähän se on ihan faktaa että kovempaa käyttöä se on kuin suomessa. Vielä kun pysähtyy jonnekin huoltoasemalle suoraan bahnalta ja lyö vehkeet sammuksiin suoraan kuumana.
No sinun faktasi kanssa en ala tietenkään kinaamaan, mutta kyllä mielestäni täällä taajamissa muutaman kilometrin siirtyminen lähikauppaan ja sitten kakarat reeneihin ja mummolle lisää piirakkaa ja vielä bisset kioskilta ja lottokin unohtui ajaminen on hallaa vehkeille. Kaikki tämä luonnollisesti +-0 - -15 keleillä. Mutta tämä on nyt vain minun pähkäilyjäni...
Comment