Originally posted by murswin
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lukkopihdeillä putken mutterista kiinni, pidät mutteria paikallaan ja väännät koko työsylinteriä? Saat paremman otteen. Lämpöä voit koittaa tuohon vanhaan jos löytyy esim. pieni kaasupoltin, mutta älä polta koko autoa
Sitten kun saat vanhan sylinterin irti ja uuden tilalle niin ilmaaminen on näissä kovin v-mäistä. Haulla löytyy juttua, mutta yksinkertaisesti toinen etupyörä irti -> jarrusatulan ilmausruuvista letku kytkimen työsylinteriin (noin 1,5m letku joka sopii tiiviisti ilmausruuveihin). Ilmausruuvit auki ja jarrua pumppaamalla neste menee kytkimen työsylinteriin takaperin, eli ilmat poistuvatkin jarrunestesäiliön kautta. Säiliön kansi vähän auki, että ilma pääsee pois ja välillä kattella ettei ole koko konehuone jarrunestettä täynnä! [/QUOTE]
No täytyneen kokeilla tota konstia seuraavaks, joo kyl mä muutama jutu löysin tosta ilmaamisesta mut täytyis nyt vaa saada se sylinteri irti enste:think sit vois tota ilmausta alkaa miettii
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostVoihan sitä pääsylinteriä kokeilla elvyttää pelkillä tiivisteillä. Ne ei montaa euroa maksa.Last edited by murswin; 23-07-2010, 12:43.
Comment
-
-
Originally posted by murswin View PostOnko kenelläkää edes koskaa menny tota pääsylinteriä?Ja onko kauheen vaihtaa pelkät tiivisteet ku tiivisteet maksais n.8€ ja jos jotain ohjeita sais ku yritin ettiä mutta ne mitä löysi ni ne sivut ei enää toiminu? Kytkintä ku painaa nii alussa on n.2-3cm välys sit tuntuu vastusta mut ei siltikään toimi??
Comment
-
-
Mitä kaikkea joutuu purkamaan e34:sta että hattuhyllyn saa irti. Helteillä joku on ruvennut pitämään siellä sisällä ihmeellistä nitinää satunnaisesti.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
Comment
-
-
Originally posted by Yltti View PostMitä kaikkea joutuu purkamaan e34:sta että hattuhyllyn saa irti. Helteillä joku on ruvennut pitämään siellä sisällä ihmeellistä nitinää satunnaisesti.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostTietäisköhän joku, että onko näissä sähkösäätöisissä rattipylväissä oikeasti erilainen virtalukon pohja kuin tavallisessa? Numero on kyllä eri, mutta onkohan niissä todellisuudessa eroa? Tavallisen pohjan saanee varmaan hommattua jostain nopeammin, ei siinä muuta.
Luultavimmin pohja män sököks, avain kääntyy ihan normaalisti, virrat tulee ja starttiasentoonkin kääntyy kuten pitää, mutta ei vaan starttaa. Pikkasen se tossa männä viikolla varoitteli, pari kertaa starttasi vasta toisella kääntämisellä tai vähän viiveellä.
No, mutta vika ei ollutkaan siinä vaan se surkuhupaisa lukkopesän jatkeena oleva tappi on taas (kolmatta kertaa) poikki Tai ei ihan irtipoikki vaan edellinen korjaus on murtunut. N. 130 e maksaa uusi virtalukko, nyt joutuu jo harkitsemaan sitäkin, vaan meikäläisen tuurilla menee siitäkin se tappi poikki vuoden sisään...
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostNo, mutta vika ei ollutkaan siinä vaan se surkuhupaisa lukkopesän jatkeena oleva tappi on taas (kolmatta kertaa) poikki Tai ei ihan irtipoikki vaan edellinen korjaus on murtunut. N. 130 e maksaa uusi virtalukko, nyt joutuu jo harkitsemaan sitäkin, vaan meikäläisen tuurilla menee siitäkin se tappi poikki vuoden sisään...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by grandpa-look View PostTästä siis kyse: http://www.realoem.com/bmw/showparts...54&hg=21&fg=10
Lukkopihdeillä putken mutterista kiinni, pidät mutteria paikallaan ja väännät koko työsylinteriä? Saat paremman otteen. Lämpöä voit koittaa tuohon vanhaan jos löytyy esim. pieni kaasupoltin, mutta älä polta koko autoa
Sitten kun saat vanhan sylinterin irti ja uuden tilalle niin ilmaaminen on näissä kovin v-mäistä. Haulla löytyy juttua, mutta yksinkertaisesti toinen etupyörä irti -> jarrusatulan ilmausruuvista letku kytkimen työsylinteriin (noin 1,5m letku joka sopii tiiviisti ilmausruuveihin). Ilmausruuvit auki ja jarrua pumppaamalla neste menee kytkimen työsylinteriin takaperin, eli ilmat poistuvatkin jarrunestesäiliön kautta. Säiliön kansi vähän auki, että ilma pääsee pois ja välillä kattella ettei ole koko konehuone jarrunestettä täynnä!
Eikös tippakannulla + letku + pari klemmaria saisi tarpeeksi painetta?
Itsellä vaan toi kytkimen sylinterin vaihtourakka edessä.
Comment
-
-
Originally posted by Eku View PostSaako ton kytkinsylinterin ilmattua sellaisella jarrujen ilmaamiseen tarkoitetulla pumpulla mikä imee ne ilmat pois sieltä vai täytyykö sinne painetta pistää aina??
Eikös tippakannulla + letku + pari klemmaria saisi tarpeeksi painetta?
Itsellä vaan toi kytkimen sylinterin vaihtourakka edessä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Eku View PostSaako ton kytkinsylinterin ilmattua sellaisella jarrujen ilmaamiseen tarkoitetulla pumpulla mikä imee ne ilmat pois sieltä vai täytyykö sinne painetta pistää aina??
Eikös tippakannulla + letku + pari klemmaria saisi tarpeeksi painetta?
Itsellä vaan toi kytkimen sylinterin vaihtourakka edessä.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Comment