Originally posted by KanaDimmy
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Harri G View PostMakuasia, tarvikekin voi toimia pitkän aikaa, tai sitten ei. Bilstein sprint on 145 euroo kappale kl:ssä, jos tuo motonetin vaimennin 49 euroo, niin en minä pitkään arpois. Tai laitat vaikka sen TRW-vaimentimen jos sen on olevinaan laadukkaampi. Ja molemmat laitat kerralla.e34 525ia -93
Comment
-
-
Originally posted by Valtsude View PostAlemmat lähtee ihan nostamalla ja vetämällä sivuun. Ylemmät oon aluks kammennu varovasti irti edestä päin A-pilarin matkalta ja vetänyt lopuksi katon rajassa kulkevan pätkän eteenpäin irti. C-pilarin listaa ei kai voi kuin kammeta irti, niissä kun on samantyyppiset painettavat kiinnikkeet kuin kylkilistoissa. Varoituksena vaan, että pakkasilla ei tahdo kiinnitysklipsit pysyä ehjänä irrottaessa, kannattaa siirtää auto johonkin lämpimään tätä tehdessä.
En mä perkele saa noita irti tolleen.. Viitti väkivaltaakaan käyttää, huonoja kokemuksia.
Comment
-
-
Originally posted by vierailija View PostOnkos kellään tietoa kuinka pääsisin helpoiten käsiksi automaatti-ilmastoinnilla varusetetun kulkineen oikean puolen kylmä-kuuma -läpälle? Läppähän näkyy kun kojalaudan ison suulakkeen irrottaa. En sitten tiedä onko moottori sökö vai säätötanko irronnut paikalataan. Alempi läppä on kutenkin "tunnoton", ylempi liikkuu kyllä kun lämmöntäätöpotikkaa kääntelee. Se läppä, jonka "takaa" tulee ulkoilma/kylmä ilma ei liiku. Sitä pystyy esim pitkällä tikulla liikuttamaan jolloin oikealle puolella saa puhaltamaan myös viileää. Nyt tilanen on se, että oikealle puolelle puhaltaa ainoastaan lämmintä ilmaa...
Tämä vika on nyt korjattu, oikean puolen kylmä-kuuman säätöläpän akseli oli irronnut paikaltaan, nyt toimii taas!
Comment
-
-
Originally posted by KanaDimmy View PostApukuskin puolen takaiskarin suunnalta kuuluu kitinää(on kuullut jo jonkun aikaan, nyt vain pahenee) näyttäisi olevan vähän enemmän tontissa kun kuskinpuoli.
Elikkäs minkälaiset takaiskarit hommaan? Kestääkö noi motonetin iskarit vuotta kauempaa? Luultavasti vaihtoon sitten molemmat heti kerralla vai?
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=34-1081E61 535 tiisseli M-sport -06
E36 325i coupe -93
+paljon muita merkkejä...
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmiten E34 touringin takalasin kuuluisi käyttäytyä?
jos sen aukaisee, kuuluisiko sen pompata
pystyyn tai edes pysyä ylhäällä?
mihin sinne tulee joku pumppu mikä
pitäisi sen pystyssä?
Pumput vaihtoon
Comment
-
-
Töistä tullessa polkasin rajummin kaasua ja kierrokset kävi lähellä 5000, sen jälkeen hävis tehot ja mieletön pätkiminen, jos halus kiihdyttää, piti taas pumpata kaasua. Annoin periksi ja ajoin suoraan Wetterille, otettiin vikakoodit ja nollattiin, vaihdettiin valmiiksi ostettu lambda mykän tilalle, herkisteltiin lisää etc etc ja otettiin vikakoodit uudestaan = ei koodeja.
Katottiin päästöt kun niistä juuri pomppas katsastus. Kun ennen oli CO-arvo kierroksilla koholla, niin nyt oli HC 3-4 kertaa yli sallitun ja happikin yli rajojen (en muista kuinka paljon) ja sitä myöten lambda-arvotkin sekasin.
Tähän mennessä tehtyä: IMM, tulpat, lambda ja venakopan tiiviste vaihdettu, uusia puolia kokeiltu, imuletkut syynätty moneen otteeseen, tyhjäkäyntiventtiili puhdistettu ja rasvattu.
Epäili huoltomies (tuttu kaveri) että joku venttiili falskaa tai sitte tyhjäkäyntiventtiili on niin sökö ettei pelkkä puhdistus auta. Mitäpä tähän sanoo foorumin väki?
Lähin sitte ajelemaan kotio ja kämpän pihassa edelleen hummas kierrokset ja koko auto hieman tärisi. Korkkasin saman tien kaljan ku sisälle pääsin. Ei tässä muuten mitään, ainahan autot huoltoa tarttee mutta maanantaina pitäs viimestään viedä päästölappu, muuten menee ajokieltoon ja joka päivä kuitenkin pitäs 80 km työajoa ajella. Stressiä pukkaa....Last edited by Roisto; 09-03-2011, 17:32.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Ilmamassamittari, lambda-anturi ja kaasuläpän asentotunnistin. Johtuu mahdollisesti siitä ku noita on revitty irti auton ollessa käynnissä
Siis lambda uus, IMM uus, kaasuläpän anturista mittas sähköt ja toimii.
Ja näköjään oli vielä CO koholla ku tarkemmin lappua kattelin.
Eikös ICV:kin jonku vikakoodin antas jos se olisi sökö sähköpuolelta? Hyvin siellä osat liikku ku puhdistin sen.
Ja vielä edittiä: yhellä tutulla ei kuulemma antanu vikakoodia nokka-akselin anturista koska oli tarvike.. Samoja oireita tuon tyhjäkäynnin kans ku mulla ja korjaantu tuon anturan vaihtamisella.Last edited by Roisto; 09-03-2011, 18:08.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by nnurmi View Post
auton luona missä kummassa se pumppu on, mutta
se onkin tuolla piilossa..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by rectum View PostIskarin yläpää sorsana??
Tuleepahan taas yhdestä asiasta vähän viisaammaksie34 525ia -93
Comment
-
Comment