Originally posted by BBBimmer
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hmm taidat samaa autoa himoita kuin minä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
tyhmä kysymys.
Jos vaihdan paksin lukkopesän toisesta keskuslukollisesta autosta niin toimiiko se keskuslukon mukana tässäkin? Tarviiko muuta vaihtaa, kesk. lukon moottoreita tai mitään..?
Avainhan ei tietenkään sovi ellei siihen toiseen ole avainta mukana.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
Eikai noissa E34:ssa oikeen muu vituta ku ruoste. Nuo yllämainitut jutut on semmosia etten kyllä niiden takia jättäs ostamatta, kun on käytännössä jossain vaiheessa kuitenkin tehtävä.
Laatikon toiminta lienee olennaisempaa, varsinkin jos autolla on pyyntiä reilummin.
Comment
-
Originally posted by Jonee^^^^ View Postsaako tota nopeuden mukaan säätyvää juttua mistää pois päältä. aika häiritsevää varsinki ku alkaa leikkimää autolla ni menee radio isollee sit pienellee ja sit taas isollee
Saa sitä säätöä ainakin pienennettyä. Painamalla muutaman kerran siitä napista, josta saa säädettyä balanssia, bassoa yms, tulee valinta:"speed vol x".Originally posted by pheno View Postei saa muuten kuin katkaisemalla johdon
x voi olla 1-6 ja laittamalla sen ykköseksi, sen luulisi jo toimivan hieman paremmin. Mulla se on kolmosessa ja ei sen toimintaa käytännössä edes huomaa, niin hienovaraisesti se toimii.
Comment
-
Mites kun mulla on vaikkapa puhallin 3 asennossa ja lähden liikkeelle kylmällä autolla, niin tuntuu aika heikolta tuo puhallusteho. Kun autolla on ajanut tarpeeksi niin, että lämpömittari on puolessa välissä, niin samassa puhallin alkaa puhaltamaan kunnolla. "Aukeaa" ihan korvilla kuultavasti tuo puhaltaminen täysin lämpimällä autolla.
Onko tuo normaalia e34:lle vai onko siellä termarissa jotakin häikkää? En ole aiemmin asiaa mitenkään noteerannut, kuin vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun sitä puhallustehoa on kaivannut.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
Olisiko etuvastuksessa tai puhaltimessa vikaa. Termostaatti ei liity asiaan.Originally posted by arpuC View PostMites kun mulla on vaikkapa puhallin 3 asennossa ja lähden liikkeelle kylmällä autolla, niin tuntuu aika heikolta tuo puhallusteho. Kun autolla on ajanut tarpeeksi niin, että lämpömittari on puolessa välissä, niin samassa puhallin alkaa puhaltamaan kunnolla. "Aukeaa" ihan korvilla kuultavasti tuo puhaltaminen täysin lämpimällä autolla.
Onko tuo normaalia e34:lle vai onko siellä termarissa jotakin häikkää? En ole aiemmin asiaa mitenkään noteerannut, kuin vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun sitä puhallustehoa on kaivannut.
Comment
-
molemmissa itellä olleista kolmenelosista on ollut tuollainen vika että kylmänä 2 ja 3 asennot puhaltavat molemmat 2 nopeudella ja sitten jossain vaiheessa alkaa kolmosasentokin toimimaan oikein.. ilmeisemmin siilivika :thinkOriginally posted by arpuC View PostMites kun mulla on vaikkapa puhallin 3 asennossa ja lähden liikkeelle kylmällä autolla, niin tuntuu aika heikolta tuo puhallusteho. Kun autolla on ajanut tarpeeksi niin, että lämpömittari on puolessa välissä, niin samassa puhallin alkaa puhaltamaan kunnolla. "Aukeaa" ihan korvilla kuultavasti tuo puhaltaminen täysin lämpimällä autolla.
