Originally posted by Valtsude
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
-
-
Originally posted by Wgs View PostSieltähän se poksahtanut metalli löytyi! , Mutta on sen verran ihmeellisen näköinen tuo "sulake"-rasia että mistä mahtaisi uuden löytää?:think
Originally posted by Purtsi123 View PostOmassa on kiinni siinä pelkääjän puolen iskarin tolpassa vai mikskä sitä sanotaan. N.20cm akun plus johtoa kun seuraat.
Jos sen on joku oikonu suoralla johdolla.
Muuten vinkiksi päävirtasulakkeesta. Hinnaksi sanottiin marmorilla 9€. Ostin Opel-liikkeestä samoja sulakkeita 3kpl hintaan 60 senttiä. Jossain vanhassa Mantassa tai Rekordissa ollu samanlainen 80A pitkä alumiininen laattasulake.E39 ja E91
Comment
-
-
Mitenkäs tuon e34:sen vaihdekepin puslat + muut roippeet vaihdetaan? Tilasin schmiedmannilta setin http://suomi.schmiedmann.com/5_sarja...sivu1.htm#6661
(Gearshift bushes set
Tuote numero:GBE34)
Mites kannattaa purkaa tai huomioot otettavia juttuja? Yritin ettii netistä ja löysin jotakin ohjeita mut ei mitään kunnon kuvilla olevia :(
Nykyiset:
Opel Insignia OPC line sedan -15
e61 520D -08
Chevrolet Sportside -89 4,3L V6
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostMuuten vinkiksi päävirtasulakkeesta. Hinnaksi sanottiin marmorilla 9€. Ostin Opel-liikkeestä samoja sulakkeita 3kpl hintaan 60 senttiä. Jossain vanhassa Mantassa tai Rekordissa ollu samanlainen 80A pitkä alumiininen laattasulake.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostSamassa paikassa oli omassa M20:ssä. Toivotaan ettei ole pois napannu. Hyvä on olla, ettei pala koko auto.
Muuten vinkiksi päävirtasulakkeesta. Hinnaksi sanottiin marmorilla 9€. Ostin Opel-liikkeestä samoja sulakkeita 3kpl hintaan 60 senttiä. Jossain vanhassa Mantassa tai Rekordissa ollu samanlainen 80A pitkä alumiininen laattasulake.
Jos B20 olisi jonkin sortin poikkeus, anyone?
E: Löytyhän se! On kyllä jossain homemade-kötöstyksessä kiinni, pitänee uusia alkuperäistyylisellä ratkaisulla mahd. äkkiä.Last edited by Valtsude; 24-08-2010, 20:23.
Comment
-
-
Originally posted by awwwshit View PostMitenkäs tuon e34:sen vaihdekepin puslat + muut roippeet vaihdetaan? Tilasin schmiedmannilta setin http://suomi.schmiedmann.com/5_sarja...sivu1.htm#6661
(Gearshift bushes set
Tuote numero:GBE34)
Mites kannattaa purkaa tai huomioot otettavia juttuja? Yritin ettii netistä ja löysin jotakin ohjeita mut ei mitään kunnon kuvilla olevia :(
Comment
-
-
Originally posted by Zeter View Postminkä kokoset on E34'sen vakiokajareitten reijät? söörtsillä en löytyny liekö laiskuutta vai mitä mutta jos joku voisi valaista? :think
Comment
-
-
Originally posted by Zeter View Postminkä kokoset on E34'sen vakiokajareitten reijät? söörtsillä en löytyny liekö laiskuutta vai mitä mutta jos joku voisi valaista? :thinkJoensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
-
Olisiko tietoa käykö eri ikäluokan m30b34 koneiden öljysuodattimen jalan takaiskuventtiilin osat ristiin? Kysäisin kyllä samaa jo e28 ketjussa, mutta kysytään nyt tältäkin puolelta. Olisi tarjolla -91 535:n ylöspäin oleva jalka ja oman 635:n jalka on alaspäin. Arvelin, jos olisi vaihtanut vain takaiskun osat, mutta ei viittis kokeilun vuoksikaan ostaa.
Comment
-
-
Ostin itselleni talviautoksi E34 525iA -89 M20B25:n muuten tuntuu pelaavan ihan ok, mutta nakuttaa aivan järjettömästi.
Edellinen omistaja oli käynyt säädättämässä venttiilien välyksiä niin korjaaja oli sanonut, että nokka on jo niin kulunut, että säätöhommilla sitä ei kuriin saa.
Eli nyt on nokka-akselin metsästys meneillään, samallahan on viisasta vaihtaa muutkin kuluneet osat.
Tuolla Saksanmaalla ebayssa näyttäisi osat olevan hieman halvempia kuin täällä pohjolassa, mutta sanokaapas viisaammat tekeekö esim tuolla linkin paketilla mitään? Klick klick vai mimmosta nokkaa autoon kannattaisi lähteä ostelemaan :think
kesäauto: E30 325i M Tech 1, talviauto: E34 525iX -92
ex E34 525iA -89,ex E30 320i -87 PreFacelift - projekti, ex E30 316 -87 M10B18 + MegaSquirt ,ex E30 316 -85 traktori, + 10 muuta ex riisikippoa/kulkinetta..
Comment
-
-
Kumpi ja kampi, Behrin manuaali-ilmastoinnillinen kyseessä, kaksi moottoria vasemmalla, yksi oikealla, oikealla oleva on dash vent mixing, mutta kumpi vasemmalla olevista on footwell ja kumpi toinen, tulipellin vai penkin puoleinen?
Edit: footwell on lähempänä tulipeltiä, mutta uusi kysymys, mikä tuo footwell moottori on, ja mikä sitä ohjaa?Last edited by Incarnated; 25-08-2010, 18:12.
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by nipery View PostOstin itselleni talviautoksi E34 525iA -89 M20B25:n muuten tuntuu pelaavan ihan ok, mutta nakuttaa aivan järjettömästi.
Edellinen omistaja oli käynyt säädättämässä venttiilien välyksiä niin korjaaja oli sanonut, että nokka on jo niin kulunut, että säätöhommilla sitä ei kuriin saa.
Eli nyt on nokka-akselin metsästys meneillään, samallahan on viisasta vaihtaa muutkin kuluneet osat.
Tuolla Saksanmaalla ebayssa näyttäisi osat olevan hieman halvempia kuin täällä pohjolassa, mutta sanokaapas viisaammat tekeekö esim tuolla linkin paketilla mitään? Klick klick vai mimmosta nokkaa autoon kannattaisi lähteä ostelemaan :thinkE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Comment