Originally posted by tompson82
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by tompson82 View PostEli pitäsköhän ton ilmastoinnin kytkimen jäädä pohjaan kun sen painaa päälle? Auto on ollu mulla vasta hetken eli en tiedä miten napin pitäs käyttäytyä. nappia kun painaa niin kompura pyörähtää mutta ei jää päälle.Originally posted by baijeri88 View Postei kuulu jäädä.. oiskohan aineet vähissä?
Ainakin joihinkin nappeihin hytissä tuo täsmäsi kuten penkinlämppärin säätimiin. Sitä en muista tarkalleen missä vuosimalleissa se vaihtui. Mutta vahvasti ajatellen 90-91 taitteessa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostEnpäs aivan sata varmaksi enää muista mutta mielestäni semmonen tuntuma että "vanhemmissa" nappi jää pohjaan/ylös kun taas "uudemmissa" se on vain painonappi jota klikataan ja nappiin syttyy valo sen merkiksi onko päällä vai ei.
.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjep. vanhemmissa nappulat jäävät pohjaan ja uudemmissa pelkkä painonappi.. omia kokemuksia -91, nappi jää pohjaan ja -94 mikrokytkinLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJa jos on IHKA, niin nappi jää pohjaan.
Ja sama homma siinä aiemmassa -90 535 ja kaverin -91 vastaavassa. Molemmissa manuaalinen ilmastointi. Mielestäni itselläni jäi nappi pohjaan mutta kaverilla ei ja sillä oli se valo siinä napissa.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjep. vanhemmissa nappulat jäävät pohjaan ja uudemmissa pelkkä painonappi.. omia kokemuksia -91, nappi jää pohjaan ja -94 mikrokytkin
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJa jos on IHKA, niin nappi jää pohjaan.
Mikähän mahtaa olla tuo IHKA??? Auto on -95 520i touring. Nappuloita kun tutkin niin ylimmäisessä (takalasin lämppäri) syttyy valo ja on se ainut "läpinäkyvä", ilmastoinnin ja sisäkierron nappulat on täysin tummia missä en usko lamppua olevan. Ja sisäkierron nappula jää ainakin pohjaan.
No niin, sillä aikaa kun tätä rustailin niin olikin tullut jo IHKA kysymykseen selvennys.Last edited by tompson82; 18-06-2012, 20:34.
Comment
-
-
Onko muilla ollut ongelmia takaiskarien irroituksessa?
Ei ollu aiva yläpää irti, alapään pultti irti ja POP! iskari pois...
lekaa,talttaa,paljon paljon lekaa...no success
rälläkkää med katkaisulaikka, lekaa lekaa, kaasupoltin...success!
en tiedä sitte millä vitulla saa iskarin ehjänä pois vai onko noin maailman kuuluisat FK iskarit vaan poikkeus tapauksia
Meni siinä uuden asennuksen yhteydessä yläpäänlaakerin pinnapulttiki poikki, ei muutaku huomenna motonetistä hakia uus ja uudestaan asentelemaane34 525ia -93
Comment
-
-
Originally posted by KanaDimmy View PostOnko muilla ollut ongelmia takaiskarien irroituksessa?
Ei ollu aiva yläpää irti, alapään pultti irti ja POP! iskari pois...
lekaa,talttaa,paljon paljon lekaa...no success
rälläkkää med katkaisulaikka, lekaa lekaa, kaasupoltin...success!
en tiedä sitte millä vitulla saa iskarin ehjänä pois vai onko noin maailman kuuluisat FK iskarit vaan poikkeus tapauksia
Meni siinä uuden asennuksen yhteydessä yläpäänlaakerin pinnapulttiki poikki, ei muutaku huomenna motonetistä hakia uus ja uudestaan asentelemaan
Tosin et ole ainoa jolla iskarit jumiutunu alapäästä.sigpic
E34 530iA
Comment
-
-
Jou
Mistäs paikannan ilmastoinnin sulakkeen? ei ainakaan suomi-saksa google-translatella sulakerasian kansi kädessä ottanut löytyäkseen..:think
Eilettäin kävin täyttöhuollossa, kompura pyöri ja kaikki oli jeba. Nyt tilanne on toinen eikä kompuralle tule virtasta, vedin suoran johdon +-navalta kompuran töpseliin niin rupes taas rokkaamaan.. kovin on vaan räkäne patentti.
Autohan on e34 525tds -93 touring
Comment
-
-
Originally posted by skubbe View PostJou
Mistäs paikannan ilmastoinnin sulakkeen? ei ainakaan suomi-saksa google-translatella sulakerasian kansi kädessä ottanut löytyäkseen..:think
Eilettäin kävin täyttöhuollossa, kompura pyöri ja kaikki oli jeba. Nyt tilanne on toinen eikä kompuralle tule virtasta, vedin suoran johdon +-navalta kompuran töpseliin niin rupes taas rokkaamaan.. kovin on vaan räkäne patentti.
Autohan on e34 525tds -93 touring2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Kaikki sulakkeet on ehyet, virtaa ei tule. Onko se tuo rele tuola ohjainyksiköllä vai tuolla sulakerasiassa?
Napit mittailin ja totesin toimivaksi, samalla onnistuin rikkomaan tuon ohjauspaneelin kiinityshakasenkin..
Kohtuu rapiassa kunnossa näytti olevan tuo kompuralle syöttävä virtajohto, näppärästi ahtimen alla. Vaa tuskin se tuo nii kuumana käy että alakaa kupari sulaamaan ja sulakehan se käryää jos se onnistuu runkoon vastaamaan.Last edited by skubbe; 20-06-2012, 11:28.
Comment
-
Comment