Mun vuoro välillä heittää kyssäri: Onko muilla ylikuumenemisen merkkivaloa lämpömittarin punaisessa viivassa? Itseltäni siitä kohtaa polttimo löytyy, mut se ei syty ainakaan käsin mittariston lämpöanturin johtoa maadoittamalla.
no katoppas hanskis tai peräkontti, niistä on aika varmaan jompi kumpi. mulla oli hanskiksen katkasia basana et oli koko ajan pääl ja sehän söi just sopivasti et akku kyykkäs parin päivän aikana
Juu tuota hankalokerossa ei ole ikinä mikään valo palanu miun aikana (pitäisikö palaa???)
Ja peräkontissa ei jää valo palamaan. (Änkesin konttiin ja naapurin isäntä löi kannen kiinni ja valo sammu. Piti tuokin testata noin)
Mutta tosiaan nuohan ei tosiaan ole noiden mainitsemieni releiden "takana"
Eikä miulla ole mitään valoa lämpömittarissa.
Onko miulla tosissaan todellinen karvalakki malli sattunu kun ei ole muutaku sähköpeilit.???? Ei edes hanskalokeron valoa. :think
Taino eikö nämä 518 yleensäkkin ole olleet niita "karvalakkeja":think
Jäi muuten eilen kynsiin yksi noista lämmönsäätimien potikoistakin.
(jotenkin huolimattomasti säädin sitä vipua kun käytiin kaverin kanssa ajamassa)
Pitää kokeilla liimata.
(ps. pitkistä tuli todella hyvät tuolla nelivalo systeemillä pitää vain säätää ylemmäs)
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
osaiskos kukaan sanoa että mikä voi aiheuttaa seuraavan ongelman. auto ei käy tyhjäkäyntiä eikä muutenkaan tahdo oikein toimia muuten kuin että ilmamäärämittarin jousen päästää melkein vapaaksi. eli ei jousivastusta ollenkaan. näin auto toimii. ei kuitenkaan hyvin mutta jotenkin ?? auto siis 518i.
E28 528i -82 m30b34
E46 330CI
Chevrolet K3500 6.5TD
Onko miulla tosissaan todellinen karvalakki malli sattunu kun ei ole muutaku sähköpeilit.???? Ei edes hanskalokeron valoa. :think
Taino eikö nämä 518 yleensäkkin ole olleet niita "karvalakkeja":think
(ps. pitkistä tuli todella hyvät tuolla nelivalo systeemillä pitää vain säätää ylemmäs)
Kyllä hanskalokerostakin kuuluis se valo löytyä, muttei tosiaan vaikuta tähän vikaan nyt mitenkään kun eivät ajovalojen releisiin liity mitenkään.
Kyllä omasta löytyy o-tehostin, sähköpeilit ja keskuslukko
Jaha Jaha pitää tutkia on varmaan lamppu palanu. (hanskalokerosta)
Pitää tutkia kun kerkiää tuota akun purkaus hommaa.
Aloittaa vaikka tuosta katkaisijan tarkistamisesta. Pitää joka päivä käytellä ja liikutella niin lataa ,että ei mene akku tyhjäksi tai ottaa kaapeli irti.
Nyt meinaa aikaa viiä nuo la hommat.
Kyllä omasta löytyy o-tehostin, sähköpeilit ja keskuslukko
Juu sulla varmaan on joku porvari malli :think
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
osaiskos kukaan sanoa että mikä voi aiheuttaa seuraavan ongelman. auto ei käy tyhjäkäyntiä eikä muutenkaan tahdo oikein toimia muuten kuin että ilmamäärämittarin jousen päästää melkein vapaaksi. eli ei jousivastusta ollenkaan. näin auto toimii. ei kuitenkaan hyvin mutta jotenkin ?? auto siis 518i.
1) Jousi melkein vapaana = paljon ilmaa eli syöttää paljon polttoainetta = seoassuhde normaali kun jostain sivulta tulee lisäilmaa.
2) Imusarjan letkuista joku on irti, 2 kpl menee alle ja 1 iso sivusta. Voi olla myös se iso haitarikumi on halki kurtusta.
3) Ilmamäärämittarin pohja on irti esim. ennakon virheen takia säädössä vastapotkun rikkomana. Irroita ja tarkista onko pohja kiinni, korjaus teipillä tai massalla.
- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Mun vuoro välillä heittää kyssäri: Onko muilla ylikuumenemisen merkkivaloa lämpömittarin punaisessa viivassa? Itseltäni siitä kohtaa polttimo löytyy, mut se ei syty ainakaan käsin mittariston lämpöanturin johtoa maadoittamalla.
518
taitaa olla ns. bavaria-mallin juttu. eli valmius on mutta kys ominaisuus käytössä vain bavaria-malleissa...
