Originally posted by Zetz
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by verava View Postmiten se asentotunnistin voisi vaikutta lattikkoonpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
Originally posted by Zetz View PostSen takia kun moottori ei väännä tarpeeksi isommalla vaihteella että jaksaisi pitää vaihdetta päällä vaan vaihtaa sen takia pienempää vaihdetta... vaihda vaan se nokka akselin anturi ja huomaa ero. Osta uusi alkuperäinen niim toimii varmastiLast edited by verava; 03-11-2014, 20:06.
Comment
-
Originally posted by verava View Postmiten se -1 käyntihäiriö
esiintyy pikku pakkasilla nykii ja tempuilee lootan kanssa kilpaa bmw525ia
Tuolla taustatiedolla mitä olet antanut ei voi tietää miksi nykii.
Onneksi tosin sijaitset suomessa niin käy näyttämässä täällä niin voi tietää taas lisää.
Comment
-
Originally posted by Apexi123 View PostEi tullu aikasemmin vastausta!??! Mutta Tietääkö kukaan tai muistaako että onko 525 tds:än jakopään ylemmän ketjun kiristimessä yks jousi vai kaks jousta sisäkkäinE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Olisikos kenelläkään hyviä ideoita mistä mahtaa johtua m30b34 moottorin laiskuus?
Ongelma lähinnä on se että alle 3500rpm ei ole vetoja lähes laisinkaan ja n.5000rpm jälkeen puutuu taas täysin. Kierrosalueen keskivaiheilla tuntuu vetävän täysin normaalisti kuitenkin. Pienillä kierroksilla ja ihan tuolla kierros alueen loppuvaiheilla on myös jonkun verran rykimistä havaittavissa päivästä ja kuun asennosta riippuen. :think
Perus tarkastuksia ja osien vaihtoja tehty mm. Bensasuodatin uusittu, virranjakajan kannen ja pyöriän kunto tarkastettu, letkut tarkisteltu imuvuotojen osalta jne.
kellään ollut vastaavia luonnevikoja omassa maamoottorissa?
Comment
-
Originally posted by SanMiguel View PostOlisikos kenelläkään hyviä ideoita mistä mahtaa johtua m30b34 moottorin laiskuus?
Ongelma lähinnä on se että alle 3500rpm ei ole vetoja lähes laisinkaan ja n.5000rpm jälkeen puutuu taas täysin. Kierrosalueen keskivaiheilla tuntuu vetävän täysin normaalisti kuitenkin. Pienillä kierroksilla ja ihan tuolla kierros alueen loppuvaiheilla on myös jonkun verran rykimistä havaittavissa päivästä ja kuun asennosta riippuen. :think
Perus tarkastuksia ja osien vaihtoja tehty mm. Bensasuodatin uusittu, virranjakajan kannen ja pyöriän kunto tarkastettu, letkut tarkisteltu imuvuotojen osalta jne.
kellään ollut vastaavia luonnevikoja omassa maamoottorissa?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Mistähän johtuu kun tossa emännän e34 525i:ssä automaattilaatikko hetken odottaa ennenkuin kytkee D:en päälle, muut vaihteet kytkeytyvät välittömästi mutta D:lle laittaessa pieni viive ennenkuin töksähtää pykälä päälle.
5hp18 kait toi laatikko? -91 vuosimallia oleva peli
Comment
-
Elikkäs tänään kilahti omasta e34 535 automaatista perä aivan totaalisesti. Yritin etsiä Seinäjoen lähettyviltä uutta perää, tälläinen tuli vastaa ja kysymys kuuluu meneekö omaani?? Tämänhetkinen perä on typ 188 koska 6 poskilaakerin pultit.
Comment
Comment