mulla on m50 ja -90 ja kuumalanka
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Minäkin voin olla väärässä mutta sittenpähän se tiedetään kun -518 loppuinen mittari tulee postissa, ellei joku viisaampi postaa ensin.
EDIT: ja vielä kaikenlisäks hidas.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Mitenhän saisi helpoiten tuon mankan toimimaan ilman, että tarvii aina laittaa erikseen napista päälle ja sammuttaa napista?
Alkuperäinen liitin näytti olevan ehjä, eli jos siihen hakisi motonetistä tai autoviihteeltä sopivan ISO-adapterin ja tökkisi mankalta liittimet kiinni, niin toimiiko normaalisti sitten virtalukolta, eli kun auton sammuttaa niin mankkakin sammuu? Nyt joku tolvana on tehny joka paikkaan karvaperseliitoksia ja sokeripalaliitoksia, onneksi kuitenkin säästetty tuo alkup. pistoke..
Akku on joka aamu ollut tyhjä sen verran, ettei ole jaksanut auto lähtä käyntiin ollenkaan, korkeintaan startti on naksahtanut, ei aina sitäkään. Voisko vika olla sitten tuossa? Jonku 15 erkkiähän se maksais se palikka sinne väliin niin sais ainakin ne sokeripalahelvetit poies sieltä.
Mankkana Alpine IDA-X311RR, eli joutuuko siitä sitten laittamaan pari johtoa ristiin vai? Oliko punainen ja keltainen yhteen..
No, sanokaa viisaammat ensin ennenku rupian tekemään mitään isompia kytkentöjä.BMW E34 520i M50B20 '91 -Purkutuomio
Comment
-
-
Originally posted by MattiH90 View PostMitenhän saisi helpoiten tuon mankan toimimaan ilman, että tarvii aina laittaa erikseen napista päälle ja sammuttaa napista?
Alkuperäinen liitin näytti olevan ehjä, eli jos siihen hakisi motonetistä tai autoviihteeltä sopivan ISO-adapterin ja tökkisi mankalta liittimet kiinni, niin toimiiko normaalisti sitten virtalukolta, eli kun auton sammuttaa niin mankkakin sammuu? Nyt joku tolvana on tehny joka paikkaan karvaperseliitoksia ja sokeripalaliitoksia, onneksi kuitenkin säästetty tuo alkup. pistoke..
Akku on joka aamu ollut tyhjä sen verran, ettei ole jaksanut auto lähtä käyntiin ollenkaan, korkeintaan startti on naksahtanut, ei aina sitäkään. Voisko vika olla sitten tuossa? Jonku 15 erkkiähän se maksais se palikka sinne väliin niin sais ainakin ne sokeripalahelvetit poies sieltä.
Mankkana Alpine IDA-X311RR, eli joutuuko siitä sitten laittamaan pari johtoa ristiin vai? Oliko punainen ja keltainen yhteen..
No, sanokaa viisaammat ensin ennenku rupian tekemään mitään isompia kytkentöjä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostVoihan sen herätteen etsiä muualtakin kuin orkkis piuhoista jos ne on silvottu jo pilalle. Ja kyllä voi johtua akun tyhjentyminen juuri siitä ettei mankka ole herätevirralla vaan jatkuvalla. Eli en suosittele yhdistämään punaista ja keltaista. Jatkuvalle jatkuva virta ja herätteelle heräte.BMW E34 520i M50B20 '91 -Purkutuomio
Comment
-
-
Originally posted by MattiH90 View PostKun nimenomaan se alkuperäinen pistoke on ehjä. Se vauvan nyrkin kokonen must palikka. Eli jos hajen nyt siihen uuden iso-johtosarjan ja tökin sen mankan perään niin pitäis toimia normaalilla tavalla, eli mankka sammuu virtalukolta..kokö?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by MattiH90 View PostKun nimenomaan se alkuperäinen pistoke on ehjä. Se vauvan nyrkin kokonen must palikka. Eli jos hajen nyt siihen uuden iso-johtosarjan ja tökin sen mankan perään niin pitäis toimia normaalilla tavalla, eli mankka sammuu virtalukolta..kokö?