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
1) Jousi melkein vapaana = paljon ilmaa eli syöttää paljon polttoainetta = seoassuhde normaali kun jostain sivulta tulee lisäilmaa.
2) Imusarjan letkuista joku on irti, 2 kpl menee alle ja 1 iso sivusta. Voi olla myös se iso haitarikumi on halki kurtusta.
3) Ilmamäärämittarin pohja on irti esim. ennakon virheen takia säädössä vastapotkun rikkomana. Irroita ja tarkista onko pohja kiinni, korjaus teipillä tai massalla.
täytyy tarkistaa nuo vielä uudestaan :think on tullut päästeltyä starttipilottia imusarjan ja letkujen ympärillä, mutta ei sitä kautta ole kyllä vielä löytynyt vuotoa
ilmamäärämittarin pohjan olenkin jo silikoonilla tiivistänyt kun oli irti aikaisemmin.
mystistä, tai vaan yksinkertaisesti laiska silmä joka ei vaan huomaa !
E28 528i -82 m30b34
E46 330CI
Chevrolet K3500 6.5TD
Noja seon moro.
Tuota taas tuo samperin ydinlaitos (pierburg) alkoi temppuilemaan.
Joten nyt semmoinen kymysys, että mitähän noille sähköille ja alipaine letkuille pitää tehä jos ostaa semmoisen korvaus kaasuttimen.
Kun alkaa tuntumaan, että tuossa vanhassa pierupurkissa on aina jotain pikku vikaa niin jos en saa toimimaan enään tuota niin varuilta kyselen.
Muuten hanskalokeroon löyty valot
ps kaasarissa ei ole imu toiminu piitkään aikaan nyt sitten heitti kakkoskurkku aukeamasta ja perjantaina katosi tyhjäkäynti eikä oikein toimi mitenkään
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
Noja seon moro.
Tuota taas tuo samperin ydinlaitos (pierburg) alkoi temppuilemaan.
Joten nyt semmoinen kymysys, että mitähän noille sähköille ja alipaine letkuille pitää tehä jos ostaa semmoisen korvaus kaasuttimen.
Kun alkaa tuntumaan, että tuossa vanhassa pierupurkissa on aina jotain pikku vikaa niin jos en saa toimimaan enään tuota niin varuilta kyselen.
Muuten hanskalokeroon löyty valot
ps kaasarissa ei ole imu toiminu piitkään aikaan nyt sitten heitti kakkoskurkku aukeamasta ja perjantaina katosi tyhjäkäynti eikä oikein toimi mitenkään
Kannattaa heivata mäkeen koko kikkare kun ruisku palikat ei maksa juur mittää
Juuno kyllä mää aattelin tuossa kaasutin teknologiassa vielä pysyä on siinä ruiskun rakentamisessa oma hommansa aina pitää sähköjä rakentaa ja imusarjaa vaihtaa ym...
Mutta tosiaan jos joku tietäisi noista alipaineista ja sähköistä tuohon korvaus kaasariin, että saako nuo sähöt repiä huisviteliin????
Kiitoksia taasen jo tässä vaiheessa.
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
Kannattaa heivata mäkeen koko kikkare kun ruisku palikat ei maksa juur mittää
Tuota noin Piertupurkin saa toimimaan kun purkaa atomeilksi, laittaa korjaussarjan, opettelee, purkaa uudelleen - voila toimii loistavasti mutta aikaa palaa!
Ruiskulla säästöä ainakin 0,2l/100km joten jos ajaa 15000km/v = +50€/v eli ainakin 80€ + oma työ kannattaa uhrata. Jos säästöä on 0,66l/100km - luvut sen mukaan!
- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Ok eli ei auta ku alkaa etsimään jostain korjaus/huoltosarja ja alkaa rassaamaan.
Pitää kuitenkin kattoa kun alkaa purkamaan että kuin väljä tuo jo on kun alkaa olee 400 000 lähellä mittarissa niin saako tuota enään korjattua
Ruiskuksi en ala rakentamaan vaikka varmaan kannattaisikin.:think:think
Mutta edelleen olen tuon korvaus kaasarin laitosta että mitä saa ratkoa poies noista sähkö härdelleistä ja alipaine hommista.
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
Ok eli laitetaan nyt tähänki kohti tämä vaikka varmasti on muuallaki:
Eli selvittelin asiaa niin tuohon korvaus kaasuttimeen ei tarvi noita sähköjä voi vaikka teipata ym koyttää vain pois tieltä. Ja vain osa alipaine letkuista tulee paikoilleen.
(korvaus kaasuttimen matkassa tulee kaavio mikä menee mihinkin ja kaikki tingentangelit että ei tarvi muokata kaikki passaa suoraan paikoilleen kaasuvaijerista lähtien)
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
Comment