Mullakin vain yksi akku ja 140A laturi, uusi maksoi varaosaliikkeestä 245e.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Pikkusen toi e34 ahistaa. Eli nyt on kaikki airbagi hommat tehty ja muutenkin laillensa, äsken kävin vielä leimankin hakrmassa! Mutta autohan on 5hp18 automaatilla, eikä se oikeen pelaa. Eli homman nimi on se, että keppi on ihan normaalin tuntuinen kylmänä, mutta koneen lämmetessä vaihdekepistä tulee ihan älyttömän jäykkä. Niinhän siinä kävi että vaijerikin katkesi toistamiseen. Mikä sen voi aiheuttaa?
Muutenkin laatikosta paineet karanneet ja heittää välillä ns vapaalle, sitten nappaa vedon ja saattaa hiukan suttasta ja katkoa niskat. Tarvii kohta alkaa modaamaan manuaaliksi.-E34 525ia Touring
-E36 323ia Touring ///M
Comment
-
-
Originally posted by Jansu View PostPikkusen toi e34 ahistaa. Eli nyt on kaikki airbagi hommat tehty ja muutenkin laillensa, äsken kävin vielä leimankin hakrmassa! Mutta autohan on 5hp18 automaatilla, eikä se oikeen pelaa. Eli homman nimi on se, että keppi on ihan normaalin tuntuinen kylmänä, mutta koneen lämmetessä vaihdekepistä tulee ihan älyttömän jäykkä. Niinhän siinä kävi että vaijerikin katkesi toistamiseen. Mikä sen voi aiheuttaa?
Muutenkin laatikosta paineet karanneet ja heittää välillä ns vapaalle, sitten nappaa vedon ja saattaa hiukan suttasta ja katkoa niskat. Tarvii kohta alkaa modaamaan manuaaliksi.
Comment
-
-
"Bremsbeläge" näyttää ja huutaa aina käynnistäessa ja sammuttaessa.
Hassu juttu sinäänsä, nimittäin ennenkuin laitoin puuttuvat varoitinjohdot kiinni, ei valittanut tästä kertaakaan. Nyt kun uudet piuhat laitettu kiinni, niin valittaa asiasta joka kerta.
Etsiskelinkin jo aiheesta, löytäen resetointi-ohjeen (30 vai oliko se 45 sec virrat päällä ennen käynnistystä) joka ei auttanut aiheeseen.
Onko muuta tapaa nollata ko. ilmoitus?
Mistä kannattaisi vikaa lähteä hakemaan, täysin uudet johdot nyt ei kuitenkaan varmaan rikki ole...F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
-
Originally posted by EtuX View Postkuuluuko tyhjäkäyntimoottorin pitää ääntä virrat päällä? moottorina m20b20
Comment
-
-
Heitetääs tänne.. Toissapäivänä lakkasi mankasta ääni kuulumasta tykkänään. Auto 525tds, ja bavaria herkut eli Professional c soitin ja hifi loudspeaker system eli vahvistimen kautta ilm. kulkee nuo kajaripiuhat.
Nyt soittimena kuitenkin ollut alpine 9880r ja olen testannut että mankka toimii, eli irrallaan kun laittaa kajarin niin ääni kuuluu.
Mistä lähteä purkamaan tuota toimimattomuutta?
Vahvistimen sulakkeen katsoin. Kaikki liittimet kiinni, tietääkö joku että tuleeko jostain (piilo) sulakkeelta vielä virta tuolle vahvistimelle? Konehuoneen sulakeaskilta ei mitään ole palanut.-BMW E34 525TDS Touring islandgrün metallic
-BMW E34 535tic Brillantrot -89
-BMW E34 525TDS Brillantrot -92
-BMW E34 525TDS Vulkangrau -92
-BMW E34 535i Diamantschwarz Turbo -89
-BMW E21 315 Safaribeige -84
-BMW E12 518 Mintgrün?? -80
Ex:
-BMW E34 525TDSA Technoviolett Touring -96
-BMW E34 525ix -92
-BMW E34 525i M-Tech -91
-BMW E34 520i -90
Comment
-
-
Originally posted by Olpppae View PostJos auto on lähtenyt tehtaalta voimakkaamalla virtalähteellä niin onko laturi silloin 140a? Meinasin vaan että noita latureita ei varmaan saa muuta kun marmorilta...
Originally posted by Olpppae View PostKenelläkään mitää hyviä veikkauksia mikä voisi purkaa akkua kokoajan vaikka ei ole mitään virtoja päällä. valot radiot hälyt katsottu että ei ole päällä ja silti akku purkautuu kokoajan
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
-
Originally posted by M-Lead View PostKyllä, jos on kyseessä 571 Boosted power supply
Eipä sitä kannata lähteä veikkaamaan. Jos löytyy pihtivirtamittaria tai pätevä virtamittari niin ei muuta ku tutkailemaan ja irroittelemaan sulake kerrallaan mistä imasee virtaa. Itsellä samaa ongelmaa omassa E34:ssa, mutta en ole saannu aikaiseksi hankkia asiallista virtamittaria.
+kenkä irti akusta, mittari sarjaan ja sen jälkeen käyttää avaimesta virrat päällä ja odottelemaan lepotilaa. Sitten katsotaan mittarin näyttämät milliampeerit, jos siellä oikeasti joku sitä purkaa niin aletaan sulakkeita nappaamaan yksi kerrallaan pois.
Comment
-
Comment