Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Incarnated View Post
Comment
-
-
Originally posted by Jonte- View PostOisi suunnitelmissa verhoilla toukan kattoverhoilu mustalla kankaalla.
Tuli sitten sellainen mieleen, että saako nuo tuplakattoluukun verhoilut irti ilman itse kattoluukkun purkamista?
Jostain ulkomaan foorumilta jotain tälläistä luin, mutta oli vähän huonosti selvitetty, niin aatelin täältä kysästä asiasta.
To other who don't wanna remove the sunroof panels.
Taking them in and out are easy once you know where to unhook them and get them back in again. There is only two tabs/clips in front of the fron panel that holds the sunroof in, you need to open the front sunroof up completely to remove it, put in a screwdriver where the clip is going at the tab and just press it down on both sides while you slide the whole cover forwards, then it's just a matter of simply bending it out the top of the roof, it's very flexible so - no worries!
The rear roof is even easier imho. Two tabs on each side, front of it. press them down at the same time while moving it a little forward and then just simply slide it to the right of the car and it will come down by the left side and in your hands.
To put them back in is nothing more complicated than to just aim the tabs of the rear panel back in while doing the reverse of removal, can be a little tricky, but once you got it, next time will be taking you a minute to remove and put it back togheter again if you're in a hurry hehe..
Don't even need to mention how to put the front back in, as it's too easy, it just slides and then clicks into place on the tabs, no need to really allign anything, but all those sliding pieces on each side when you put it back togheter, but that's obvious.Sekundaa lähettiin hakemaan, mutta sutta tuppasi tulemaan.
Comment
-
-
Mistähän lähtisi hakemaan vikaa: avaat auton lukosta-> virrrat päälle ja sähkölasit ja kattoluukku toimii. Laitat virrat pois ja uudelleen päälle tai käynnistät ja kumpikaan ei skulaa. Myös keskuslukko toimii kun avaa, mutta jos käyttää virrat pällä tai auton käynnissä niin ei pelaa enään. Mahtaako vika olla jossai johtosarjassa, vai jossain ohjainlaitteessa vai missäMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostMistähän lähtisi hakemaan vikaa: avaat auton lukosta-> virrrat päälle ja sähkölasit ja kattoluukku toimii. Laitat virrat pois ja uudelleen päälle tai käynnistät ja kumpikaan ei skulaa. Myös keskuslukko toimii kun avaa, mutta jos käyttää virrat pällä tai auton käynnissä niin ei pelaa enään. Mahtaako vika olla jossai johtosarjassa, vai jossain ohjainlaitteessa vai missä
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Tarkennetaanpas. Nyt kun testailin niin vaikka käytti virtoja pois ja päälle nii kaikki toimi, myös keskuslukko. Mutta kun auton löi käyntiin, niin lasit ja kattoluukku katos kokonaan. Tosin takalasit ei näköjään toimi ollenkaan. Ja kun auton sammutti, niin ei toiminut keskuslukkokaan. Sähköpenkit kyllä toimii kokoajan, luulis että noita mukavuusjuttuja ohjais kaikkia sama laatikko? Ainakin laseja, luukkua ja penkkejä vai kuinka on? Ja takapenkin alle pikaseen kurkkasin, pääsulake lienee se, joka lähtee yhdestä plussa navan johosta? Se oli ainakin ehjä ja samoin kaksi maadoispaikkaa siellä oli jotka näytti hyviltä, molempiin meni ehkä kymmenkunta johtoa. Myöskään tuo kattoluukun napin pohjassa pitäminen ei auttanut. Ja sellainen vielä, että kun laittaa virrat päälle ja avaa kattoluukun siihen takapää ylös asentoon, niin sepä ei siitä menekkään kiinni ennen kuin käyttää virrat pois päältä ja takas päälle. Normi avausta en tajunnut kokeilla.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Kv1984 View PostItse asiassa tähän asti kaikkein pisimmän aikaa kesti startata eilen, kun pidin virtoja päällä autossa 15-20 min käynnistämättä, sammutin ja palasin about tunnin perästä uudelleen autolle, ja käynnistin. Lähti kyllä, mutta omituisen pitkän ajan päästä. Aluksi ajattelin, että akku olisi ottanut itseensä niin pitkästä ajasta kun pelkät virrat oli päällä, mutta ei se kuulostanut siltä. Startti pyöri kuitenkin ihan tehokkaasti.