Tosin Alpinen mankoissa tais olla siinä omassa johtosarjassa mahdollisuus laittaa keltainen ja punainen ristiin.nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto
Sotkamo connection
Comment
-
-
Originally posted by Bode86 View PostAinakin omassani toimii suoraan, kun oli alkuperäinen liitin ja sitten adapteri siitä ISO-liittimeksi. Saattaa olla, että ISO sarjasta joutuu vaihtamaan punaisen ja keltaisen keskenään, että toimii muisti oikein.
Tosin Alpinen mankoissa tais olla siinä omassa johtosarjassa mahdollisuus laittaa keltainen ja punainen ristiin.BMW E34 520i M50B20 '91 -Purkutuomio
Comment
-
-
Autona -95 525i. Ongelmana itsestään nousevat kierrokset. Eli kesken ajon auto nostaa kierroksia itsekseen ja esim. kaupungissa ajaminen on hankalaa, koska pysähtyessä valoihin ja vaihde vapaalla kone huutaa rajoittajalle. Tuossa aiemmin lämpimän talven aikana ei ongelmaa, mutta heti pakkasten saapuessa ongelma alkoi. Sama mysteeri ilmeni jo viime talvena kovien pakkasten aikaan, mutta silloin kierrokset eivät nousseet rajoittajalle saakka.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Camo View PostAutona -95 525i. Ongelmana itsestään nousevat kierrokset. Eli kesken ajon auto nostaa kierroksia itsekseen ja esim. kaupungissa ajaminen on hankalaa, koska pysähtyessä valoihin ja vaihde vapaalla kone huutaa rajoittajalle. Tuossa aiemmin lämpimän talven aikana ei ongelmaa, mutta heti pakkasten saapuessa ongelma alkoi. Sama mysteeri ilmeni jo viime talvena kovien pakkasten aikaan, mutta silloin kierrokset eivät nousseet rajoittajalle saakka.
Itte kurkkaisin ekana kaasuläppäkoteloon..BMW E34 520i M50B20 '91 -Purkutuomio
Comment
-
-
E34 525tds touring -94
Auto: E34 525tds touring -94, ja facelift jos tuolla jotain merkitystä.
Kysymys: Etenkin pakittaessa kuuluu ilmeisesti kuskinpuolelta takaa joku rutina pyörän kohdalta, välillä tuntus että jarrua painaessa hieman kovempi ääni. Muuten ei kyllä jarrut laahaa yms. Eli voiko kuulua jarruista tai jousesta? Sudittaessa, linkussa ja normi ajossa ei kuulu mitään ylimääräistä. Jarrupalaakin näyttäs olevan jäljellä ainakin ulkopuolelta katsottuna. Auton vasta tänään ostin, niin en suurempaa tuttavuutta ole vielä tehnyt.Last edited by Henri E28; 10-01-2012, 21:35.
Comment
-
-
Originally posted by Henri E28 View PostAuto: E34 525tds touring -94, ja facelift jos tuolla jotain merkitystä.
Kysymys: Etenkin pakittaessa kuuluu ilmeisesti kuskinpuolelta joku rutina pyörän kohdalta, välillä tuntus että jarrua painaessa hieman kovempi ääni. Muuten ei kyllä jarrut laahaa yms. Eli voiko kuulua jarruista tai jousesta? Sudittaessa, linkussa ja normi ajossa ei kuulu mitään ylimääräistä. Jarrupalaakin näyttäs olevan jäljellä ainakin ulkopuolelta katsottuna. Auton vasta tänään ostin, niin en suurempaa tuttavuutta ole vielä tehnyt.
Comment
-
Comment