Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • makkis
    BTCF Member
    • Feb 2005
    • 5152
    • Kouvola, Savisto

    Mullakin vain yksi akku ja 140A laturi, uusi maksoi varaosaliikkeestä 245e.
    Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
    Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
    Virallinen Xhp jälleenmyyjä

    Comment

    • Flanker35M
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2003
      • 790
      • Rovaniemi

      S!

      Jäänyt sellainen käsitys, että toista akkua EI ollut muulloin kuin tehdasasennetun Webaston yhteydessä. Omassa M5 on piuhat ja erotusreleet ym. takakontissa toiselle akulle 12V 25Ah. Ja on tehdasasennettu Webasto paikallaan.
      sigpic
      ~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~

      Comment

      • Jansu
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2006
        • 315
        • Pori

        Pikkusen toi e34 ahistaa. Eli nyt on kaikki airbagi hommat tehty ja muutenkin laillensa, äsken kävin vielä leimankin hakrmassa! Mutta autohan on 5hp18 automaatilla, eikä se oikeen pelaa. Eli homman nimi on se, että keppi on ihan normaalin tuntuinen kylmänä, mutta koneen lämmetessä vaihdekepistä tulee ihan älyttömän jäykkä. Niinhän siinä kävi että vaijerikin katkesi toistamiseen. Mikä sen voi aiheuttaa?

        Muutenkin laatikosta paineet karanneet ja heittää välillä ns vapaalle, sitten nappaa vedon ja saattaa hiukan suttasta ja katkoa niskat. Tarvii kohta alkaa modaamaan manuaaliksi.
        -E34 525ia Touring
        -E36 323ia Touring ///M

        Comment

        • Muurahainen
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 9194
          • Nurmijärvi

          Originally posted by Jansu View Post
          Pikkusen toi e34 ahistaa. Eli nyt on kaikki airbagi hommat tehty ja muutenkin laillensa, äsken kävin vielä leimankin hakrmassa! Mutta autohan on 5hp18 automaatilla, eikä se oikeen pelaa. Eli homman nimi on se, että keppi on ihan normaalin tuntuinen kylmänä, mutta koneen lämmetessä vaihdekepistä tulee ihan älyttömän jäykkä. Niinhän siinä kävi että vaijerikin katkesi toistamiseen. Mikä sen voi aiheuttaa?

          Muutenkin laatikosta paineet karanneet ja heittää välillä ns vapaalle, sitten nappaa vedon ja saattaa hiukan suttasta ja katkoa niskat. Tarvii kohta alkaa modaamaan manuaaliksi.
          Eihän se vaijeri kulje kovin läheltä pakoputkea?

          Comment

          • ccc
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 505
            • RHMK

            "Bremsbeläge" näyttää ja huutaa aina käynnistäessa ja sammuttaessa.
            Hassu juttu sinäänsä, nimittäin ennenkuin laitoin puuttuvat varoitinjohdot kiinni, ei valittanut tästä kertaakaan. Nyt kun uudet piuhat laitettu kiinni, niin valittaa asiasta joka kerta.

            Etsiskelinkin jo aiheesta, löytäen resetointi-ohjeen (30 vai oliko se 45 sec virrat päällä ennen käynnistystä) joka ei auttanut aiheeseen.

            Onko muuta tapaa nollata ko. ilmoitus?
            Mistä kannattaisi vikaa lähteä hakemaan, täysin uudet johdot nyt ei kuitenkaan varmaan rikki ole...
            F25 X3 setämies-edition
            E36 325 iA Cabriolet
            __________________
            Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)

            Comment

            • Jansu
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2006
              • 315
              • Pori

              Originally posted by Muurahainen View Post
              Eihän se vaijeri kulje kovin läheltä pakoputkea?
              Putki kulkee laatikon toisella puolella, eli ei siinä vika. Tosi ihmeellinen, kun kylmänä keppi toimii ihan normaalisti.
              -E34 525ia Touring
              -E36 323ia Touring ///M

              Comment

              • EtuX
                BTCF Member
                • Jun 2012
                • 112
                • Ilmajoki

                kuuluuko tyhjäkäyntimoottorin pitää ääntä virrat päällä? moottorina m20b20
                F11 530d individual Brewster Green
                -2016.

                E34 525i Turbo Touring Daytona Violet
                -1994.

                Ascona B M20 Powered
                -1978.

                Comment

                • Agee-
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2010
                  • 594
                  • Jns

                  Originally posted by 69hene View Post
                  ^ Löytyykö ystävällistä sähkökattoluukullisen e34:sen omistajaa? :think Tarviis tietää nuo värit ku alkaa käsi väsymään tuosta veivaamisesta..
                  Katon sulle noi systeemit huomiseks
                  VW T5 -08
                  XC70 -05
                  Superb -11

                  Comment

                  • zener
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 14446
                    • Oulu

                    Originally posted by EtuX View Post
                    kuuluuko tyhjäkäyntimoottorin pitää ääntä virrat päällä? moottorina m20b20
                    Kyllä.
                    E65 730dA '04 klick
                    F10 520dA '11 klick
                    E34 520iA (2.8l) '91 klick

                    Instagram


                    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                    Comment

                    • JGI112
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2007
                      • 194
                      • Se oikia HÄRMÄ (62300)

                      Heitetääs tänne.. Toissapäivänä lakkasi mankasta ääni kuulumasta tykkänään. Auto 525tds, ja bavaria herkut eli Professional c soitin ja hifi loudspeaker system eli vahvistimen kautta ilm. kulkee nuo kajaripiuhat.