Jos pumpusta on takaisku mennyt, tietääkö se uutta pumppua? Missä sijaitsee bensanpaineen säädin?
Comment
-
-
Originally posted by MPV View PostNo mitkäs noista on sitten sen laatuisia osia, ettei tarvi olla uudestaan vaihtamassa osia ennen seuraavaa katsastusta? Ainakin E46:sen tukivarsissa Meylet meni väljäksi alle vuodessa. E34:sen tukivarsissa Lemmyt on kestäneet ajaa vähintään neljännesmiljoonan.
Comment
-
-
Originally posted by Radon View PostOmat kokemukset kyllä vahvistaa tämän, ei kannata tarvikeosaa alle laittaa ei kestä ei meylet eikä mitkään muutkaan ole kestäneet. Lemförder tmv. alkuperäispalikkaa niin kestää vähän paremmin.
Kannattaa rasvata ne nivelet ni kestää vähän kauemmin, ovat alkujaan lähes kuivat.Last edited by TuohkaRacing; 27-06-2016, 14:32.e63 BMW m6 -07
e34 BMW 540ia -92
Comment
-
-
bmw
Moro. Mikähän vois olla 535 vikana ku starttaa ni lähtee kyllä käyntiin mutta samalla kuuluu kolahdus todennäkösesti starttimoottorista.. pari päivää teki sitä että aina ku oli lähössä käyntii ni kolahus kuulu ja starttaamine loppu ku seinää :think oisko starttimoottorissa/hiilissä vika?
Comment
-
-
Starttia vaihtoon vaan, itellä teki kerran samaa ja oli vanhassa startissa jo akselissa klappia, pendix palautti millon sattuu.. karkee kolina startatessa ja yleensä ekassa startissa just tökkäs ku seinää ja starttaus loppu siihen, tokalla sitten lähti yleensä.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
E34 täristelee jarruttaessa, etupäästä tulee, mielestäni oikealta puolelta.
Välyksiä haettu kissojen ja koirien kanssa, ei tunnu löytyvän (paljon uutta osaakin) levyt muutaman tuhannen ajetut ATE:n valmisteet jotka suorat.
Simpukassa pieni välys, mutta luulisi tuon aiheuttaessa tärinän tulevan rattiin? Nyt siis ei rattiin täristä, mutta muuten kyllä.
Aika nopealla aikataululla tuo vika ilmennyt, viimeisen 200km aikana. Kertokaahan viisaammat mistä seuraavaksi lähtisi syypäätä etsimään? :thinkF33 420i -15 Cabrio Alpinweiss III
L322 4.4TDV8 -11 SUV Barolo Black
E86 3.0si -06 Coupe Silbergrau
E39 B10 -02 Touring Titansilber
E39 D10 -01 Touring Oxfordgrün II
E46 318i -98 Sedan Farngrün
E30 320i -89 Cabrio Diamantschwarz
E30 318is -88 2D Sedan Alpinweiss II
Comment
-
-
Originally posted by AEP View PostE34 täristelee jarruttaessa, etupäästä tulee, mielestäni oikealta puolelta.
Välyksiä haettu kissojen ja koirien kanssa, ei tunnu löytyvän (paljon uutta osaakin) levyt muutaman tuhannen ajetut ATE:n valmisteet jotka suorat.
Simpukassa pieni välys, mutta luulisi tuon aiheuttaessa tärinän tulevan rattiin? Nyt siis ei rattiin täristä, mutta muuten kyllä.
Aika nopealla aikataululla tuo vika ilmennyt, viimeisen 200km aikana. Kertokaahan viisaammat mistä seuraavaksi lähtisi syypäätä etsimään? :think
Comment
-
Comment