Valojen korkeudensäätömoottorien liittimet irti taikka konkat väliin
ettei ois LKM tai CCM moduulissa juotos vikaa? tai jotain perävalojen poltin kannoissa hapettumaa? :think vittumainen vika ku ei saa ohitettua mitenkään.
mistäs kaikista autoista sopii perä suoraan tohon mun e34:seen? toihan on m20b25 koneella ja ilmeisesti perävälitys on 3.73 ja tarttis jotain pikkusen lyhkäsempää välitykseltään, noi tän hetkiset aavikkovälit lähinnä vaan vituttaa jotenka minkä perää nyt sit rupeen metsästämään ? lukkoon se kuitenkin sulatetaan loppujen lopuksi 8) sopiiko esim 520:sestä automaatista 4.44 välityksellinen perä suoraan ?
ettei ois LKM tai CCM moduulissa juotos vikaa? tai jotain perävalojen poltin kannoissa hapettumaa? :think vittumainen vika ku ei saa ohitettua mitenkään.
Koitappa nyt aluksi ottaa korkeudensäätömoottoreiden liittimet irti, saatat yllättyä
Eli E34 ajovalo ongelma seuraava, valittaa perävaloista, etuvaloista ja rekisteri kilven valoista ja jarruvaloista, ja kaikissa polttimot ehyenä onko valomoduuli mennyt rikki vai missä vika? voiko 55w normi halogeeni polttimot tehdä kyseistä ongelmaa? - välistä Ei mitään ongelmaa ja sitten yhtäkkiä pomppaa ja valittaa kaikista, oon valokatkaisimen vaihtanut ja yms muuta, ois kiva tietää missä vika mahtaa olla vai onko johtosarjassa häikkää.
Itsellä poistui LKM vaihdolla, kannattaa avata ja kurkata sisälle. Sähkökomponentti puhdistus spraytä vaan liitoksiin samalla
Mikähän olis kun takapyörän paikkeilta rohisee ajossa. Uudet jarrupalat, käsijarrupalat, iskarin yläpäät, iskarit ja jouset vaihdeltu. Ääni alkoi ennen noiden vaihtoa. Ei se varmaan laakerikaan ole kun ei ainakaan sen tyyppistä ääntä pidä. Katsastus setäkään mitään asiasta maininnut
Nyt tarvis kiireesti apuja. Vesi kiertää tyhäkäynnillä hyvin, jokanen letku ja syyläri on lämmin, sisälle puhaltaa lämminta mutta sitten kun lähtee ajamaan niin alavesiletku ja syyläri menee kylmäksi ja sitte kun pysähtyy ja avaa paisarin korkin nii alavesiletku ja syyläri alkaa taas lämpenemään. Voisiko paisarin painekorkki olla sökönä? Termostaatti,vesipumppu ja syyläri vaihettu uusiin ja ilmattu lekan ohjeiden mukaan. Ja auto on 535 -90
Edit: Eli kun pysähtyy ja paisarinkorkki on kiinni niin alkaa alavesiletku ja syyläri taas lämpenemään.
Kellään mitään veikkauksia? Paisarinkorkki vaihdetttu eikä auttanut mitää. Painetta tuntuu keräävän suht reilusti ku avaa paisarinkorkin niin sihahtaa ku avais just ravistetun limsapullon.. Niin ja lämmöt pysyy siinä puolessa välissä.
Kellään mitään veikkauksia? Paisarinkorkki vaihdetttu eikä auttanut mitää. Painetta tuntuu keräävän suht reilusti ku avaa paisarinkorkin niin sihahtaa ku avais just ravistetun limsapullon.. Niin ja lämmöt pysyy siinä puolessa välissä.
Mikä tuossa siis on ongelma jos sisälle tulee koko ajan lämmintä? Eikö se oo ihan normaalia että ajossa ajoviima jäähdyttää. ja järjestelmässä kuuluukin olla painetta jonkinverran.
Onko niin, ettei tasonsäädön jouset sovi muitten iskareitten kanssa käytettäviksi?
Sopii. Mutta ovat löysemmät, eli madaltaa normi iskareilla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onki kyllä sen verta löysät että en laittas normi-iskareiden kans.
Huomasin
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onkohan tuossa pyyhkijän viiksessä vika, kun pyyhkijän nopeuksista vain 1 & 3 toimii? Sekä mitä laatikkoöljyä tuohon uppoaa, lootassa ei ainakaan näkynyt mitään tarraa. Autona siis e34 520i m50b20 -91 manuaali..
Comment