Jos tuollaiseen 2002 vuoden E39:iin vaihtaa paremmin käteen sopivan M-ratin nykyisen 10-nappisen "ruorin" tilalle, niin mitä tuossa täytyy huomioida?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kepa View PostJos tuollaiseen 2002 vuoden E39:iin vaihtaa paremmin käteen sopivan M-ratin nykyisen 10-nappisen "ruorin" tilalle, niin mitä tuossa täytyy huomioida?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJos sinulla toimii sähköflekti jäähdyttimen edessä voit napata koko viskon vaikka poiskin. Ilmastoinnin käytölläkään et saa tuota keittämään.
Lapojen ei kuulu kääntyä missään yhteydessä, etenkään niin että ottavat kiinni tuulitunneliin, tarkista tukikumit. Voi muuten olla että pääset vaihtamaan potkurin uudestaan suht pikaisestikkin.
sellainen huomio tullut kyllä ilman viskon potkuria , että kun auto seissyt esim 2-3 tuntia työreissun jälkeen niin jos hyppäät autoon tuon ajan perästä niin lämmöt on kokolailla puolessa välissä , väitän että potkurin kanssa olis muutaman napsun alempana
eli normaalia lie tässä tapauksessa että se kone nyt vaan käy kuumempana ilman potkuria , mutta tosiaan ei ylipuolenvälin mene mitenkään , eli pojat oli oikeessa , autoa et saa keittämään
silti kummasta syystä tuota lämpömittaria seurataan nyt aktiivisemmin
Comment
-
-
Originally posted by jannnu78 View Postlienee ei silti aihetta huoleen , nyt on potkuriton mies koe ponnistanut autolla yli viikonlopun , uus potkuri tulee loppuviikosta .
sellainen huomio tullut kyllä ilman viskon potkuria , että kun auto seissyt esim 2-3 tuntia työreissun jälkeen niin jos hyppäät autoon tuon ajan perästä niin lämmöt on kokolailla puolessa välissä , väitän että potkurin kanssa olis muutaman napsun alempana
eli normaalia lie tässä tapauksessa että se kone nyt vaan käy kuumempana ilman potkuria , mutta tosiaan ei ylipuolenvälin mene mitenkään , eli pojat oli oikeessa , autoa et saa keittämään
silti kummasta syystä tuota lämpömittaria seurataan nyt aktiivisemmin
Tänään oikein itsekkin ihmettelin kun oli lämmöt valmiiksi ylempänä ja omassa on visko flekteineen ihan samalla lailla kuin ennenkin
Comment
-
-
Se kun on taas katsastus ajankohta lähellä ja edellisellä otteella huomautus rekisterikilven valoista, jotka eivät pala.
Tuumasta toimeen ja kauppaan ostoksille, vanha led-hehku malliksi mukaan, uudet ostettu ja heti paikalleen laitettu ja johan valaistuu myös kilpi.
Mutta miksi ihmeessä herjaa kokoajan tarkistamaan ko. valot?
Hehkut on samanlaiset kuin edelliset ja tosiaan toimivat.
Pikkuvika ja ärsyttävä sellainen!
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostTuumasta toimeen ja kauppaan ostoksille, vanha led-hehku malliksi mukaan, uudet ostettu ja heti paikalleen laitettu ja johan valaistuu myös kilpi.
Mutta miksi ihmeessä herjaa kokoajan tarkistamaan ko. valot?
Hehkut on samanlaiset kuin edelliset ja tosiaan toimivat.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostJälkikäteen asennetut ledit? Jospa se herja poistuisi tavallisilla hehkulampuilla. Oikean tehoisilla vieläpä tietysti.
Eli kerrataan vielä, ollut ledit aiemminkin, saman tehoiset vaihdettiin,
Valot toimivat mutta herja jäi.
Comment
-
-
Originally posted by Janna View PostNo eipä tuo aiemminkaan ledejä herjannut, vasta sen jälkeen kun toinen hehku lopetti toimimisen ja ajelin hetken ilman hehkua.
Eli kerrataan vielä, ollut ledit aiemminkin, saman tehoiset vaihdettiin,
Valot toimivat mutta herja jäi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNormi ledeillä herjaa palaneista polttimoista. Tämä on ihan yleisesti tiedossa oleva fakta. Eli laita normi hehkulangat. Canbus ledeillä ei herjaa.
Ja samanlaisina nuo myytiin, luultavasti ne eivät siis ole canbus ledit.
Voehan heveletin pärse mitä hommaa.
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNormi ledeillä herjaa palaneista polttimoista. Tämä on ihan yleisesti tiedossa oleva fakta. Eli laita normi hehkulangat. Canbus ledeillä ei herjaa.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostEikös noissa ole jotain muutakin ihan tyyppivikaa. Mulla toimii kaikki valot, ei ole ledejä, niin silti usein tulee Check Tail lights.
Originally posted by lj123 View PostMiten muuten lähdetään etsimään vikaa kuskin ikkunasta. Ei aukea kun napista painaa. Aiemmin oli satunnainen vika, mutta nyt ei tapahdu enää mitään. Muut ikkunat aukeaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by kannentiiviste View PostMorjens, mikähän alustan osa on nyt ottanut itseensä, kun kuskin puolella eturengas tulee nätisti n. 1cm ylitse kaaresta, mutta apukuljettajan puolella on tasassa kaaren kanssa? On siis samankokoiset vanteet () ja edellisillä vanteilla ollut samaa ongelmaa..camberia siis enemmän apukuskin puolella.-E39 525tds
-Ex: E38 725tds
-Ex: E39 530d Touring
Comment
-
Comment