Originally posted by zener
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
löytääkö joku osanumeron 525i -91, sähkölasien mikrokytkin etuoviin.. ma ie loudaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postlöytääkö joku osanumeron 525i -91, sähkölasien mikrokytkin etuoviin.. ma ie louda
Comment
-
-
Originally posted by 525 TD View Postsiksi kysyinkin , viimeisen 6 vuoden aikana olen vaihtanut 1 alatukivarren ja 1 reaktiotangon ja kun auto kulki edelleen suoraan en nähnyt suuntaukselle tarvetta , tosin myöhemmin raidetangon pallonivelen vaihdon jälkeen suuntauksessa piti käydä
peto2: http://www.realoem.com/bmw/showparts...=61&fg=35&hl=5Last edited by zener; 20-06-2010, 14:34.
Comment
-
-
Originally posted by 525 TD View PostF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postlöytääkö joku osanumeron 525i -91, sähkölasien mikrokytkin etuoviin.. ma ie louda
E:Hidas...
Comment
-
-
muotoillaas kysymys uudelleen, ne joilla on autossa m50 ja r134 ilmastointi, millaisella liitoksella putket tulevat kiinni kompuraan?
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Mikä muuten on E34:ssa sen puhallinnopeuskytkimen vaikutus sillä 0-1 välillä. Siinä ainakin itsellä sellanen reilun puolen kiekan säätöalue, jonka käytännön merkitystä en oo oikein hoksannu.BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01
Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Comment
-
-
Originally posted by ockelbo4500 View PostMikä muuten on E34:ssa sen puhallinnopeuskytkimen vaikutus sillä 0-1 välillä. Siinä ainakin itsellä sellanen reilun puolen kiekan säätöalue, jonka käytännön merkitystä en oo oikein hoksannu.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
e34 525 24v vm.07/1990
Perä alkanut ujeltaa. Ääni kuuluu perästä ja moottorijarrutuksessa tai veto päällä kovempana. Vapaalla tai kytkin pohjassa ei tahdo kuulla mitään ääntä.
Pyöränlaakerit ja peränlaakerit katsastettu, peräöljyt myös tarkastettu (että on vielä tallessa) Auton pohjasta päin katsottuna ei minkäänlaisia häiriöitä mistään.
Ilmeisesti siis perä vetelee viimesiään, eikö näin voisi analysoida ?
Joten minkälaiset perät tuohon käy tilalle? Oliko niissä jonkunlaisia kiinnitys eroja tietyissa vuosimalleissa tms. Koska jos tässä alkaa uutta käytettyä etsimään, olisi mukava tietää mikä varmasti mahtuu vanhan tilalle
EDIT: TYP188 ja joku toinen ilmeisesti jos oikein ymmärsin. 8 ja 6 pulttiset perät. Vielä kun tietäis, voiko pinionin laakerit itse vaihtaa mitenkä yksinkertaisesti?Last edited by Zippaaja; 23-06-2010, 21:40.Kovvoo hommoo
Comment
-
-
Viskokytkimet
Ymmärsinkö oikein, että näihin pieniin kuutosiin (M20 ja M50) sekä nelosiin käy sama tuulettimen viskokytkin?
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Mikähän kytkin tuohon 525tds:ään kannattaisi laittaa, kun on syöttöpotikka ja isompi turbo laitettu. Nykyinen on niin loppu että potikka päällä ei pidä enää 1 jälkeen, ja ilman syöttöjen lisäystä alkaa luistamaan 5 vaihteella 100-->. Onkohan tuohon olemassa halvalla mitään suoraan menevää ratkaisua, mikä myös pitäisi.
Comment
-
-
Originally posted by Zippaaja View Poste34 525 24v vm.07/1990
Perä alkanut ujeltaa. Ääni kuuluu perästä ja moottorijarrutuksessa tai veto päällä kovempana. Vapaalla tai kytkin pohjassa ei tahdo kuulla mitään ääntä.
Pyöränlaakerit ja peränlaakerit katsastettu, peräöljyt myös tarkastettu (että on vielä tallessa) Auton pohjasta päin katsottuna ei minkäänlaisia häiriöitä mistään.
Ilmeisesti siis perä vetelee viimesiään, eikö näin voisi analysoida ?
Joten minkälaiset perät tuohon käy tilalle? Oliko niissä jonkunlaisia kiinnitys eroja tietyissa vuosimalleissa tms. Koska jos tässä alkaa uutta käytettyä etsimään, olisi mukava tietää mikä varmasti mahtuu vanhan tilalle
EDIT: TYP188 ja joku toinen ilmeisesti jos oikein ymmärsin. 8 ja 6 pulttiset perät. Vielä kun tietäis, voiko pinionin laakerit itse vaihtaa mitenkä yksinkertaisesti?
Laakerithan saa kyllä vaihdettua mutta hankalin homma taitaa olla perän "shimmaaminen" eli hammaskosketuksen/välyksen säätäminen, jos ei shimmilevyjä löydy eikä muutenkaan ole noiden kanssa ollut tekemisissä. Voi olla myös että hampaat on ottaneet itseensä kun on päässeet heilumaan miten sattuu. Korjatkaa joku jos nyt olen ihan väärässä kun en itsekkään ole periä purkaillut vaikka omassani on myös laakerit olleet jo pidemmän aikaa loppu. Helpoin tosiaan on vaan laittaa ehjä kätetty tilalle.
Comment
-
Comment