                      Nyt soittimena kuitenkin ollut alpine 9880r ja olen testannut että mankka toimii, eli irrallaan kun laittaa kajarin niin ääni kuuluu.

                      Mistä lähteä purkamaan tuota toimimattomuutta?

                      Vahvistimen sulakkeen katsoin. Kaikki liittimet kiinni, tietääkö joku että tuleeko jostain (piilo) sulakkeelta vielä virta tuolle vahvistimelle? Konehuoneen sulakeaskilta ei mitään ole palanut.
                      -BMW E34 525TDS Touring islandgrün metallic
                      -BMW E34 535tic Brillantrot -89
                      -BMW E34 525TDS Brillantrot -92
                      -BMW E34 525TDS Vulkangrau -92
                      -BMW E34 535i Diamantschwarz Turbo -89
                      -BMW E21 315 Safaribeige -84
                      -BMW E12 518 Mintgrün?? -80

                      Ex:
                      -BMW E34 525TDSA Technoviolett Touring -96
                      -BMW E34 525ix -92
                      -BMW E34 525i M-Tech -91
                      -BMW E34 520i -90

                      Comment

                      • M-Lead
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2007
                        • 1500
                        • Oulu

                        Originally posted by Olpppae View Post
                        Jos auto on lähtenyt tehtaalta voimakkaamalla virtalähteellä niin onko laturi silloin 140a? Meinasin vaan että noita latureita ei varmaan saa muuta kun marmorilta...
                        Kyllä, jos on kyseessä 571 Boosted power supply

                        Originally posted by Olpppae View Post
                        Kenelläkään mitää hyviä veikkauksia mikä voisi purkaa akkua kokoajan vaikka ei ole mitään virtoja päällä. valot radiot hälyt katsottu että ei ole päällä ja silti akku purkautuu kokoajan
                        Eipä sitä kannata lähteä veikkaamaan. Jos löytyy pihtivirtamittaria tai pätevä virtamittari niin ei muuta ku tutkailemaan ja irroittelemaan sulake kerrallaan mistä imasee virtaa. Itsellä samaa ongelmaa omassa E34:ssa, mutta en ole saannu aikaiseksi hankkia asiallista virtamittaria.

                        Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut

                        Comment

                        • Micce///M
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2008
                          • 3552
                          • Hämeenlinna

                          Originally posted by M-Lead View Post
                          Kyllä, jos on kyseessä 571 Boosted power supply



                          Eipä sitä kannata lähteä veikkaamaan. Jos löytyy pihtivirtamittaria tai pätevä virtamittari niin ei muuta ku tutkailemaan ja irroittelemaan sulake kerrallaan mistä imasee virtaa. Itsellä samaa ongelmaa omassa E34:ssa, mutta en ole saannu aikaiseksi hankkia asiallista virtamittaria.
                          Ja asialliseksi virtamittariksi riittää huiman 5€ hintainen yleismittari.

                          +kenkä irti akusta, mittari sarjaan ja sen jälkeen käyttää avaimesta virrat päällä ja odottelemaan lepotilaa. Sitten katsotaan mittarin näyttämät milliampeerit, jos siellä oikeasti joku sitä purkaa niin aletaan sulakkeita nappaamaan yksi kerrallaan pois.

                          Comment

                          • EtuX
                            BTCF Member
                            • Jun 2012
                            • 112
                            • Ilmajoki

                            mitäs kaikkia tietoja siinä pienessä lätkässä on mikä on pultilla perässä kiinni?
                            F11 530d individual Brewster Green
                            -2016.

                            E34 525i Turbo Touring Daytona Violet
                            -1994.

                            Ascona B M20 Powered
                            -1978.

                            Comment

                            • Micce///M
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2008
                              • 3552
                              • Hämeenlinna

                              Originally posted by EtuX View Post
                              mitäs kaikkia tietoja siinä pienessä lätkässä on mikä on pultilla perässä kiinni?
                              Välitys ja mahdollinen S merkki (Lukkoyksikkö).

                              Comment

                              • Halmi
                                Bimmer Rookie
                                • Dec 2011
                                • 100
                                • Harola

                                Mikä väri noihin m-tech korisarjan puskureiden ja helmojen alaosiin virallisesti kuuluu kun yläosat ja korin väri on diamondswartch? Joku hopea mutta virallinen nimi?
                                E46 330da M-sport2 touring
                                E39 520i touring emännän käyttis
                                ex:E34 525i m20
                                ex:E34 540i M-sport Santorinblau

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