Lukkopihdeillä putken mutterista kiinni, pidät mutteria paikallaan ja väännät koko työsylinteriä? Saat paremman otteen. Lämpöä voit koittaa tuohon vanhaan jos löytyy esim. pieni kaasupoltin, mutta älä polta koko autoa
Sitten kun saat vanhan sylinterin irti ja uuden tilalle niin ilmaaminen on näissä kovin v-mäistä. Haulla löytyy juttua, mutta yksinkertaisesti toinen etupyörä irti -> jarrusatulan ilmausruuvista letku kytkimen työsylinteriin (noin 1,5m letku joka sopii tiiviisti ilmausruuveihin). Ilmausruuvit auki ja jarrua pumppaamalla neste menee kytkimen työsylinteriin takaperin, eli ilmat poistuvatkin jarrunestesäiliön kautta. Säiliön kansi vähän auki, että ilma pääsee pois ja välillä kattella ettei ole koko konehuone jarrunestettä täynnä! [/QUOTE]
No täytyneen kokeilla tota konstia seuraavaks, joo kyl mä muutama jutu löysin tosta ilmaamisesta mut täytyis nyt vaa saada se sylinteri irti enste:think sit vois tota ilmausta alkaa miettii
Tuli vaihettua se työsylinteri vihdoin mut eipäs ollu siinä vika :( elikkäs täytyy kai sit viel vaihtaa se pääsylinteri josko siinä ois vika mutta bemmi ei nyt kulje pitkää aikaa parkkipaikalta mihinkää ku rahat ihan finaalis...
lämpömittari näyttää puoltaväliä kokoajan.. virrat kun ottaa pois niin heittää nollille.. siltä osin toimii oikein.. anturi kaputt? ja autona turbokiisseli.. niin ja vaikka isorauta moottori onkin niin eise 16tunnin seisomisen jälkeen vielä pidä lämpöjä puolessa välissä..:think
Voihan sitä pääsylinteriä kokeilla elvyttää pelkillä tiivisteillä. Ne ei montaa euroa maksa.
Onko kenelläkää edes koskaa menny tota pääsylinteriä?Ja onko kauheen vaihtaa pelkät tiivisteet ku tiivisteet maksais n.8€ ja jos jotain ohjeita sais ku yritin ettiä mutta ne mitä löysi ni ne sivut ei enää toiminu? Kytkintä ku painaa nii alussa on n.2-3cm välys sit tuntuu vastusta mut ei siltikään toimi??
Onko kenelläkää edes koskaa menny tota pääsylinteriä?Ja onko kauheen vaihtaa pelkät tiivisteet ku tiivisteet maksais n.8€ ja jos jotain ohjeita sais ku yritin ettiä mutta ne mitä löysi ni ne sivut ei enää toiminu? Kytkintä ku painaa nii alussa on n.2-3cm välys sit tuntuu vastusta mut ei siltikään toimi??
joskus asiakkaan autoon muistaakseni vaihdettu.. saitko ilmat pois? joskus vähän kepulia ilmailla noita kytkimiä..
Mitä kaikkea joutuu purkamaan e34:sta että hattuhyllyn saa irti. Helteillä joku on ruvennut pitämään siellä sisällä ihmeellistä nitinää satunnaisesti.
1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS F10 525d Xdrive comfort sitte Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin. www.rotator.fi
Tietäisköhän joku, että onko näissä sähkösäätöisissä rattipylväissä oikeasti erilainen virtalukon pohja kuin tavallisessa? Numero on kyllä eri, mutta onkohan niissä todellisuudessa eroa? Tavallisen pohjan saanee varmaan hommattua jostain nopeammin, ei siinä muuta.
Luultavimmin pohja män sököks, avain kääntyy ihan normaalisti, virrat tulee ja starttiasentoonkin kääntyy kuten pitää, mutta ei vaan starttaa. Pikkasen se tossa männä viikolla varoitteli, pari kertaa starttasi vasta toisella kääntämisellä tai vähän viiveellä.
Itse itselleni kommentoiden... Lukon pohjien sopivuudesta ei muuta tietoa, kuin se että Varaosamaailmasta saatava pohja ei ole sinne päinkään vaikka niiden kataloogit näyttää muuta.
No, mutta vika ei ollutkaan siinä vaan se surkuhupaisa lukkopesän jatkeena oleva tappi on taas (kolmatta kertaa) poikki Tai ei ihan irtipoikki vaan edellinen korjaus on murtunut. N. 130 e maksaa uusi virtalukko, nyt joutuu jo harkitsemaan sitäkin, vaan meikäläisen tuurilla menee siitäkin se tappi poikki vuoden sisään...
No, mutta vika ei ollutkaan siinä vaan se surkuhupaisa lukkopesän jatkeena oleva tappi on taas (kolmatta kertaa) poikki Tai ei ihan irtipoikki vaan edellinen korjaus on murtunut. N. 130 e maksaa uusi virtalukko, nyt joutuu jo harkitsemaan sitäkin, vaan meikäläisen tuurilla menee siitäkin se tappi poikki vuoden sisään...
Kannattaisko miettiä löytyykö vika jostain muualta kuin tapista? Jokuhan sitä katkoo...
Lukkopihdeillä putken mutterista kiinni, pidät mutteria paikallaan ja väännät koko työsylinteriä? Saat paremman otteen. Lämpöä voit koittaa tuohon vanhaan jos löytyy esim. pieni kaasupoltin, mutta älä polta koko autoa
Sitten kun saat vanhan sylinterin irti ja uuden tilalle niin ilmaaminen on näissä kovin v-mäistä. Haulla löytyy juttua, mutta yksinkertaisesti toinen etupyörä irti -> jarrusatulan ilmausruuvista letku kytkimen työsylinteriin (noin 1,5m letku joka sopii tiiviisti ilmausruuveihin). Ilmausruuvit auki ja jarrua pumppaamalla neste menee kytkimen työsylinteriin takaperin, eli ilmat poistuvatkin jarrunestesäiliön kautta. Säiliön kansi vähän auki, että ilma pääsee pois ja välillä kattella ettei ole koko konehuone jarrunestettä täynnä!
Saako ton kytkinsylinterin ilmattua sellaisella jarrujen ilmaamiseen tarkoitetulla pumpulla mikä imee ne ilmat pois sieltä vai täytyykö sinne painetta pistää aina??
Eikös tippakannulla + letku + pari klemmaria saisi tarpeeksi painetta?
Itsellä vaan toi kytkimen sylinterin vaihtourakka edessä.
Saako ton kytkinsylinterin ilmattua sellaisella jarrujen ilmaamiseen tarkoitetulla pumpulla mikä imee ne ilmat pois sieltä vai täytyykö sinne painetta pistää aina??
Eikös tippakannulla + letku + pari klemmaria saisi tarpeeksi painetta?
Itsellä vaan toi kytkimen sylinterin vaihtourakka edessä.
Pari kytkintä oon ilmannu paremman puutteessa isolla injektioruiskulla, ihan ongelmitta onnistui.
Saako ton kytkinsylinterin ilmattua sellaisella jarrujen ilmaamiseen tarkoitetulla pumpulla mikä imee ne ilmat pois sieltä vai täytyykö sinne painetta pistää aina??
Eikös tippakannulla + letku + pari klemmaria saisi tarpeeksi painetta?
Itsellä vaan toi kytkimen sylinterin vaihtourakka edessä.
Ei sun kytkintä tarvii ilmata sen jälkeen, et irrota mitään letkuja, vaan työsylinterin vaihdelaatikon kyljestä ja mitään nesteitä ei tule pihalle
Comment