Onko tuo normaalia e34:lle vai onko siellä termarissa jotakin häikkää? En ole aiemmin asiaa mitenkään noteerannut, kuin vasta nyt kovemmilla pakkasilla, kun sitä puhallustehoa on kaivannut.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Juuri näin. Mulla näytti kolmosnopeus avautuvan heti, kun lämpömittari meni puoleen väliin.Originally posted by peto2 View Postmolemmissa itellä olleista kolmenelosista on ollut tuollainen vika että kylmänä 2 ja 3 asennot puhaltavat molemmat 2 nopeudella ja sitten jossain vaiheessa alkaa kolmosasentokin toimimaan oikein.. ilmeisemmin siilivika :thinkMiks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
Mutta eikö E34:ssa ole vastus eikä siili?Originally posted by peto2 View Postmolemmissa itellä olleista kolmenelosista on ollut tuollainen vika että kylmänä 2 ja 3 asennot puhaltavat molemmat 2 nopeudella ja sitten jossain vaiheessa alkaa kolmosasentokin toimimaan oikein.. ilmeisemmin siilivika :think
Ainakin 94:ssa se on puhaltimen kanavassa ja ihan perinteinen vastus.
Itsellä oli ottanut joskus lämmintä ja niittaus oli hieman väljistynyt. Aiheutti kummia puhallusnopeuden muutoksia.
Comment
-
Kyllä näin on. Säätövastus. Itsellä oli samaa ongelmaa, että 2 ja 3 asennot toimi kylmällä hieman rauhallisemmin. Lämpimänä normi. Taitaa olla enemmän ominaisuus kuin vikaOriginally posted by Muurahainen View PostMutta eikö E34:ssa ole vastus eikä siili?
Ainakin 94:ssa se on puhaltimen kanavassa ja ihan perinteinen vastus.
E39 ja E91
Comment
-
juuri näin kun manuaalimallista kyse automaatti versiossa miekkaOriginally posted by Muurahainen View PostMutta eikö E34:ssa ole vastus eikä siili?
Ainakin 94:ssa se on puhaltimen kanavassa ja ihan perinteinen vastus.
Itsellä oli ottanut joskus lämmintä ja niittaus oli hieman väljistynyt. Aiheutti kummia puhallusnopeuden muutoksia.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Tätä puhallin aihetta sivuten kysyn että miten E34:ssä tuon portaattoman tason kuuluisi pelata? Puhaltimen nopeus säätimessä kun siis on ensin se ns. portaaton säätö ja sen jälkeen vasta 123 ja 4 asennot
Mistäköhän tuohon alkais vikaa etsimään kun numero asennoissa pelaa mutta muuten ei puhalla vaikka olis aavistus ennen 1 asentoa säädetty. Eli tavallaan se portaaton säätö täysillä.
Vaikeasti näköjään selitetty.Alpina B10 3.3 Touring
Ex. 5xE30, 4xE34 1xE39
Comment
-
Millasia akkuja teillä on käytössä?
Näky olevan joku vartan akku, 12V/62Ah/280A.. Tuo käynnistysvirta vähän mietityttää.. Starttasi pitkään, mutta ei jaksanu lähtä käyntiin ja lopulta akku simahti. Tullut varmaan tiensä päähän. Joten akkukaupoille lähtö. Bosch, sznajder, exide?
Nojoo.. Jos sitä virtaa nyt piisais. Exide Premium *** 12V/77Ah/760A tuli hajettua Oulun akusta. Kustanti 110eLast edited by MattiH90; 16-01-2012, 18:11.BMW E34 520i M50B20 '91 -Purkutuomio
Comment
-
BMWfans:n mukaan m5:ssa on eri osanumero ohjaussimpukalle vrt muut e34 mallit. Onko m5:ssa nopeampi ohjaus? Montakohan ratin kierrosta menee m5:ssa, että renkaat ovat kääntyneet ääripäästä ääripäähän?
Kiitokset jo etukäteen vastauksista
e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
Comment